۴۹۸۷۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لسترسیتی؛ بازگشت به رویا بدون رانیری

روباه ها یک بار دیگر همه را وادار به اعتراف به اشتباهشان کردند. شاید آنها این بار در اروپا تاریخ سازی کنند.​​​​​​​

ورزش سه: روباه ها یک بار دیگر همه را وادار به اعتراف به اشتباهشان کردند. شاید آنها این بار در اروپا تاریخ سازی کنند.​​​​​​​ در فصل جاری، هرگز سویا را همانند بازی دیشب ندیده بودیم و آنها نمایش خوبی در کینگزپاور نداشتند. از آن سو اما لستر دوباره تبدیل به تیمی هجومی و تشنه پیروزی شده بود.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی، سویا ۶۷ درصد و لستر ۲۳ درصد صاحب توپ و میدان بودند اما آبی ها موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. در ادامه، اگرچه مالکیت سویا در دقایقی نیز افزایش هم یافت، اما در نهایت این لسترسیتی بود که به دور بعدی صعود کرد.

در اسپانیا قانونی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر شما مالک توپ باشید، در نهایت برنده خواهید شد. دیشب و در کینگزپاور، شاگردان سامپائولی همانند بیشتر تیم های فصل قبل لیگ برتر مبهوت نمایش لستر بودند و این تیم دوباره همان شور و نشاط را در زمین پیاده کرد. شاگردان شکسپیر دیشب هم از لحاظ تاکتیکی و هم روحی از سویا برتر بودند.

اخراج نابهنگام سمیر نصری هم مزید بر علت شد تا سویا قادر به باز کردن دروازه اشمایکل نباشد. درگیری نصری و واردی را می توان به تفاوت دو تیم نیز تعبیر کرد. واردی تسلیم ناپذیر بود و ستاره فرانسوی سویا خیلی زود راه شکست را در پیش گرفت.

در اواخر بازی، کسپر اشمایکل یک بار دیگر در نقش پدر ۵۳ ساله خود که روی سکوها نشسته بود ظاهر شد و با مهار پنالتی انزونزی، امیدهای سویا برای به تساوی کشاندن بازی را از بین برد.

به نظر می رسد بعد از خواب زمستانی، حالا دیگر بازیکنان لستر دوباره سرحال شده اند و بازیکنان مغضوب رانیری حالا تولدی دوباره یافته اند.

کمتر از دو هفته پیش، بسیاری به خاطر اخراج رانیری تظاهرات کردند و خیلی ها نیز درخواست ساخت مجسمه مرد ۶۵ ساله ایتالیایی را دادند. اما حالا به نظر ابرهای تیره کینگزپاور کنار رفته است. حالا به نظر می رسد که تصمیم برکناری رانیری اشتباه نبوده و علیرغم نشان دادن جنبه بی رحم فوتبال، دوباره منجر به بازسازی روحیه تیمی در لستر شده است.

به نظر با حفظ اصول، روباه ها زیر نظر شکسپیر پیشرفت قابل توجهی داشته اند و دو پیروزی برابر لیورپول و برنلی نشان از تقویت این تیم در هفته های اخیر است.

نقش غیرقابل انکار جیمی واردی روی هر دو گل، نکته قابل توجه این دیدار است. گلزن بی چون و چرای فصل قبل که در فصل جاری حتی متهم به توطئه برای اخراج رانیری شده بود، در هفته های اخیر به روزهای اوج بازگشته و تاثیر فراوانی روی نتایج تیمش دارد.

از آن سو سمیر نصری را می توان یکی از عوامل اصلی حذف سویا قلمداد کرد. او که از ابتدا هم نمایش خوبی نداشت، در نهایت به خاطر درگیری با واردی اخراج شد تا امیدها به حداقل برسد.

زمانی که ضربه اسکودرو از فاصله نسبتا زیاد به دیرک دروازه اشمایکل برخورد کرد، می شد حدس زد که شبی توام با بدشانسی در انتظار شاگردان سامپائولی است. سویا در هفته های اخیر در لالیگا نیز در شرایط آرمانی نبوده و تک گل بازی رفت جیمی واردی، نشان از فاصله گرفتن این تیم از روزها اوج داشته است.

به هر حال، حالا شاگردان شکسپیر به دنبال تاریخ سازی در قاره سبز هستند و باید به آنها احترام گذاشت زیرا روباه ها دوباره به همه ثابت کردند که اشتباه می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج