جاباما
۴۹۷۳۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

الک بالدوین در نقش ترامپ

بعد از چند هفته، برنامه هفتگی «اس ان ال» دوباره از الک بالدوین در نقش رییس جمهور ایالات متحده استفاده کرد و همچنین قسمتی از برنامه را به دختر او ایوانکا ترامپ با نقش آفرینی مجری این هفته یعنی اسکارلت جوهانسون اختصاص داد.

روزنامه بانی فیلم: بعد از چند هفته، برنامه هفتگی «اس ان ال» دوباره از الک بالدوین در نقش رییس جمهور ایالات متحده استفاده کرد و همچنین قسمتی از برنامه را به دختر او ایوانکا ترامپ با نقش آفرینی مجری این هفته یعنی اسکارلت جوهانسون اختصاص داد.

به نقل از د رپ، الک بالدوین در نقش دونالد ترامپ به «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» برگشت، آن هم در حالیکه آدم فضایی ها از یک سیاره دیگر به زمین حمله کرده بودند، اما صحبت های مدل کمپینی او درباره زغال سنگ و پیروز شدن، خیلی مورد توجه سربازهایی که سعی در نجات آمریکا داشتند قرار نگرفت.
الک بالدوین در نقش ترامپ

در حالیکه کینان تامپسون که لباس نظامی پوشیده بود سعی داشت رییس جمهور را راضی کند تا به سربازان ارتش بگوید برای مبارزه با آدم فضایی ها باید چه کار کنند، ترامپ با بازی بالدوین همان حرف‌های همیشگی‌اش را می زد. او به سربازها گفت: «خب قضیه اینه. ما این آدم فضایی ها را شکست می دهیم چون بهترین ارتش را داریم، اما دیگر نمی بریم. و بیگانه ها به ما می خندند. دارند ما را می‌کشند و به ما می خندند.»

تامپسون در پاسخش گفت «می دانیم آن ها دارند ما را می‌کشند، قربان.» ترامپ در پاسخش گفت «زغال سنگ را برمی‌گردانیم باشه؟ انقدر زغال سنگ خواهیم داشت که می گویید این همه زغال سنگ از کجا آمد؟ نمی دانستند انقدر زغال سنگ می‌تواند وجود داشته باشد.»

تامپسون سعی کرد با ترامپ کنار بیاید و به او گفت آدم فضایی ها ایالت کالیفرنیا را با خاک یکسان کرده‌اند. به نظر نمی‌رسید ترامپ به مشکل توجهی داشته باشد و گفت «پس من رای مردمی را بردم؟» و بعد پرسید پس آرنولد شوارتزنگر هم مرده؟

تامپسون گفت «با موجوداتی بسیار پیشرفته موجودیم قربان. آن ها اهل سیاره زوربلات-۹ هستند» که ترامپ هم گفت «سیاره خیلی زیبایی است، خیلی فوق العاده است.» کایل مونی در نقش یک سرباز گفت «خدای من، در زوربلات-۹ هم تجارت دارد؟»

وقتی یک سرباز دیگر وارد صحنه شد و اعلام کرد که آدم فضایی ها به پایگاه شان رسیده اند، ترامپ به بیگانه‌های غیرقانونی حمله کرد و گفت «آن‌ها صدها سال است که در این کشور پنهان شده اند» و بعد به لزلی جونز و ساشیر زاماتا اشاره کرد که زنان آفریقایی آمریکایی هستند.

وقتی آدم فضایی ها بالاخره از راه رسیدند و خواستار ملاقات با رهبر آمریکا شدند، ترامپ به تامپسون اشاره کرد و گفت «اینه!» تامپسون گفت «نه من نیستم، تویی!» که آدم فضایی ها هم خندیدند و گفتند «کارمون آسونه!»

یکی دیگر از قسمت های برنامه این هفته «اس ان ال» به مجری گری اسکارت جوهانسون، ویدیویی کوتاه در مورد ایوانکا ترامپ بود. در این ویدیو، جوهانسون در نقش ایوانکا ترامپ وارد یک مراسم شیک شد و همه سرهای شان را برگرداند تا او را تماشا کنند. این ویدیو تبلیغی طنزآمیز برای عطر جدید ایوانکا با نام «همدست» بود که در آن راوی می گفت: «او زیباست، او قدرتمند است، او همدست است.»

بعد هم ایوانکا به آینه نگاه کرد و شخصیت ترامپ با بازی الک بالدوین را دید.

راوی ادامه داد: «یک فمینیست، حامی و قهرمان حقوق زنان، اما چطوری؟ وقتی «تایتانیک» نگاه می کند احتمالا فکر می کند رُز است، ببخشید دختر، تو بیلی زِین هستی!» این آگهی طنزآمیز با این جمله به پایان رسید: «عطری برای زنی که می تواند تمام این مسایل را متوقف کند، اما نمی کند.»

از سوی دیگر، یکی از بازیگران قدیمی «اس ان ال» نوئل ولز گفته چرا به نظرش این برنامه دارد بهتر و بهتر می شود: چون دارد از محتوای سیاسی خوب استفاده می کند و زمان از دست رفته را جبران می کند.

ولز یکی از بازیگران فصل سال ۲۰۱۳ بود و گفت ناامید شده بود که پیش از چرخه انتخاباتی قبلی، این برنامه بیشتر از این سیاسی نبود. ولز در مورد قسمت های محبوب «اس ان ال» مانند نقش آفرینی ملیسا مک کارتی در قالب دبیر مطبوعاتی کاخ سفید شان اسپایسر و کیت مک کینون در نقش کلی آن کانوی مشاور ترامپ گفت: «وقتی من در این نمایش بودم از این ناراحت بودم که چرا از اول همین کارها را نمی کردیم.»

این فیلمساز که در حال حاضر در شهر آستین ایالت تگزاس حضور دارد تا در فستیوال SXSW شرکت کند و برای فیلم مستقل «آقای روزولت» که خودش آن را کارگردانی کرده و در آن بازی می کند تبلیغ کند، اضافه کرد: «می خواستم در این مجموعه باشم تا کمدی سیاسی بسازم… و حالا آن ها روی یک موج قوی سوار شده اند چون یک واکنش پوپولیستی به اتفاق هایی که در کشور می افتد شکل گرفته است. قبلا کارهایی که می کردند خیلی دندان تیز نداشت. برنامه های فعلی مدت ها بود که باید ساخته می شدند. ریاست جمهوری ترامپ به خاطر نحوه حرکت سیاست ها ناگزیر بود. یک اتفاقی باید می افتاد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج