۴۹۷۵۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

گزارشی از برنامه کنسرت های پاپ در اردیبهشت

بعد از یک ماه تنفس خوانندگان پاپ، دوباره تنور کنسرت ها داغ خواهد شد و از امشب تا آخر اردیبهشت تقریبا هر شب، سالن های مختلف تهران و البته بعضی از شهرستان ها میزبان ستاره های دنیای موسیقی و هوادارانشان خواهد بود.

بعد از یک ماه تنفس خوانندگان پاپ، دوباره تنور کنسرت ها داغ خواهد شد و از امشب تا آخر اردیبهشت تقریبا هر شب، سالن های مختلف تهران و البته بعضی از شهرستان ها میزبان ستاره های دنیای موسیقی و هوادارانشان خواهد بود. کنسرت هایی که معمولا با شور و هیجان و حاشیه های زیادی همراه است و فرصتی است برای زنده ماندن و نفس کشیدن موسیقی ...

گزارشی از برنامه کنسرت های پاپ در اردیبهشت

بابک جهانبخش در برج میلاد

اگر طرفدار خواننده با احساس کشورمان یعنی بابک جهانبخش هستید، امشب و فرداشب می توانید در برج میلاد با او و ترانه هایش دیدار کنید. بابک ۹ و ۱۰ اردیبهشت در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت و گلچینی از آلبوم هایش را برای طرفدارانش اجرا خواهد کرد. احتمالا در این کنسرت باز هم باید منتظر حضور رضا صادقی و اجرای دو نفره ترانه محبوب «من و بارون» در برج میلاد باشیم.

ترانه ای که عنوان هیت ترین آهنگ سال گذشته را یدک می کشد و بین اهالی موسیقی طرفداران زیادی دارد محمدرضا خانزاده (تهیه کننده کنسرت) در مورد کنسرت بابک می گوید: «ویدئوها و انیمیشن های جدیدی را برای ارائه در این برنامه تهیه کرده ایم و تلاشمان را می کنیم تا با استفاده از امکانات موجود، برنامه ای ویژه و خاص را برای حاضرین در سالن تدارک ببینیم.»

بدنیست بدانید در این اجرا، مثل اجراهای قبلی، رضا تاجبخش بابک را به عنوان رهبر ارکستر همراهی می کند و نوازنده های شاخصی مثل بابک ریاحی پور و یاشار خسروی در گروه او به نوازندگی خواهند پرداخت.


گزارشی از برنامه کنسرت های پاپ در اردیبهشت

شهرام شکوهی باز هم در نمایشگاه

خالق «مدارا» بعد از یک صبر نسبتا طولانی، اواخر سال گذشته بالاخره توانست مجوز اجرای زنده خود را از ارشاد دریافت کند و با کمک شرکت سلفا اولین اجرای زنده خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد. کنسرتی که با اتفاق جالبی هم همراه بود و در یکی از سانس های آن علی دایی و سامان گوران که مدت ها با هم دچار مشکل بودند، با یکدیگر آشتی کردند.

آقای شکوهی قرار است در تاریخ ۱۰، ۱۸ و ۲۰ اردیبهشت بار دیگر به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برود و هر شب دو سانس با هواداران بی شمارش دیدار داشته باشد. شکوهی در مورد اینکه چه سورپرایزهایی را برای هوادارانش آماده کرده به تماشا می گوید: «سورپرایز خاصی نداریم و سعی می کنیم با اجرای خودمان مردمی که در سالن هستند را سورپرایز کنیم.» وی در مورد قطعاتی که در کنسرت اجرا خواهد کرد هم یادآور شد: «قطعات آلبوم مدارا و تک آهنگ هایی که در این مدت منتشر کرده ایم را در این کنسرت همراه با مردم اجرا خواهیم کرد. تمام تلاش ما این است که بتوانیم همین قطعات را به بهترین شکل اجرا کنیم.»

گروه شهرام شکوهی به رهبری «گرشا رضایی» و سرپرستی «امیرحسین کاشانیان» به اجرای برنامه خواهد پرداخت.


گزارشی از برنامه کنسرت های پاپ در اردیبهشت

آخرین شلیکِ فرزاد فرزین

یکی دیگر از ستاره های پاپ که در این ماه روی استیج خواهد رفت، فرزاد فرزین است. فرزاد که همیشه به برگزاری کنسرت های متفاوت معروف بوده این بار هم با رهبری زایا سلیمان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی استیج خواهد رفت. ابتدا قرار بود فرزاد و هوادارانش ۱۳، ۱۴ و ۱۷ اردیبهشت با هم دیدار داشته باشند اما این تاریخ با یک جابجایی همراه بود. فرزاد در این ارتباط می گوید: «مجوز نهایی اجرای تهران یک مقدار دیر صادر شد و به دلیل اینکه ما وقت چندانی برای بلیت فروشی نداشتیم، مجبور شدیم اجرای ۱۳ اردیبهشت را منتفی کنیم و با این حساب ۱۴ و ۱۷ اردیبهشت، هر شب دو سانس در خدمت مردم خوبمان خواهیم بود.»

فرزاد در مورد سورپرایزهای این اجرا هم به تماشا می گوید: «این کنسرت به نوعی اجرای خداحافظی ما با آلبوم «شلیک» خواهد بود و یک استراحت شش ماهه در مورد کنسرت ها خواهیم داشت و تمرکزمان را روی تولید آلبوم جدید معطوف خواهیم کرد. یکسری کارهای جدید هست که در این کنسرت انجام می دهیم اما هدف ما در این چهار اجرا، بیشتر مرور خاطرات قبلی با هواداران و ریمیکسی از کنسرت های قبلی خواهد بود.»

وی ادامه داد: «البته این بدان معنا نیست که این کنسرت یک اجرای معمولی خواهد بود و قطعا سورپرایزهای جدیدی را برای حاضرین در سالن تدارک خواهیم دید.»

فرزین در مورد حضور حسام نواب صفوی در این کنسرت به تماشا گفت: «حضور حسام هنوز قطعی نشده، اگر قرار باشد حسام روی صحنه همراه ما باشد، قطعا به یک شیوه خاص شاهد این اتفاق خواهیم بود.»


گزارشی از برنامه کنسرت های پاپ در اردیبهشت

سورپرایزهای زیاد یگانه برای هوادارانش

محسن یگانه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای منتخبی از آهنگ های خود خواهد پرداخت. در شرایطی که فضا برای اجرای یک کنسرت تمام عیار در کشور ما فراهم نیست، محسن یگانه جزو معدود خواننده هایی است که سعی کرده همیشه اجرای تمیز و حرفه ای از قطعات خود به نمایش بگذارد.

از طرفی این اجرا برای یگانه حال و هوای خاصی هم دارد و تقریبا با روز تولدش مصادف است و به همین دلیل قطعا باید در کنسرت اردیبهشتی آقای خواننده منتظر اتفاقات جالب و پیش بینی نشده ای باشیم. یگانه پیش از این به هواداران خود این قول را دادته که قبل از هر کنسرت، یک تک آهنگ جدید از خود منتشر کند. او این بار هم روی قول خود ایستاده است و قصد دارد برای این کنسرت سه آهنگ جدید از خود منتشر کند.

البته هنوز مشخص نیست کدام آهنگ توسط یگانه در کنسرت اجرا خواهد شد. «راست بری، چپ بری» نام یکی از این آهنگ هاست و دو آهنگ دیگر هنوز صاحب اسم مشخصی نیستند اما یکی از سورپرایزهای اصلی این کنسرت آهنگی است که محسن یگانه همین چند روز پیش کارهای آن را نهایی کرد.

آهنگی که احتمالا «روز تولد منه» نام خواهد گرفتو مضمون آن ستایش طرفداران او خواهد بود. نکته دیگری که در مورد کنسرت یگانه قابل تامل است، عدم اجرای محسن در برج میلاد است. طرفداران یگانه مدت ها بود عادت داشتند خواننده محبوب خود را در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه ببینند اما این بار باید به نمایشگاه بین المللی بروند و آنجا ترانه های یگانه را با او همخوانی کنند.

دلیل این ماجرا هم ظاهرا این است که برج میلاد خوانندگان را به دو دسته پاپ تند و پاپ کند تقسیم بندی کرده و یگانه در این تقسیم بندی در گروه اول قرار گرفته و به همین دلیل فعلا اجازه اجرا در برج میلاد به او داده نمی شود. سوال اینجاست که اولا چه منطقی پشت این تقسیم بندی قرار دارد و دوما چرا درست در ایام انتخابات این تقسیم بندی انجام شده؟


گزارشی از برنامه کنسرت های پاپ در اردیبهشت

رضا یزدانی و ماجرای آهنگ جدیدش

یکی دیگر از خوانندگان پرطرفداری که در این ماه روی استیج خواهد رفت، رضا یزدانی است. رضا ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت در برج میلاد روی استیج خواهد رفت و به اجرای ترانه های خود خواهد پرداخت. یزدانی در مورد کنسرت جدیدش به تماشا می گوید: «این کنسرت را با آهنگی آغاز خواهیم کرد که تا به حال منتشر نشده و برای اولین بار آن را اجرا و منتشر می کنیم. همچنین از دکور جدیدی هم در این کنسرت استعفاده خواهیم کرد و تصاویر و انیمیشن هایی در ال سی دی پشت سر ما پخش خواهد شد که برای اولین بار از آن رونمایی خواهیم کرد.»


شب های شلوغ پایتخت

خوانندگان دیگری هم در این ماه روی صحنه حاضر خواهند شد و آهنگ های خود را اجرا خواهند کرد. رضا صادقی 27 و 28 اردیبهشت بعد از حدود یک سال با هوادارانش دیدار خواهد کرد.

گروه سون هم 15 و 16 همین ماه بعد از یک دوره طولانی ممنوع الکاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت. همچنین محمد علیزاده 27، سیروان 19 و 28، بهنام صفوی 21 و علی لهراسبی 15 اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kivan

      بهترین خوانده یاس دیگه چیزی نگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج