۴۹۸۲۶۸
۱ نظر
۵۱۳۳
۱ نظر
۵۱۳۳
پ

هدیه های خلاقانه برای روز مادر

۲۹ اسفند امسال با چند مناسبت مهم تاریخی و مذهبی متبرک شده است. یکی از آنها سالگرد ولادت حضرت زهرا (س) است که ما آن را با عنوان روز مادر هم جشن می گیریم.

روزنامه هفت صبح: ۲۹ اسفند امسال با چند مناسبت مهم تاریخی و مذهبی متبرک شده است. یکی از آنها سالگرد ولادت حضرت زهرا (س) است که ما آن را با عنوان روز مادر هم جشن می گیریم. اگر شما هم در خرید هدیه این روز خاص دچار مشکل می شوید، این راهنما احتمالا می تواند کار راه انداز باشد چون با وسواس و سلیقه از میان کلی محصول مختلف انتخاب شده است.
به عنوان مثال عطرهایی را انتخاب کرده ایم که در فروشگاه های آنلاین با تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی عرضه شده اند و به همین خاطر می توانند انتخاب های بهتری باشند. به غیر از عطر که انتخاب همیشگی است، شما می توانید روی خرید ابزارهایی تازه که به هیچ وجه کاربری آنها پیچیده نیست حساب باز کنید.
مثلا با انتخاب ابزارهای مدرن آشپزخانه می توانید زمان بیشتری به مادرتان هدیه دهید. اگر او از جمله افرادی است که زیاد کار می کند و معمولا از درد ناحیه شانه و گردن گلایه دارد، ماساژورهای مخصوص را توصیه می کنیم. یک کفش و فر کننده مو هم جزو هدیه های مخصوص دسته بندی می شود که باید با توجه به سلیقه خودتان درباره اش تصمیم بگیرید.

۱. شیشه پاک کن Nilfisk Smart-۲۸۰MM

شیشه پاک کن نیلفیکس مدل Smart-۲۸۰MM شبیه هیچ کدام از ابزارهایی که تا به حال دیده اید نیست؛ این محصول با طراحی ارگونومیک می تواند به عنوان یک دستگاه شستشو و خشک کردن کارآمد برای پنجره ها، کاشی ها، سطوح شیشه و آینه استفاده شود. جمع آوری آب در این دستگاه توسط یک نازل T شکل و موتور مکنده متصل به آن انجام می شود که انرژی خود را از باتری لیتیومی ۱۶۰۰ میلی آمپری تامین می کند.
هدیه های خلاقانه برای روز مادر
این باتری پس از هر بار شارژ کامل می تواند تا 25 دقیقه دوام بیاورد. به این ترتیب پس از تمیز کردن شیشه با اسپری و پد نظافت مخصوص، می توانید به کمک سیستم مکش بدون به جا ماندن هیچ ردی، آب را از روی شیشه خشک کنید. آن را طوری طراحی کرده اند که بتواند از پس گوشه های شیشه هم بربیاید. از نکات مثبت آن طراحی سبکش است.

قیمت ۱۸۰ هزار تومان

۲. فر کننده مو پروویوی مدل PW-۴۱۲۰

فر کننده مو Prowave مدل PW-۴۱۲۰ دارای مخزنی حرارتی با یک میله سرامیکی در وسط است. به کمک گیره تعبیه شده داخل مخزن حرارتی و موتور چرخشی دستگاه، موها به دور میله داغ جمع می شوند. برای این کار باید یک دسته مو را داخل مخزن قرار داده و انبر را بست تا موتور شروع به چرخیدن کند و موها را به دور میله بپیچد. جهت چرخش میله را می توان در سه وضعیت چپ، راست و حالت خودکار تنظیم کرد.
هدیه های خلاقانه برای روز مادر
فر ایجاد شده در حالت چپ و راست نظم بهتری داشته و حالت خودکار طبیعی تر به نظر می رسد. چنانچه موها مدت زیادی در معرض حرارت باشند، ممکن است آسیب ببینند. برای رفع این مشکل یک تایمر در نظر گرفته شده است که می توان آن را تنظیم کرد. با توجه به نوع مو و فر دلخواه می توان یکی خاز سه حالت را انتخاب کرد. حرارت فر کننده در سه دمای 190، 210 و 230 درجه سانتیگراد قابل تنظیم است.
تا رسیدن به دمای تنظیم شده عدد آن به شکل چشمک زدن باقی می ماند و دمای لحظه ای روی صفحه نمایش داده می شود. به کمک PTC به کار رفته در هیتر دستگاه در زمان کمی به دمای مورد نظر می رسد. سیم برق در محل اتصال به بدنه حالت چرخشی دارد که استفاده از دستگاه را آسان تر می کند.

قیمت: ۴۱۳ هزار تومان

۳. ماساژور کتف و گردن بست رست مدل MX-۰۲A

ماساژ قسمت گردن و شانه یکی از لذت بخش ترین و البته حساس ترین ماساژهاست. به دلیل حساسیت گردن، ماساژ این قسمت از بدن باید با دقت و به طور کاملا اصولی انجام شود؛ به همین جهت استفاده از دستگاه ماساژور بهتر خواهد بود.
هدیه های خلاقانه برای روز مادر

«ماساژور کتف و گردن مدل MX-۰۲A» یکی از همین دستگاه هاست. این دستگاه با داشتن اشعه مادون قرمز در رفع خستگی و همچنین کاهش درد ناشی از کارهای سخت روزانه بسیار مفید خواهد بود. این مدل دارای دسته هایی بلند است که به شما این امکان را می دهد دیگر قسمت های بدن نظیر دست و پا را با آن ماساژ دهید.
این محصول چهار گوی ماساژ دهنده دارد که با داشتن سه برنامه ماساژ اتوماتیک، ماساژ مطلوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. میزان سرعت ماساژ نیز در این مدل قابل تنظیم خواهد بود. استفاده از این محصول برای تمام افراد، به خصوص برای کسانی که کار دفتری یا اداری انجام می دهند و یا افرادی که در طول روز مدت زمان زیادی را با کامپیوتر کار می کنند، پیشنهاد می شود.

قیمت: 337 هزار تومان

4. کفش راحتی آدیداس مدل ZXFlux ADV Tech

کفش راحتی آدیداس مدل ZXFlux ADV Tech کفشی مناسب برای استفاده روزمره است. این کفش دارای قابلیت تهویه هوا است و شرایطی برای شما فراهم می کند تا در استفاده طولانی مدت و مستمر از این کفش، فضای داخلی آن بوی نامطبوع به خود نگیرد و پای شما خشک و خنک بماند.
هدیه های خلاقانه برای روز مادر
در قسمت های کناری این کفش نوارهایی طراحی شده تا با در بر گرفتن پا، شکل ظاهری کفش را به خوبی حفظ کند زیرا این کفش برگرفته از سری ZX۸۰۰۰ است که دارای انعطاف پذیری و دوام مناسبی است تا شما بتوانید از این کفش روی انواع سطوح استفاده کنید. در کفش راحتی ZXFlux ADV Tech لایه میانی EVA نیز طراحی شده که با جذب فشارهای وارد از زمین مانع از خسته شدن شما می شود تا این کفش را به عنوان کفشی تمام عیار برای استفاده روزمره تبدیل کند.

قیمت: 400 هزار تومان

5. انواع عطر

اگر دارید با خودتان فکر می کنید که خرید عطر به فکر هر کسی می رسد و به هیچ وجه خلاقانه نیست، سخت در اشتباهید. بخش خلاقانه این انتخاب در انجام عملیات خرید توسط فروشگاه های آنلاین خلاصه می شود. بعضی از آنها نه تنها در این ایام خاص بلکه در کل سال بخشی برای فروش عطر با تخفیف ویژه دارند که گاهی ممکن است تا 40 یا 50 درصد هم برسد.
هدیه های خلاقانه برای روز مادر
معمولا همین اختلاف قیمت خیلی ها را به شک می اندازد و باعث می شود فکر کنند کلکی در کار است اما شما زرنگ باشید و تنها به فروشگاه های آنلاین معتبر سفارش دهید. در این صورت می توانید مثلا ادوپرفیوم زنانه نیناریچی ۲۹۷ هزار تومانی را تنها ۱۶۵ هزار تومان بخرید یا برای پرفیوم زنانه کارتیه مدل MustDeCartierGold که در حالت عادی ۵۳۰ هزار تومان قیمت دارد، ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. امکان خرید با بودجه های اقتصادی تر هم وجود دارد؛ مثلا می توانید Narciso را که به طور معمول ۴۱۰ هزار تومان است.
حدود ۲۹۵ هزار تومان بخرید.

۶. جارو شارژی فکر مدل AS۱۰۷۲NT

جارو شارژی فکر مدل AS۱۰۷۲NT زیبا، سبک و کارآمد است. استفاده از جارو شارژی آزادی عمل و راحتی بیشتری برای نظافت منزل به شما می دهد. این دستگاه ابعاد کوچک و وزن کمی دارد. در نتیجه باعث می شود تا کار کردن با آن آسان شود. این جاروی شارژی به صورت دستی کار می کند. نوع باتری NiMH با ولتاژ ۷.۲ باعث می شود تا قدرت و دوام بالایی داشته باشد. زمان شارژ این دستگاه ۷.۵ ساعت است تا ۱۵ دقیقه فعالیت کند.
هدیه های خلاقانه برای روز مادر
البته اساسا این جاروها برای کارهای کم و کوتاه مدت است و با توجه به قرارگیری جارو روی پایه شارژر تقریبا هیچ وقت کار را لنگ نمی گذارد. گنجایش مخزن 0.4 لیتری این جارو به کارآیی آن می افزاید. جارو شارژی فکر مدل AS1072NT دارای سری های متنوع بوده و کناره و خطی است تا بهترین عملکرد را داشته باشد. فکر محصولات خود را به 106 کشور جهان از جمله ایران و ترکیه صادر می کند. این کارخانه جزو اولین برندهای لوازم خانگی دنیا است.

قیمت: حدود ۲۸۰ هزار تومان

۷. ابزارهای آشپزخانه

کافی است سرتان را بچرخانید تا در آشپزخانه کلی وسیله جور واجور برقی ببینید که با کلی دقت و وسواس خریداری شده اند. احتمالا آن وسط انواع و اقسام خرد کن و چرخ گوشت و آبمیوه گیری می بینید که از برندهای معتبری انتخاب شده اند اما فعلا بدون کاربری گوشه ای از آشپزخانه خاک می خورند. چرا؟
احتمالا به این خاطر که همه شان از برق استفاده می کنند و کار کردن با آنها نیازمند پشت سر گذاشتن دوره های تخصصی است. طبیعی است که مادرها در افتادن با چنین وسایلی را دوست نداشته باشند و کار کردن با آنها برای شان گیج کننده باشد. در عوض می توان از وسایل مدرن و تازه استفاده کرد که دست بر قضا کاملا شیک و آبرومند ساخته شده اند اما به خاطر فرآیند مکانیکی ساده شان دوست داشتنی تر به نظر می رسند. اگر کمی در فروشگاه های جدید لوازم خانگی بگردید حتما می توانید چندتایی از آنها را پیدا کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      هیچ وقت کادوی روز مادر شیشه پاک کن نمی خرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج