جاباما
۴۹۷۹۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آیا پرچمدار نوکیا با لنز زایس عرضه می‌شود؟

درحالی که شایعات زیادی در مورد پرچمدار Nokia می‌شنویم، اکنون گفته می‌شود این گوشی با لنز زایس عرضه می‌شود؛ خبری که چندی پیش رد شده بود.

وب سایت جی اس ام - مریم فانی: درحالی که شایعات زیادی در مورد پرچمدار Nokia می‌شنویم، اکنون گفته می‌شود این گوشی با لنز زایس عرضه می‌شود؛ خبری که چندی پیش رد شده بود.
آیا پرچمدار نوکیا با لنز زایس عرضه می‌شود؟

شرکت HMD Global در کنگره موبایل بارسلون از گوشی‌های جدید برند نوکیا رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی که پرچمداری در میان آنها نبود. با این حال این روزها شایعات در مورد پرچمدار جدید نوکیا بیشتر شده است. شرکت فنلاندی چندی پیش در توییتر به پرسش‌های هواداران پاسخ داد و از گفته‌ها این طور به نظر می‌رسید که از لنز زایس در پرچمدار نوکیا خبری نیست.

اما حالا اخبار جدیدی به گوش می‌رسد. احتمال می‌رود منظور HMD از استفاده نکردن از لنزهای زایس متوجه گوشی‌هایی باشد که در MWC 2017 معرفی شده‌اند و شاید گوشی‌های آینده نوکیا و البته پرچمدارش از تکنولوژی زایس بهره‌مند باشند.

هنوز با قطعیت نمی‌توان گفت که پرچمدار نوکیا با لنز زایس عرضه می‌شود، اما نمی‌توان احتمال استفاده از این لنزها را هم رد کرد. هواداران این برند امیدوارند لومیا 1020 این شرکت اکنون جانشینی اندرویدی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج