۴۹۷۹۹
۳۰ نظر
۵۰۰۹
۳۰ نظر
۵۰۰۹
پ

حمله شديد به قلب يخي: اين مسخره بازي را تمام كنيد

سري دهم سريال سامان مقدم، بعد از دو ماه تاخير هنوز به بازار نيامده؛ درحالي كه مخاطبان در شبكه اجتماعي، به شدت نسبت به اين بدقولي معترضند، عوامل گوشي‌هاي خود را خاموش كرده و پاسخگو نيستند. هفت‌صبح بررسي مي‌كند

حمله شديد به قلب يخي: اين مسخره بازي را تمام كنيد

روزنامه هفت صبح: سري دهم سريال سامان مقدم، بعد از دو ماه تاخير هنوز به بازار نيامده؛ درحالي كه مخاطبان در شبكه اجتماعي، به شدت نسبت به اين بدقولي معترضند، عوامل گوشي‌هاي خود را خاموش كرده و پاسخگو نيستند. هفت‌صبح بررسي مي‌كند

«قلب يخي»، بعد از اينكه در فصل اول و دوم تا توانست بدقولي كرد، نامنظم به بازار آمد و نهايتا هم نيمه كاره رها شد حالا گويا قصد دارد در فصل سوم هم به سرنوشت دو تاي ديگر دچار شود. با اينكه سيد كمال طباطبايي، تهيه‌كننده اين مجموعه، ابتداي توزيع فصل سوم، نامه نوشت و قول مكتوب داد كه تمام قسمت‌ها بدون كمترين تاخير، منظم به بازار مي‌آيد و اتفاق دو فصل قبل، به هيچ عنوان دوباره تكرار نمي‌شود، حالا در توزيع سري دهم سريالش، دو ماه تاخير كرده و حتي حاضر به پاسخگويي در اين زمينه هم نيست.

اين در حالي است كه طبق زمان وعده داده شده، قرار بود سري دهم، بلافاصله بعد از تعطيلات نوروز، به بازار بيايد و هفت صبح هم در همان زمان مقرر، پيگيري‌هاي زيادي براي اطلاع‌رساني در اين زمينه انجام داد اما متاسفانه به جايي نرسيد. تاخير در توزيع ادامه فصل سوم «قلب يخي»، با اينكه در رسانه‌هاي مختلف خبري، مسكوت ماند اما با واكنش بسيار شديدي از سوي مخاطبان روبه‌رو شد. مخاطباني كه براي رساندن اعتراضشان درباره اين بدقولي، راهي مقابلشان نداشتند، از تنها راه دسترسي به عوامل سريال يعني صفحه مخصوص به آن در شبكه اجتماعي، استفاده كردند و تا توانستند از اين كانال، به آنها توپيدند. اين اعتراض‌ها باعث شد تا هفت صبح تصميم بگيرد يك بار ديگر اين پرونده را پيگيري كند و هر طور شده از جزئيات آن سر در بياورد.

حمله شديد به قلب يخي: اين مسخره بازي را تمام كنيد

بي‌اعتمادي مردم و خاموش كردن گوشي موبايل

بخش قابل توجهي از اعتراض مردم به خاطر سابقه‌اي بود كه از بدقولي فصل‌هاي قبلي اين سريال در ذهن‌ داشتند. خيلي از آنها خطاب به تهيه‌كننده سريال نوشته بودند كه از اعتمادشان سوءاستفاده شده. يكي از آنها نوشته:«معلوم نیست تا کی باید صبر کنیم تا قسمت بعدی بیاد!!!! فکر کنم مثل همیشه کار نیمه تموم قراره بمونه!!! پس چرا با هیجان و سر و صدا و از همه مهمتر خیلی مطمئن و راسخ میاین میگین ما یک فصل جدید وارد بازار کردیم؟؟؟!!!!! به اطمینان مردم دهن کجی می‌کنید و این خیلی بده!» اولين راه براي فهميدن اين مسئله كه بالاخره قرار است اين سريال هم مثل فصل قبل نيمه كاره بماند يا نه!

اين بود كه مسئله را از طريق موسسه تصوير گستر پاسارگاد كه توزيع اين سريال را به عهده داشته، پيگيري كنيم. علي اسدزاده، مدير اين موسسه، هيچ اطلاعي از زمان توزيع سري جديد مجموعه نداشت و گفت كه هنوز هيچ قسمتي به آنها تحويل داده نشده. او گفت كه اصلا شايد تهيه‌كننده سريال، ديگر تمايل به همكاري با آن مركز پخش نداشته باشد و بهتر است مسئله را از خود كمال طباطبايي پيگيري كنيم. همين كار را هم كرديم.

با طباطبايي تماس گرفتيم. بار اول گفت در سفر است و دارد رانندگي مي‌كند، قول داد كه يك ساعت ديگر با ما تماس مي‌گيرد. تماس نگرفت. دفعه دوم باز هم دقيقا همين بهانه را آورد و گفت يك ساعت ديگر، قطعا پاسخ تمام سوالاتمان را مي‌دهد. يك ساعت ديگر، تلفنش را خاموش كرد و از سه روز گذشته تا الان هنوز آن را روشن نكرده است.


دعوا ميان تهيه‌كننده و شركت پخش

در بخش ديگري از اين اعتراض‌ها، مردم از عوامل اين سريال خواسته‌اند كه حتي اگر قرار هم نيست بقيه سريال را به بازار بفرستند، حداقل اعلام كنند. مثلا يكي از آنها نوشته:« چی شد بابا پس ادامه‌اش....؟؟؟ عید نوروز هم رد شد و هنوز هیچ خبری نيست! اگه قراره دیگه نیاد خب اعلام کنید که مردم اینطور منتظر نباشن...» يا بعضي‌هاي ديگر به مسئله جريمه و نظارت سازمان سينمايي روي توزيع سريال اشاره داشتند.

تصميم گرفتيم كار را از طريق سازمان سينمايي و شبكه نمايش خانگي پيش ببريم و ببينيم آيا با وجود اين همه بدقولي و تاخير، آيا قرار نيست با تهيه‌كننده اين سريال، برخوردي صورت بگيرد؟ با سعيد رجبي فروتن، مدير كل حوزه رياست و روابط امور بين‌الملل سازمان سينمايي تماس گرفتيم و از طريق او با يكي ازكارشناسان اداره نمايش خانگي، مرتبط شديم. اين كارشناس گفت:« تهيه‌كننده با شركت پخش، به مشكل برخورده و فعلا در حال تعامل هستند.

اين ميان سازمان را واسطه قرار داده‌اند تا مشكلات‌شان را حل كند.» به گفته اين كارشناس، اين نشست‌ها و جلسات همچنان ادامه دارد و معلوم نيست چه زماني به نتيجه برسد. هر چقدر هم كه مشكل ميان تهيه‌كننده و توزيع‌كننده حاد باشد اما بالاخره نبايد باعث شود كه سريال، دو ماه تاخير داشته باشد! محمدرضا فرجی، مدیر شبکه نمایش خانگی، بهترين كسي بود كه مي‌توانست راجع به اين مشكلات پاسخگو باشد اما تمام تلاش‌هاي هفت صبح براي صحبت با اين مقام مسئول در چند روز گذشته بي‌نتيجه ماند.


ستاره‌ها پشت سريال نمي‌ايستند

بخش ديگري از مخاطبان معتقد بودند كه حيف ستاره‌هايي مثل مهران مديري، هديه تهراني و ... بود كه در اين پروژه نصفه و نيمه، بازي كردند و آنها از اول هم نبايد با چنين سريال بدسابقه‌اي همكاري مي‌كردند! تهيه‌كننده «قلب يخي» بعد از تصوير بدي كه به خاطر نيمه كاره رها كردن فصل دوم از خودش در ذهن‌ها به جا گذاشت، سراغ ستاره‌ها رفت و به مخاطبان هم گفت اين بار پاي كارگردان، بازيگران و نويسنده حرفه‌‌اي در ميان است و به هيچ عنوان سريال به وضعيت دو فصل قبل دچار نمي‌شود.

طباطبايي عملا با رو كردن اين ستاره‌ها، توانست يك بار ديگر نظر مخاطبان را جلب كند اگرنه قطعا امكان اعتماد دوباره مردم به برند «قلب يخي» صفر بود! اما «قلب يخي» حتي از حضور اين ستاره‌ها هم نتوانست به خوبي استفاده كند و معلوم نيست به چه دليل، هيچ كدام از آنها حاضر نيستند از اين كار حمايت كنند و درباره‌اش حرفي به زبان بياورند.

سامان مقدم، كارگردان سريال هم در تمام مدت توزيع قلب يخي، هيچ وقت مصاحبه‌اي با هيچ رسانه‌اي نكرد. حتي زمان اكران «يه‌عاشقانه ساده» هم، در هيچ كدام از مصاحبه‌هايش حرفي از «قلب يخي» به ميان نياورد و يك بار هم پشت سريالش نايستاد. او زمان جشنواره فيلم فجر هم، به خبرنگار هفت صبح گفت راجع به تمام آثارش مصاحبه مي‌كند الا «قلب يخي»! او حالا هم گوشي موبايلش را خاموش كرده و امكان دسترسي به او به هيچ عنوان وجود ندارد.


بي اطلاعي نويسنده از تاخير سريال

يكي ديگر از نكاتي كه در صحبت‌هاي مخاطبان وجود داشت اين بود كه گويا عوامل، براي بستن پايان‌بندي سريال مشكل دارند و به خاطر اينكه نمي‌دانند چطور آن را تمام كنند، درش را تخته كرده‌اند. يكي از آنها نوشته:

« الان این قلب یخی هم مثل فصل 1 و 2 سرکاریه دیگه.اون فصلای اول و دوم که دیگه آنقد سناریورو پیچوندن خودشونم نتونستن سروته‌شو هم بیارن!!!» اين در شرايطي است كه اتفاقا «قلب يخي» مشكل متن و توليد ندارد و همه از اين بابت مطمئن‌اند كه سريال كاملا آماده است. مسئله اينجاست كه حالا اگر بيايد هم ديگر مردم زياد چيزي از قسمت قبلي يادشان نيست! مسئله را با عليرضا بذرافشان، نويسنده فصل سوم سريال در ميان مي‌گذاريم، او مي‌گويد كار را كامل تحويل داده و الان هم مشغول پروژه ديگري است. درباره اين تاخير هيچ خبري ندارد و فقط اميدوار است كه قسمت بعدي به زودي بيايد تا روند قصه در ذهن مردم حفظ شود.»


بي خبري اسپانسر از ادامه قلب يخي

از آنجايي كه فصل سوم اين سريال با مشاركت سامسونگ توليد شده، فكر كرديم كه بخش تبليغات سامسونگ هم، گزينه مناسبي براي كسب اطلاع درباره «قلب يخي۳» است. با يكي از مسئولان بخش بازاريابي و تبليغات اين مركز تماس گرفتيم. او توضيح داد كه آنها براي كل سريال، قراردادي ندارند و براي هر پك به صورت جداگانه، با تهيه‌كننده قرارداد مي‌بندند. اين مسئول توضيح داد كه بعد از عيد، هنوز هيچ تماسي از طرف عوامل سريال نداشتند و معلوم نيست ادامه همكاري‌شان با آنها به چه صورت باشد!


جاي خالي نظارت شبكه نمايش خانگي

سريال قلب يخي براي بار سوم، بدقولي كرد و باعث شد تا مردم يك بار ديگر نسبت به سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي، بي اعتماد شوند؛ بي اعتمادي كه بعدها گروه آقاگليان و مهران مديري براي «قهوه تلخ» آن را ادامه دادند. با تغيير ذهنيت مخاطبان نسبت به عوامل اين‌گونه سريال‌ها كاري نداريم اما واقعا شبكه نمايش خانگي، كه حكم پشتوانه اصلي اين آثار را دارد، نبايد از يك جايي به بعد وارد ميدان شود و جلوي اين نابساماني‌ها را بگيرد؟! جواب مخاطباني كه به اعتماد اين شبكه، سر همين يك پروژه، نزديك به 30 هزار تومان متضرر شده‌اند را چه كسي مي‌دهد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      سلام.
      کی غیر از صدا و سیما و مسولینش گفتند ویلای من فروش نداشته؟؟
      یه سر بزنید به سایت ویلای من:
      ببینید چه خبره توی بخش قرعه کشی.
      این حرفا رو واسه آقای مدیری در نیارید. من که میدونم از بالا پول می گیرید این چرت و پرتا رو راجع به آقای مدیری بگید. جمع کنید این مسخره بازی رو. ویلای من هر روز داره پیشرفت می کنه. . من همیشه به سایت شما می اومدم و به دوستامم می گفتم که بیان اینجا ولی با این حرفا چنان توی سایت خودم علیه شما ها بد گویی کنم که کیف کنید. حالا ببینید.

      پاسخ ها

      • علیرضا بهادرانی

        سلام علیکم
        دوست عزیز آقای مهران مدیری هم قابل دفاع کردن نیست با اون سریال قهوه ی تلخ نیمه کاره اش...
        پول مردم را چاپید و خونه هایی که قرار بود به برندگان هم بده نداد!
        سریالش رو هم که چند قسمت اخرشو پخش نکرده رفت سر یه سریال دیگه!
        اینها به فکر مخاطب نیستند فقط به فکر جیبشون هستند...
        لازم نیست ازشون دفاع کنید!

      • بدون نام

        دقیقا نمیخواد قیم ادمی بشی که نمیشناسین و ادمی که تو قوه تلخ و فصل سوم قلب یخی رفت و سریال رو نصفه رها کرد

    • بدون نام

      من که دانلود می کنم یه ریال هم واسه این سریالها بد قول مثل قلب یخی و قهوه تلخ نمی دهم.اگه اونها نامردی می کنند ماهم جبران می کنیم.واسه سریال قهوه تلخ تمام قسمتها را اوریجینال از شهر های مختلف دور و نزدیک تهیه می کردم با هزار جور مشکلات.آخه تو شهر ما توزیع نمیشد ولی آخرش اینجوری همه رو تو کف گذاشتند و بی خیال همه چیز شدند.دیگه با خودم عهد کردم بابت هیچ سریالی پول ندهم که بعدش دلم بسوزه.

      پاسخ ها

      • علیرضا بهادرانی

        واقعا درسته!
        کسی که مخاطب براش مهم نیست و مخاطب فیلمش را سرگردان میکنه باید ضرر کنه تا حساب کار دستش بیاد !
        ماهم ضرر کردیم وقتمونو و پولمونو گذاشتیم برای سریالهایی مثل قلب یخی و قهوه ی تلخ که بی سرته بودند!
        مطمئن باشید الان این سریال ویلای من هم همینطور میشه!
        سریال هوش سیاه را ببینید که از تلویزیون پخش میشه فصل یک و دو پخش شد مطمئن باشید فصل سه هم پخش میشه خیلی هم جذابتر از این مزخرفاته!
        فقط اونا که نمیتونند بگن اگه کپی کردین راضی نیستیم و حرومه ... من و کلیه ی مخاطبان هم راضی نیستیم پول واسه این سریال های مزخرف دادیم که سروته نداشتند!

      • بدون نام

        اقا بشین دانلود کن بیکاری پول بدی واسه سریالی های نصفه .دیگه سابقشون خیلی خرابه .مهران مدیری تو هر سریالی بره نصفه نیمه در میاد

    • محمد ميزابي أصل

      حرف زیاده ولی فقط میگم وای بر ما

    • ساسان

      حیف رضا عطاران

    • الهام

      حیف از وفتمون و پولمون که صرف این سریال کردم

    • خودم

      من واقعا براشون متاسفم با این بدقولی هاشون
      و به خودم قول دادم دیگه هیچ سریال شبکه خانگی رو نخرم
      ویلای من رو هم نخریدم و نخواهم خرید

    • محمد حسن

      ما وقتی فصل اول قلب یخی شروع شد گفتیم سریال قشنگیه ولی دو فصل گذشت آخرشم نفهمیدیم چی شد سریال می سازید کامل بسازید یا اصلا شروع نکنید به ساخت سریال که آخرشم اینجوری تموم بشه واقعا مسخره اید فصل سه قلب یخی معلوم نیست اصلا در مورد چیه واقعا مسخره اید جهان سوم دیگه!!!

    • علیرضا بهادرانی

      واقعا درسته!
      کسی که مخاطب براش مهم نیست و مخاطب فیلمش را سرگردان میکنه باید ضرر کنه تا حساب کار دستش بیاد !
      ماهم ضرر کردیم وقتمونو و پولمونو گذاشتیم برای سریالهایی مثل قلب یخی و قهوه ی تلخ که بی سرته بودند!
      مطمئن باشید الان این سریال ویلای من هم همینطور میشه!
      سریال هوش سیاه را ببینید که از تلویزیون پخش میشه فصل یک و دو پخش شد مطمئن باشید فصل سه هم پخش میشه خیلی هم جذابتر از این مزخرفاته!
      فقط اونا که نمیتونند بگن اگه کپی کردین راضی نیستیم و حرومه ... من و کلیه ی مخاطبان هم راضی نیستیم پول واسه این سریال های مزخرف دادیم که سروته نداشتند!

    • علیرضا بهادرانی

      آقا اگه برای پخشش مشکل دارند بگین بزارن روی اینترنت لااقل مردم ببینندتا بدونن اخرش چی میشه این سریالهای قلب یخی و قهوه تلخ!
      البته بماند که این اقایون پول پرست تر از این حرفها هستند....

    • مهدی

      خوب دوستان گفتن همه چیو.من فقط گفتشون رو کامل میکنم.خاک تو سر تهیه کنندتون.همین

    • morteza

      از نظر من قلب یخی ۳ بهترین سریال ایرانی بود اما ... و متاسفانه من هنوزم منتظرم.
      و باز هم متاسفانه باید گفت تنها سریال تمام شده در ایران ساخت ایران بود بازم دمه لطیفی گرم

    • علی

      قلب یخی کی پخش می شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون دنیا . خسته نباشی گیجی اا

    • رضا

      سلام بر همه دوستان
      نميدونم چي بگم يعني واقعا اونايي كه فيلم رو كپي ميكنن كار حرومي ميكنن يا اونايي كه سر مردم رو گرم ميكنن و دزدي
      اين كاري كه در پخش سريال قلب يخي شد دزدي و حروم
      اما بيخيال اينا چه ميدونن خدا چيه حروم چيه
      همينجا به كسايي كه اين نظرو ميخونن ميگم اگر تك ريالي جهت خريد هر سريالي بديد از اونا خر ترين مسخرتون كنن و شما باز بهشون علاقه داشته باشين و پول خرج كنين براشون براي خودمون متاسفم نه اونا چون اونا كه عادت دارن به دزدي واي بر ما كه تشويقشون ميكنيم به دزدي با كارامون

    • بدون نام

      مهران مدیری اگه بیای این سری مثل ویلای من التماس هم بکنی نمیرم بخرم . فقط دانلود میکنم .محاله از سینما و سریال ایرانی حمایت کنم این از من.

    • بنده خدا

      قبلا عاشق فیلم های مهران مدیری بودم اما حالا حاضر نیستم حتی دانلودهم کنم

    • لیلا احمدی

      ممنون ار عوامل سریال قلب یخی //هیچ چیز نمی تونه از علاقه ی من به این سریال کم کنه مخصوصا بازی زیبای اقای حسین یاری

    • امین

      یعنی حیف واقعا نباید روی این سریالای ایرانی وقت گذاشت.یعنی پایان از این چرت تر نمیشد.اگه پخش نمیکردن سنگین تر بودن والا.حداقل پخش نکرده سریال نصفه کاره میموند نه پخش شده.یعنی اصلا به بعضی از موضوعات مبهم سریال یه نیمچه اشاره هم نکرد که آدم دلش نسوزه این همه وقت صرف کرده. واقعا واسه خودمو متاستفم بابت این همه وقتی که الکی صرف کردم.

    • امین

      یعنی حیف واقعا نباید روی این سریالای ایرانی وقت گذاشت.یعنی پایان از این چرت تر نمیشد.اگه پخش نمیکردن سنگین تر بودن والا.حداقل پخش نکرده سریال نصفه کاره میموند نه پخش شده.یعنی اصلا به بعضی از موضوعات مبهم سریال یه نیمچه اشاره هم نکرد که آدم دلش نسوزه این همه وقت صرف کرده. واقعا واسه خودمو متاستفم بابت این همه وقتی که الکی صرف کردم.

    • بهار

      براي تمام كساني كه پول خرج سريالها ميكنن متاسفم...

    • فاطمه

      من قلب یخی یک رو خریدم برام داستانش خیلی جالب بود اما نصفه نیمه رهاش کردن و فصل دو رو با موضوع و بازیگران جدید ساختن. چه ربطی داشت که اسم قلب یخی رو تکرار کنن و بگن فصل دو؟! من دیگه سریال نمایش خانگی نخریدم و نمیخرم.

    • معترض

      آقایون برید یقه ی کسای دیگه ای را بگیرید فصل دوم این سریال کامل بوده من داستانش را که به نقل از نویسنده بود روی سایتا خوندم سریال تهش هیچ جای مبهمی نداشته اجازه پخش ندادند...سانسسسسسورررر...فراماسونری و فراماسونر هر جایی میتونه نفوذ داشته باشه

    • شهرزاد ابراهیمی

      سلام من که خیلی راضی بودم از سریال قلب یخی تازه من فقط به عشق مهران مدیری و هدیه تهرانی سریال را خریدم من سریال قهوه تلخ رو هم از اول تا اخرش دیدم عالی بود

    • شاکی

      من واقعا برای کسانی که راجع به آقای مدیری به اینصورت بدگویی میکنند متاسفم افرادی مثل مدیری دارند تلاش میکنند تا شما لذت ببرید حالا اگه تاخیر داشته یا هر چیز دیگه شما حق ندارید اینطور بگید حتما مشکلی بوده که از وسط رها شده.

    • الهام

      سلام
      لطفا قضاوت نکنید! موضوعی که برای سریال انتخاب کرده بودند چه توی قلب یخی و چه توی قهوه تلخ خاص بودند، و این امکان وجود داره که جلوی پخشش رو گرفته باشند! نمی دونیم پس فقط باید صبر کنیم ببینیم چی میشه....

    • لیلا هستم ازیاسوج

      باسلام وخسته نباشید خدمت آقای مدیری عزیزی و دوست داشتنی من فقط به عشق ایشون نگاه این سریال کرذم و این و بگم که ایشون تو این نقش خیلی جذاب بودن وخیلی خوب نقش خودش رو اجرا کردن امیدوارم بازم ازکاراش ببینم دوستت دارم آقای مهران مدیری و خداقوت واقعا دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج