۴۹۸۷۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مسابقه بوی عیدی چیدانه با جوایز باورنکردنی!

وب سایت چیدانه مسابقه ای با عنوان «بوی عیدی» ویژه نوروز ۱۳۹۶ برگزار می کند. جهت شرکت در مسابقه از حال و هوای نوروز در منزل، خیابان های شهر و ... عکس بگیرید و در مسابقه بوی عیدی شرکت کنید.

وب سایت چیدانه مسابقه ای با عنوان «بوی عیدی» ویژه نوروز ۱۳۹۶ برگزار می کند. جهت شرکت در مسابقه از حال و هوای نوروز در منزل، خیابان های شهر و ... عکس بگیرید و در مسابقه بوی عیدی شرکت کنید. رسم و رسوم، خانه تکانی، سفره هفت سین، شکوفه های درختان، بازار عید و یا هر نشانه ای که تداعی کننده روزهای عید باشد می تواند سوژه عکاسی شما در این مسابقه باشد.
مسابقه بوی عیدی چیدانه با جوایز باورنکردنی!
جوایز مسابقه
از بین عکس های ارسالی مخاطبان، ۱۵ عکس منتخب داوران روی صفحه اینستاگرام چیدانه منتشر می شود و به سه عکسی که بیشترین لایک را گرفته باشند جوایز زیر از طرف مجموعه پارس نوران شرق، حامی مسابقه اهدا خواهد شد.
  • نفر اول : موبایل iPhone 7
  • نفر دوم : موبایل Galaxy S7 Edge
  • نفر سوم : Apple Watch 2
  • همچنین به ۱۰ نفر اول نیز کارت تخفیف برای خرید از فروشگاه های مجموعه پارس نوران شرق ارائه دهنده برندهای مطرح لوستر و روشنایی های مدرن اهدا خواهد شد.

مهلت شرکت در مسابقه

تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۶

نحوه شرکت در مسابقه

عکس را در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی و هشتگ #چیدانه منتشر کنید.

در صورتی که صفحه شما در حالت private است، عکس را به صفحه اینستاگرام چیدانه از طریق دایرکت ارسال کنید.
مسابقه بوی عیدی چیدانه با جوایز باورنکردنی!

پارس نوران شرق، حامی مسابقه «بوی عیدی» چیدانه

نخستین بارقه تاسیس شرکت پارس نوران شرق در سال ۱۳۸۴زده شد تا با وجود تاریخ دیرینه صنعت روشنایی در ایران زمین، قطب نیرومند آن گردد. یکی از اصلی­ترین اهداف این سازمان، عرضه محصولات باکیفیت (منطبق با استانداردهای جهانی) در راستای خلق برندی داخلی است.حرکت در مسیر تولید ملی، ایجاد اشتغال و ارزآوری تنها در سایه فعالیت حرفه ه­ای و توجه به دانش آکادمیک مدرن در حوزه صنعت و تجارت امکان­پذیر است. شرکت پارس نوران شرق باور دارد پیشرفت در فروش و تولید ملی و استقبال مشتریان از آن، حاصل نخواهد شد مگر با ارتقای کیفیت،تنوع کالا و قیمت تمام شده متناسب.
مسابقه بوی عیدی چیدانه با جوایز باورنکردنی!

نام­آورترین صنعت لوستر ایران، تمرکز اصلی خود را بر محوریت خوشنودی مشتریان و رعایت کامل موازین حرفه­ای در تولید و تامین صنایع روشنایی قرار داده است. این شرکت،به عنوان قطبی تعیین­ کننده در روشنایی کشور در نظر دارد با تکیه بر دانش، تجربه، صداقت، خلاقیت و نوآوری پرسنل توانمند خود و با تکیه بر اعتماد، حُسن انتخاب مشتریان و با ایجاد نمایندگی در سراسر منطقه خاورمیانه قله ­های رفیعتری را در این زمینه فتح کند.ما درفش پیروزمندی و فخر سرزمین کهن خود را با بهره­ گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا درخشان­تر از پیش افراشته نگه داشته­ ایم.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه پارس نوران شرق و مصحولات لوستر و روشنایی های مدرنی که این مجموعه در فروشگاه ها و شوروم خود عرضه می کند به سایت پارس نوران شرق مراجعه بفرمایید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج