جاباما
۴۹۸۹۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رپورتاژ آگهی

هدیه روز مادر را ۱۵ درصد ارزان‌تر بخرید

روز مادر، امسال با ورود به سال جدید مقارن شده است. دقیقا زمانی که سر همه خیلی شلوغ است. برای اینکه نگذارید این شلوغی آخر سال، مانع تهیه‌ی یک هدیه‌ی به یاد ماندنی برای زنان ارزشمند زندگی‌تان شود، خوب است جای وقت صرف کردن در این فروشگاه و آن مرکز خرید، سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید که همه چیز را یک‌جا در خودش جا داده و یک تخفیف هیجان‌انگیز هم دارد!

هدیه روز مادر را ۱۵ درصد ارزان‌تر بخرید

روز مادر، امسال با ورود به سال جدید مقارن شده است. دقیقا زمانی که سر همه خیلی شلوغ است. برای اینکه نگذارید این شلوغی آخر سال، مانع تهیه‌ی یک هدیه‌ی به یاد ماندنی برای زنان ارزشمند زندگی‌تان شود، خوب است جای وقت صرف کردن در این فروشگاه و آن مرکز خرید، سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید که همه چیز را یک‌جا در خودش جا داده و یک تخفیف هیجان‌انگیز هم دارد!

هدیه روز مادر را 15 درصد ارزان‌تر بخرید

خرید کفش مجلسی، هدیه‌ای برای مادران

برای مادرهایی که خرید کردن و رفتن از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر جز خستگی چیزی برایشان ندارد، این شما هستید که باید آستین بالا بزنید. خرید کفش مجلسی یکی از ایده‌هایی است که می‌توانید سراغ آن بروید. کافی است سایز پای مادرتان را بدانید و وارد فروشگاه اینترنتی دیجی استایل شوید. برای خرید کفش زنانه وارد بخش مورد نظرتان شوید و خرید اینترنتی کفش را شروع کنید. مدل‌ها بسیار متنوع و زیبا هستند.

چرم مشهد و برندهای دیگر

محصولات چرمی ایده‌های خوبی برای هدیه دادن در روز زن هستند. با سر زدن به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به محصولات برندهای معتبری مثل چرم درسا و چرم مشهد دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید هدیه‌ی نفیسی برای عزیزانتان تهیه کنید. این سایت به نوعی نمایندگی کیف چرم مشهد و چرم درسا است، فقط به صورت اینترنتی و بدون هر گونه اتلاف وقت.

خرید مانتو اینترنتی، تجربه‌ای جدید

با توجه به مصادف شدن تولد حضرت فاطمه (س) و ایام نوروز ، خوب است هدیه‌ای بگیرید که در ایام نوروز هم کاربردی باشد. پیشنهاد ما این است که حتما سری به بخش مانتو مجلسی در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید و برای خرید مانتو اینترنتی ، مدل‌هایش را از نظر بگذرانید. مطمئن باشید می‌توانید گزینه‌های شیکی پیدا کنید که تمام ایام عید و بعد از آن، یادآور شما خواهند بود.

کفش ورزشی زنانه، هدیه‌ای برای ورزشکارها

با عوض شدن فصل و رسیدن بهار، پیاده‌روی و ورزش دوباره به زندگی آدم‌ها برمی‌گردند. اگر دوست دارید همسر یا مادرتان را با هدیه‌ای ورزشی و با کیفیت شاد کنید، خوب است خرید کفش ورزشی زنانه از برندهای ریباک و آدیداس را در نظر داشته باشید. دیجی استایل، نمایندگی کفش آدیداس و برندهای ورزشی دیگر را به صورت اینترنتی دارد. روی این سایت می‌توانید انواع خرید کفش ورزشی را خیلی آسان انجام دهید و به انواع مدل کفش زنانه دسترسی داشته باشید.

خرید کرم، یک هدیه‌ی تکمیلی

اگر قصد خرید لوازم آرایش دارید یک نکته‌ی اساسی را به خاطر داشته باشید. بهتر است به جای یک قلم، چند قلم وسیله‌ی آرایشی بخرید تا ارزش هدیه‌ی شما را بیشتر نشان دهد. ضمن اینکه می‌توانید خرید کرم و محصولات بهداشتی را در کنار این اقلام قرار دهید و خودتان ست بسازید. این ست را به راحتی از فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل تهیه کنید.

چطور 15 درصد تخفیف ویژه بگیرم؟

کمپین «قدر تو را می‌دانم» به مدت یک هفته از ۲۲ اسفند تا روز آخر این ماه، یعنی سی‌ام برپاست. امتیاز بزرگی که فروشگاه اینترنتی دیجی استایل برای مشتریانش در این کمپین در نظر گرفته «کد تخفیف ۱۵ درصدی» است که روی همه‌ی کالاهای تخفیف‌ نخورده‌ی زنانه قرار دارد. کافی است کلمه‌ی MEHRBANI را به عنوان کد تخفیف وارد کنید و هدیه‌تان را ۱۵ درصد ارزان‌تر بخرید. هدیه شما، طی یک الی دو روز و با ضمانت بازگشت یک هفته‌ای به دستتان خواهد رسید.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج