۴۹۸۷۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: حضور در لیگ چین یکی از اهدافم بود

قهرمان ووشوی بانوان کشورمان گفت: حضور در چین یکی از اهدافم بود و خوشحالم خدا این توفیق را نصیبم کرد که به همراه خواهرم اولین لژیونر‌های ووشوی بانوان باشیم.

خبرگزاری تسنیم: الهه منصوریان اظهار داشت: با توجه به اینکه چینی‌ها خودشان قدرت اصلی ووشوی دنیا هستند، حضور در لیگ این کشور به هر حال افتخاری بزرگی محسوب می‌شود. از ابتدا به دنبال حضور در این میدان بودم و به نوعی این موضوع یکی از برنامه‌ها و اهدافم بود و خدا را شاکر هستم که به این توفیق رسیدم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که به همراه خواهرم اولین بانوان ووشوی ایران هستیم که به عنوان لژیونر به چین می‌رویم و در لیگ حساس این کشور مبارزه می‌کنیم. مربی تیمی که از ما برای حضور همراهی تیم‌ش دعوت کرده خود از قهرمانان ووشوی چین است که در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو جزو رقبای من نیز بوده است.

قهرمان ووشوی آسیا و جهان اظهار داشت: ابتدا قرار بود ۲۵ اسفند به این کشورم سفر کنیم اما با توجه به آسیب‌دیدگی جزئی که داشتم نتوانستیم در این تاریخ راهی چین شویم. به امید خدا ۱۵ فروردین اعزام می‌شویم و امیدوارم بتوانیم در این میدان نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و به نوعی از شان و جایگاه ووشوی کشورمان دفاع کنیم.

منصوریان در مورد برنامه‌های تیم ملی ووشو نیز گفت: هدف اصلی‌ام برای مسابقات ملی در سال آینده حضور موفق در رقابت‌های جهانی روسیه است و امیدوارم بتوانم در بین مدعیان نیز به مدالی ارزشمند دست پیدا کنم. این پیکارها آبان‌ماه سال آینده برگزار می‌شود و زمان نسبتا خوبی برای کسب آمادگی در اختیار نفرات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      تیتربازی نکنین!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج