۴۹۷۰۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

داورزنی: استعفایی از افتخاری دریافت نکرده‌ایم

معاون ورزش حرفه‌یی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای سید عبدی افتخاری، رییس فدراسیون اسکی، گفت:‌ هنوز هیچ استعفایی از سوی افتخاری به وزارت ورزش و جوانان ارائه نشده است.

ایسنا: محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران و در حاشیه پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو سیزم، درباره استعفای سید عبدی افتخاری، گفت‌: هنوز هیچ است استعفایی از سوی رییس فدراسیون اسکی به وزارت ورزش و جوانان ارائه نشده است و من در جریان استعفای او نیستم.

او هم‌چنین در رابطه با وضعیت ورزش در سال ۹۵، اظهار کرد: امسال چون سال المپیکی و پارالمپیکی بود و تمام رشته‌های ورزشی برای موفقیت در این دو رویداد مهم تلاش سختی کرده بودند به اعتقاد من سال خوبی برای ورزش کشور بود و ما شاهد رویدادهای بسیار مهمی در ورزش کشور بودیم. البته در سال آینده نیز ما رویدادهای مهمی هم‌چون بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم و بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی که همه این‌ها رویدادهای بسیار مهمی برای ورزش کشور محسوب می‌شوند. ما باید سعی کنیم با حضور موفق در این رویدادها با شرایط خیلی خوبی خود را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از شرکت در این رویدادها برنامه‌ریزی مدون و هدفمند برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ است. ما ضمن نظارت دقیق بر روی تمامی رشته‌های ورزشی و با ارائه برنامه‌ریزی سعی می‌کنیم که در تمامی این رویدادها به ویژه‌ در بازی‌های آسیایی و المپیک آینده به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

معاون ورزش حرفه‌یی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان سخنانش درباره پنجمین اجلاس کشورهای آسیایی عضو سیزم، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین اجلاسی در برنامه‌های ورزشی نیروهای نظامی نقش ویژه‌ای دارد و این اجلاس می‌تواند در ایجاد "صلح و دوستی و برابری" در بین کشورها نقش مهمی را ایفا کند. من با حضور خود در این اجلاس این وظیفه را داشتم که حمایت خود را از برنامه‌های ورزشی نیروهای مسلح اعلام کنم. البته مسوولیت برگزاری مسابقات ورزشی نظامیان بر عهده وزارت دفاع و تربیت ‌بدنی نیروهای مسلح است. وزارت ورزش و جوانان نیز سعی می‌کند که در اجرای این برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی نیروهای مسلح و اعزام تیم‌ها نقش مهمی را داشته باشد. این اجلاس چون با حضور مسوولان شانزده کشور برگزار می‌شود بدون شک در ایجاد صلح و دوستی در بین ملت‌ها تاثیر خاصی خواهد داشت.

داورزنی در پایان با حمایتش از رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی که اواخر هفته‌ در آبادان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج