۴۹۷۹۸۷
۴۱ نظر
۵۰۰۰
۴۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نوبخت: دست به مکاتبه احمدی نژاد قوی است

سخنگوی دولت در واکنش به بیانیه‌های احمدی‌نژاد تصریح کرد: دست به مکاتبه او قوی است و قرار نیست به هر نامه ای از جانب او پاسخ داده شود. قطعا روابط عمومی وزارت اقتصاد جواب می دهد. پرداختن به این موضوع وقت‌گیر است و نباید به آن پرداخت، باخبرم چیزهای دیگری هم که مطرح کرده و دولت با سکوت از کنارش گذشته این بدان معنی نیست که ما کاری انجام نداده‌ایم به مراجع قضایی اعلام شده و ما پیگیر گفته‌ها و تخریب‌ها هستیم.

خبرآنلاین: سخنگوی دولت در واکنش به بیانیه‌های احمدی‌نژاد تصریح کرد: دست به مکاتبه او قوی است و قرار نیست به هر نامه ای از جانب او پاسخ داده شود. قطعا روابط عمومی وزارت اقتصاد جواب می دهد. پرداختن به این موضوع وقت‌گیر است و نباید به آن پرداخت، باخبرم چیزهای دیگری هم که مطرح کرده و دولت با سکوت از کنارش گذشته این بدان معنی نیست که ما کاری انجام نداده‌ایم به مراجع قضایی اعلام شده و ما پیگیر گفته‌ها و تخریب‌ها هستیم.
محمدباقر نوبخت امروز سه شنبه ۲۴ اسفند در آخرین نشست خبری سال ۹۵ با اشاره به برنامه دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی گفت: ۱۶ هزار میلیارد تومان به ۷۵۰۰ واحد نیمه فعال، کم فعال یا تعطیل منتظر گرفتن سرمایه در گردش برای آغاز دوباره فعالیت تسهیلات پرداخت شود ۳۷ هزار میلیارد تومان نیز به طرح های نیمه تمام اختصاص یابد تا به پایان برسد.

وی افزود: براساس گزارش۲۳ اسفند به تعداد ۲۲ هزار و ۸۰۵ واحد صنعتی که ۱۱ هزار و ۲۹۴ واحد مستقیم به بانک ها مراجعه کردند و ۱۲ هزار و ۸۳۹ واحد نیز از طریق استانداری ها معرفی شدند توانستند ۱۶ هزار و ۷۴۷ میلیارد تومان توانستند از تسهیلات بانکی استفاده کنند. یعنی اندکی بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که باید در اختیار بخش خصوصی قرار می گرفت این مقدار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: علت اینکه از ۷۵۰۰ واحد صنعتی بیشتر شد این بود که مقرر شد به واحد های کوچک تسهلات داده شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان باید به طرح های عمرانی پرداخت شود تا ۲۱ اسفند آنچه برای طرح های عمرانی پرداخت انجام شد ۲۳ هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان بود و ۸۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح هایی که تا پایان امسال یا تا پایان اردیبشت ماه تکمیل می شوند اعتبار درنظر گرفته شده است. ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به طرح های شهرداری ها، ۳۰۰ میلیارد تومان بنیاد مسکن و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح های دانشگاه ها درنظر گرفته شد.

وی افزود: مثلا راه فیروزکوه به قائم شهر که در منطقه سوادکوه تونل هایی دارد و راه دیگر هراز است راه دیگر ۳۱ کیلومتر از کرج تا چالوس حدود ۶۰ کیلومتر راه را کوتاه می کند امیدواریم تا پایان دولت به پایان برسد تا ۲۶ اسفند تونل های منجیل را افتتاح خواهیم کرد تا مسافران نوروزی در ترافیک منجیل معطل نشوند.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هم اکنون شاهد رقابتی بین چهره های جناح منتقد دولت هستیم که برای جلب توجه، وعده ۲ تا ۵ برابر کردن یارانه نقدی را می دهند با توجه به تأکید مجلس و تلاش دولت برای بازنگری در پرداخت یارانه ها آیا داشته های اقتصادی و درآمدهای کشور از محل اجرای این قانون اجازه چنین کاری را می دهد؟ یا فکر می کنید صرفا شعارهای انتخاباتی توخالی است؟ گفت: برخی می گویند ۷۶ تا ۸۰ هزار میلیارد تومان از هدفمندی درآمد حاصل می شود اما حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان به مردم پرداخت می شود بقیه کجا رفت؟ چرا نصف رقم پرداخت می شود؟ در واقع این شائبه ایجاد می شود که حداقل می شود رقم یارانه های نقدی را دو برابر کرد. آیا همه ۷۶ تا ۸۰ هزار میلیارد ، پول سازمان هدفمندی است؟ خیر چند دستگاه هستند یکی شرکت پالایش و پخش که بنزین می فروشد، آیا هرچه بنزین فروخت باید به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها برود؟ خیر قانون می گوید اول این شرکت هزینه خودش را بردارد بعد خالص درآمد را به خزانه واریز کند. این کار انجام می شود و در بودجه دیده می شود. گاز را شرکت ملی گاز می فروشد آن هم هزینه های خودش را کم می کند خالص را به خزانه واریز می کند و در بودجه وارد می شود. توانیر هم چون آب و برق را زیر قیمت تمام شده می فروشد پولی از آنها گرفته نمی شود.

وی تصریح کرد: از رئیس مجلس خواستم که این موضوع را دیوان محاسبات بررسی کند که این کار انجام و معلوم شد سهم سازمان هدفمندی یارانه ها ۳۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که ۴۲ هزار میلیارد تومان در سال باید به مردم پرداخت کنیم. البته حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از ۳۶ هزار میلیارد و ۴۰۰ تومان را باید توانیر بدهد که نمی تواند پرداخت کند چون برق را زیر رقم تولیدی می فروشد اما در مجموع این رقم به تولید، بهداشت و الزامات قانونی نمی دهیم. پس اینکه به مردم می گویند اگر بیاییم دو برابر می کنیم حتما خلاف است.

نوبخت تاکید کرد: مگر اینکه یا باید از خزانه عمومی پول بیشتری پرداخت کنند یا از محل خالصی که شرکت پالایش و پخش و شرکت ملی گاز می دهند آن را بیشتر کنیم یعنی رقم فروشی بنزین و گاز را بیشتر کرد مثلا بنزین شود لیتری ۱۰ هزار تومان. اگر نخواهیم افزایش قیمت این چنینی بدهیم اینها القا شبهه و تشویش اذهان عمومی است از نظر موازین و اصول شرع اسلام در مقامی نیستم بگویم حرام است اما این حرف ها به نفع مصالح ملی نیست. حالا اگر بشود با این حرف ها مردم را برعلیه خادمان ملت در دولت برآشفت اما خیر به نفع کشور نیست.

نوبخت در پاسخ این سوال که توزیع سهام عدالت شائبه انتخاباتی وجود آورده است، گفت: در گذشته شب انتخابات هم این سهام عدالت را می‌دادند حال امسال که چندین ماه هم مانده است.

او ادامه داد: گزارش سازمان خصوصی‌سازی موجود است و بر طبق سررسید زمان فعلی وقت پرداخت سهام است.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: منتقدان نباید کلی و کیلویی ارقام اعلامی از سوی دولت را رد کنند بلکه انتظار می رود به طور جزیی سئوال کنند جواب بگیرند. نمونه اش رقم اعلامی رشد اقتصادی بود. درست نیست که درباره هر رقمی که اینجا گفته شود منتقدان یک نه کلی بگویند بلکه هر آمار جزیی را که بخواهند به بگویند وجود دارد و می توانیم اعلام کنیم. امروز مد شده از سوی منتقدان که بدون پژوهش به کارهای انجام شده «نه» بگویند.

نوبخت با بیان اینکه رسانه ملی گاهی کار سخیفی را در اطلاع‌رسانی به مردم انجام می‌دهد، گفت: صدا و سیما از ما سوال کند که چه کارهایی انجام شده و بعد بر اساس پاسخ ما جست‌وجو کند و ببیند آیا راست می‌گوییم یا خیر. یک مستندی تهیه کند به طور جزئی از ما سئوال کند که این ارقام کمک به واحدهای تولیدی و طرح های عمرانی در کجا هزینه شد. درست نیست که از چند نفر در خیابان بپرسند که آیا این رشد اقتصادی را در سفره های خود احساس می کنید یا خیر؟ رسانه ملی شبهه ایجاد نکند؛ بلکه مسیر درست ارزیابی را به مردم معرفی کند. انتظار از صدا و سیما بالاست؛ اینکه سراغ ۴ نفر برویم، مصاحبه کنیم و بگوییم این آمار درست نیست، جواب کارشناسی نخواهد بود و کار سخیفی است. خوب، به‌سراغ سفره مردم بروید؛ صدا و سیما نقش دانشگاه دارد و باید مستندسازی کند، نه اینکه فقط با ۴ نفر مصاحبه کند.

نوبخت ضمن قدردانی از رئیس صدا و سیما گفت: یک تیم محدود سیاسی در رسانه وجود دارد که برنامه های خاصی را تهیه می کنند، این کار آنها متمایز و جدا از زحماتی است که کارکنان و مسئولان صدا و سیما انجام می دهند.

وی ادامه داد: همه کسانی که در سن کار هستند صرفا متقاضی کار نیستند. جمعیت ۱۰ سال بیشتر ۶۳ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۱۲۸ نفر بودند در پاییز امسال به ۶۵ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۳۰۲ نفر رسید یعنی ۲ میلیون و ۳۵ هزار و ۱۰۰ نفر از آغاز دولت تا امروز جمعیت شان اضافه شد.

نرخ مشارکت نشان می دهد چند درصد جویای کار هستند. از پاییز ۹۲ تا پاییز ۹۵ ، ۲.۲ درصد نرخ مشارکت بالا رفت. از پاییز ۹۲ تا پاییز ۹۵ ، ۲ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۳۴۶ نفر جمعیت فعال اضافه شد.

نوبخت گفت: تعداد شاغلین در پاییز ۹۲، ۲۰ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۶۰۳ نفر بودند در پاییز ۹۵ ، ۲۲ میلیون، ۳۷۳ و ۴۱۶ نفر شدند پس جمعیت شاغل در این مدت ۱ میلون و ۵۰۵ هزار و ۸۱۳ نفر جمعیت شاغل اضافه شد. یعنی ۷۲۶ هزار نفر شغل پیدا نکردند. یعنی کسانی که شغل پیدا کردند نسبت به بیکارها تقریبا دو برابر است.

وی افزود: افزایش رشد اقتصادی لزوما نباید به افزایش نیروی کار منجر شود. وقتی یک بنگاهی با حداقل ظرفیت کار می کند و از نیروهای موجود خود استفاده می کند، رشد اقتصادی رخ می دهد و ظرفیت تولید بالا می رود.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: باید با فراکسیون اشتغال مجلس رایزنی کنیم، تا یک ونیم میلیارد دلار از صندوق توسعه تسهیلات به اشتغال اختصاص یابد؛ تا مهاجرت جوانان به شهرهای بزرگ صورت نگیرد.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان را برای رفع نابرابری های دریافت بازنشستگان وجود دارد. از فروردین تلاش می کنیم حقوق مستمری کمیته امداد و بهزیستی افزایش پیدا کند همه اینها برای رفع نابرابری های اجتماعی است.

وی درباره سفر به ترکیه افزود: الان به غیر از ناامنی های مستمر، این تنش به خارج از مرزهای ترکیه هم تسری پیدا کرده است. اکنون این کشور با هلند و آلمان رابطه متشنجی دارد و آنها را فاشیست می خواند. منع قانونی برای این سفرها وجود ندارد اما بنا به دلایلی که عنوان شد، نمایندگی های جمهوری اسلامی وظیفه دارند به مردم اعلام کنند که وقتی می خواهد برای رفع خستگی به مسافرت بروند دچار رنجش نشوند.

سخنگوی دولت درباره نامه نگاری های احمدی نژاد تأکید کرد: دست به مکاتبه او قوی است و قرار نیست به هر نامه ای از جانب او پاسخ داده شود. قطعا روابط عمومی وزارت اقتصاد جواب می دهد. پرداختن به این موضوع وقت‌گیر است و نباید به آن پرداخت، باخبرم چیزهای دیگری هم که مطرح کرده و دولت با سکوت از کنارش گذشته این بدان معنی نیست که ما کاری انجام نداده‌ایم به مراجع قضایی اعلام شده و ما پیگیر گفته‌ها و تخریب‌ها هستیم.

نوبخت در پاسخ به این سوال که آیا از نامه روحانی به امیر کویت اطلاعی دارید، گفت: خیر؛ اطلاعی ندارم کویت همیشه خواستار رابطه با ما بوده است.

در ادامه خبرنگاری عنوان کرد که گفته می‌شود دولت زبان رسایی در قبال انتقاد ندارد که نوبخت پاسخ داد: آنچه صورت گرفت باید منعکس شود و شورای اطلاع‌رسانی این‌ها را تبیین خواهد کرد. سیاست دولت این است که وارد حاشیه نشود اما کارهایی که انجام داده است باید اطلاع‌رسانی شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که در پایان کار دولت هجمه‌های زیادی علیه دولت می‌شود که عمده آنها در خصوص عملکرد اقتصادی دولت است گفت: ۲۴ بند از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با هدف راهبردی در مقدمه این سیاست‌ها تبیین شد تا رشد پویایی داشته باشیم. برای تحقق این ۲۴ بند، اقداماتی و این بندها در ۱۲ برنامه خلاصه کردیم، برای اجرای این برنامه‌ها باید ۵۶ طرح تعریف می‌شد و برای اجرای طرح‌ها ۲۰۰ پروژه تعریف شد. هر وزار تخانه‌ای می‌داند از این ۲۴ بند کدام طرح‌ها و پروژه‌ها مخصوص این مساله است الان قابل مطالعه است که هریک از این برنامه‌ها اجرا شد.

وی تاکید کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش‌ها را خواسته و تیم نظارتی هم نظارت می‌کند. برای عمکلرد اقتصاد مقاومتی دولت هم باید از مسئولان ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دعوت شود تا مشخص شود و رسانه‌ها نیز گزارش‌های این ستاد را دریافت خواهند کرد تا روشن شود چه اقداماتی انجام شده است.

وی درباره پرداخت حقوق اسفند بازنشستگان افزود: اعلام کردیم حقوق ها را از ۱۵ تا ۲۰ اسفند پرداخت می کنیم از هفدهم و بیستم حقوق ها پرداخت شد و کارکنان اکثریت دستگاه ها حقوق خودشان را گرفتند حقوق چند دستگاه پرداخت نشد نه اینکه سازمان برنامه و بودجه تخصیص آنها را نداد و پول در خزانه نیست، بلکه آن یکی دو دستگاه معتقدند پولی که داده شده کافی نیست برای اینکه حقوق همه پرداخت شود. یکی از آن دستگاه ها صندوق های بازنشستگی است. دولت با توجه به اینکه همه منابع حاصل نشد همه پول ها را که نمی تواند بدهد به همان میزان تحقق منابع می تواند تخصیص دهد علی القاعده باید کمتر تخصیص دهد اما حقوق و مزایای هیچ دستگاهی را کم نکردیم کامل پرداخت کردیم صندوق بازنشستگی گفت تخصیص کم است و ندارم حقوق و مزایای بازنشستگان را پرداخت کنم ۳۵ هزار میلیارد تومان دولت به صندوق های بازنشستگی کمک کرد تا حقوق بازنشستگان را بپردازد دولت اجازه دارد در پاره ای موارد از محل کاهش برخی طرح ها به بعضی طرح ها ۱۰ درصد اضافه دهد یعنی ۱۱۰ درصد پرداخت کند. صندوق های بازنشستگی ۱۱۰ درصد پول بازنشستگان را دادیم و در خزانه است باز اعلام کردند که منابع کم دارند مجدد ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر علاوه بر ۱۱۰ درصد پرداخت کردیم تا به این صندوق ها پرداخت شود تا بازنشستگان ما را گروگان نگیرند. پس دولت حقوق همه را پرداخت کرد حالا بعضی دستگاه ها فکر می کنند پول را توزیع نکنند تا یک مقدار بیشتری بگیرند خیر این طور نیست اگر چیز بیشتری می خواهند حقوق بازنشستگان را بهانه نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم بیانیه فقرای کشور به محمودخان:

      1-سکه تمام بهار آزادی در سال 84؛ 99 هزار تومان بود، در حالی که در سال 92 بابیش از هزار درصد رشد، به یک میلیون و صدهزار تومان رسید.

      2-دلار آمریکا در سال 84 که 902تومان معامله می شد، درسال 92 با 255درصد رشد، سه هزار و 200 تومان معامله می شود.

      3-تمامی خودروهای داخلی نزدیک به 150 درصد رشد قیمت داشتند. مثلا پرایدکه در سال 84 به قیمت شش میلیون و صدهزار تومان فروخته می شد،‌ اما در سال 92 با 170درصد رشد با قیمت 16 میلیون و 500هزار تومان فروخته می شود.

      4-در سال 84 که بنزین در جایگاه های عرضه سوخت لیتری 80 تومان فروخته می شد، با رشد 775 درصدی،‌در سال 92 به لیتری 700 تومان رسید.

      5-گازوئیل هم که در سال 84 لیتری 16 تومان بود، در سال 92 به قیمت 350 تومان رسید که رشد بیش از دو هزار درصدی را نشان می دهد.

      6-برق که در سال 84 کیلوواتی 5/16 تومان بود، در سال 92 و با رشد 161 درصدی به 43 تومان رسید.

      7-گاز که در سال 84 مترمکعبی 10تومان بود؛ با رشد 620 درصدی به مترمکعبی 72 تومان رسید.

      8-گوشت گوسفند که در سال 84 کیلویی 5010 تومان بود؛ در سال 92 و با رشد 489درصدی به قیمت کیلویی 29 هزار و 528 تومان رسید.

      9-گوشت گوساله که در سال 84 کیلویی چهارهزار و580تومان بود، در سال 92 به قیمت کیلویی 30 هزار و 950 تومان رسید که رشد 576 درصدی رانشان می دهد.

      10-گوشت مرغ هم که در سال 84 کیلویی هزار و 350فروخته می شد، در سال 92 و با رشد 379درصدی به قیمت هر کیلو شش هزار و 250 تومان فروخته شد.

      11-برنج ایرانی درجه یک نیز در سال 84 کیلویی هزار و 400 تومان بود که در سال 92 به هفت هزار و 200 تومان رسید که نشان از رشد 413 درصدی است.

      12-نان بربری با رشد 667 درصدی از سال 84 به قیمت 75 تومان به قیمت 500 تومان در سال 92 رسید.

      13-نان لواش نیز با رشد 967 درصدی از سال 84 به قیمت 15 تومان به 160 تومان در سال 92 رسید.

      14-چای خارجی در سال 84 که کیلویی شش هزار و 200 تومان بود، در سال 92 و با رشد 385درصدی به کیلویی 30 هزار و صد تومان رسید.

      15-روغن مایع در سال 84 لیتری 850 تومان فروخته می شد که در سال 92 و با رشد 440درصدی به قیمت چهار هزار و 600 تومان رسید.

      16-پنیر که رشد نزدیک به دو هزار و 500درصدی را داشته، از قیمت 600تومان در سال 84 به 15هزار و 560 تومان در سال 92 رسید.

      17-تخم مرغ در سال 84 کیلویی 890 تومان بود که در سال 92 به سه هزار و 930 تومان رسید،‌یعنی رشدی در حدود 340 درصد.

      18-گوجه فرنگی درسال 84 که کیلویی 240 تومان بود نیز در سال 92 نزدیک به 740 درصد رشد داشت و به قیمت کیلویی دوهزار و 350 تومان رسید.

      19-قندوشکر در سال 84 کیلویی 560 تومان بود که در سال 92 و با رشد 283 درصدی به قمیت دو هزار و 350 تومان رسید.

      20-ماست و شیر نیز هر کدام به ترتیب در سال 84 کیلویی 580 و 600 تومان بود که با رشد 283درصد و 252 درصد به قیمت کیلویی دوهزارو 250تومان و دو هزار و 150تومان در سال 92 رسید.

      21-سیمان نیز درسال 84 پاکتی سه هزارو 500 تومان خرید و فروش می شد که در سال 92 و با رشد 329درصدی به قمیت هر پاکت 15 هزار تومان رسید.

    • بدون نام

      جواب ندارید بدید

    • بدون نام

      الان که موقع انتخابات هست خوب همه طرف دست و دلباز شدن
      البته ایناهمش درحد حرفه ونه عمل
      اگه راست میگید همین الان شروع کنید و به مشکلات اقتصادی مردم برسید نه اینکه وعده سرخرمن میدید
      حل مشکل که امروز و فردا و این ماه و اون ماه که نداره

    • بدون نام

      تاحالا از هرکدوم از دولتی ها پرسیدن همین جوابو داده گفته وقت نداریم به هر چیزی جواب بدیم فکر کنم جواب نداشته باشن

    • ناشناس

      آقای نوبخت وعده داده بودید حقوق کارمندان تا قبل از بیست اسفند داده میشود متاسفانه امروز بیست وچهارم ولی خبری نیست

    • بدون نام

      اگر قرار باشد اونجوری حساب بکنید کلا از زمان ریاست جمهوری ایران تا حالا حساب کنید تا کاملا متوجه بشین که چی به چیه?شما حساب کنید که تو زمان احمدی نژتد مردم چجوری امرار معاش میکردند و حالا تو زمان کلید ساز چجوری پدرشون در اومده و درمانده شدن درود بر احمدی نژاد و .....

    • بدون نام

      ... من احتمال میدم خودعوامل برترینهااین کامنتارومیزارن واین خیلی بده

    • بدون نام

      نا شناسی که بیانیه صادر کردی خودت خوب می دونی 10000 تومن داشتی نون یک 1000 تومن بخری ولی الان مثل ما کارگر باشی ونون حروم خونت نبری یک ریال نداری بروی نون 1500 تومن بخری از کسی دفاع کن که لا اقل مرد باشد

    • بدون نام

      شماهم تودست به سرکردن مردم تبهرخاصی دارین یه جورائی قهرمانین آقا

    • شمس تبریزی

      جوابشو بدین تا مردم اگاه بشن

    • نوبخت زدا

      باشه دست ب قلمش خوبه ،شما هم بیا یه مناظره بذار ببینم چند مرده حلاجی ک مطمعنین کم میارین از این حرفای حاشیه ای میزنین

    • بدون نام

      جناب نوبخت شما هم دست به خالی بندی و چاخان و وعده دادنتون قویه

    • روح ک ش

      چی میخواد از جون ملت؟؟اقتصاد ورشکسته.کارخونه ها تعطیل. ملت بیکار.جوانان معتاد. اینا همه دستاورد ٨سال سو مدیریت اون احمدی نژاده دیگه. خدا لعنتش کنه. و خدا نگذره از تقصیرات اون افرادی که دور دوم بهش رای دادن. برای ۴۵۵٠٠تومن؟؟

    • مهر

      اقای نوبخت بعدا ز چهار سال فهمیدی بازهم خوب هست هم دست به مکاتب اش قوی وهم زبان برند ومهم تراز ان دلیر وراست گوهست

    • ایل جامه بزرگ 250 نفر

      اقای نوبخت چرا جوابشو نمیدین خو اگ میدونن مقصر از سیاست چیزی نمیدونه و 8 سال کشورو نابود کرده خب جوابشو بدین بهش بگین
      هه
      خودتونم میدونین ک حق با احمدی نژاده پس الکی حرف نزنین خواهشن سر مارم ب درد نیارین

    • علی

      عده ای در حد چهل پنجاه نفر از طریق ف.مجازی قصدتخریب احمدی نژاد را دارن همش هم همانها مطلب میگذارن...احمدی‌نژاد در قلب مردم جا داره

    • ایراندوست

      لطفا به آقای نوبخت بگیید سرش از زیر برف بیرون بیاره واقعیت ببینه..

    • بدون نام

      اگر شما به فکر مردم بودید نوبخت این حال مردم نبود تا حالا هرچه گفتید فقط حرف بوده عمل در کار نبود مردم را چه فرض کردید خداوکیلی شما جواب خدا را چطور می توان بدهید بس کن تو را خدا چه قدر دروغ

    • بدون نام

      ای ول نوبخت..به این میگن برنامه ریزی موفق

    • بدون نام

      بارک الله بدون نام.۱۱:۳۹ پیام اولی

    • بدون نام

      بازم دم همون احمدی نژاد گرم
      مگه روحانی چه گلی به سرمون زده که طرفدار باشیم؟چیکار کرده !؟
      این نظرات علیه احمدی نژاد هم که داره پخش میشه کارای تبلیغاتی همین روحانیه که معلوم نیست چقدر براش خرج میکنه به جای اینکارا بهفکر مردمت باش آقای رییس جمهور تا کی میخای تقصیرهارو بندازه گردن دولت قبلی پس خودت چیکاره ای!؟

    • بدون نام

      دولت روحانی دیگه رای نمیاره

    • بدون نام

      خواهشن احمدی نژاد رییس جمهور نشه دوباره قیمت نجومی بالا میره

    • بدون نام

      مکاتبه خوب انجام میده ولی اگه توهم نداشت وکمی عقل داشت بهتر بود

    • بدون نام

      جناب اقای نوبخت شمابه جای تخریب دیگران بهتره اول یه سری به خودتون بزنید بخداقسم هروقت شما را پشت صفحه تلویزیون می بینم تمام بدنم به لرزه میفته که باز چه وعده ای میخوای به این مردم بدی که عمل نشه دست شمادردنکنه ازپرداخت حقوق ویارانه ها قبل از بیستم چرا اینقدر این مردم را ناراحت می کنی وبازی میدی

    • مهدی

      درود بر احمدی نژاد جواب نمی دن چون جواب ندارن

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد واقعا قدرشو ندونستن

    • شکیبه

      عریضه نویسی قدر قدرت.

    • فضولباشی

      اقای نوبخت نظرمنحصربه کارشناسان نادان نیست بقیه راهم نظری بیندازیدشمااقتصادراازدوجا هدف قراردادید یکی ازراس ان که رانت بزرگ به خودروسازان بود یکی هم همین بقول خودتان کوچکهاومتوسط هاولی مشگل حل نشد چراچون درددرپایینترین نقطه است شمادوراه دارید یکی اینکه حقوق رامطابق بی ارزش کردن پول بتلاببرید که عمراچنین کاری بکنید دیگراینکه بدون واهمه وترس سودبانکهارابه زیرده درصدبرسانید راه سوم هم اینکه اعلام ورشکستگی عمومی بکنسد والسلام باسه برابرکردن ثیمت گازکه حق مردم است مجانی استفاده کنند دخلتان پرنمیشود بی اعتمادی بشما زیادمیشودوشده

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد یعنی بدترین زندگی من تو ریاست‌جمهوری روحانی حس کردم تورم درحد صددرصد

    • بدون نام

      ۲۵اسفنده، هنوز حقوق بهمن رو نگرفتم عیدی ندادند حقوق اسفند که دیگه جای خود داره شرمنده خانواده هستم ۵روز مونده به عید چکار میتوم بکنم

    • بدون نام

      آقا اصلا احمدی نژاد نابود کرد این مملکتو شما چکار کردین بدتر از آلمان بعد از جنگ جهانی یا ژاپن بعد از اون بمب اتما که بسر ایران نیومده بود که شما نميتونين درستش کنین چطور اونا طی چند سال با همت تونستن بلند شن و امروز بشن ابرقدرتهای دنیا تا کی بي کفايتي خودتو ميندازين گردن هم لابد دولت بعد هم بیاد میگه دولت قبل خرابکاری کرده دولتی بعدی هم همینو میگه و .......

    • بدون نام

      تمامی اجناس و کالاها از سال۸۴ تا اواخر۸۹ هیچ افزایش قیمتی نداشته اند، بعداز مخالفتهای اصلاح طلبان و مناظره های دندان شکن احمدی نژاد علیه آنان و تحریم و یارانه این اتفاقات افتاد، ملت هوشیارند و می بینند، اگه این اتفاقات در زمان روحانی بود الان دشمنان این ملت توی خیابونای تهران جولان میزدند و هیچگونه امنیتی برای شهروندان وجود نداشت.

    • بدون نام

      اقای روح ک ش شما که ادعا میکنی چهل پنج پانصد بگو ببینم انصراف دادی یانه

    • بدون نام

      میخواهم بگم اقای احمدی نژاد تاج سرتونه ای دولت سرقتهای نجومی اقلا احمدی نژاد در دولتش اینقدر دزد نجومی نداشت

    • بدون نام

      چطور می شه یکی از مسئولان دولت . دولت قبل را تخریب کند و دولت قبل حق پاسخ‌گویی ندارد و وقتی هم پاسخ می دهد جواب ندارند و مسئله را قضاییه کنند و خودشان را قاضی می دادند و ...

    • بدون نام

      احمدی ازسایتم میترسن بیامردم هواتودارن یه دونه ای

    • مهدی

      باید خدمت عوامل اخبار داغ اعلام کنم شما هم نمیتوانند مردمی نژاد را از دل مردم بیرون بیاورید بیخود زور میزنین. ...

    • بدون نام

      ب روز روشن میگن روز ب شب تاریک میگن شب. با تلقین و خوش باوری حقیقت ک عوض نمیشه. دنبال تدبیر و امید و کلیدبودن کلیدو پیدا نکردن

    • بدون نام

      ماشالا روشم زیده من جای محمود بودم ازخجالت خودمو گوم وگور میکردم خداسزاشو بده

    • بدون نام

      احمدی نژاد واقعا مردمی بود ولی کارشکنیهای بزرگی کردن تا ایشون را خراب کنند من هنوز هم میگم کاوه اهنگر و منتظر کتاب خاطراتشم ببینم ضعف دولتش از چه کسانی بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج