۴۹۸۹۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فلینی: می‌خواهیم به لیگ قهرمانان بازگردیم

هافبک بلژیکی شیاطین سرخ می‌گوید این تیم هدفش قهرمانی در لیگ اروپا و بازگشت به لیگ قهرمانان است.

خبرگزاری تسنیم: مروان فلینی که به همراه دیگر بازیکنان منچستریونایتد خود را آماده رویارویی در دیدار فردا شب (پنجشنبه) با روستوف در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا می‌کند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: تمامی اعضای باشگاه منچستریونایتد می‌خواهند که فصل آینده این تیم به لیگ قهرمانان بازگردد، برای همین برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی افزود: هر بازی که در اروپا انجام می‌دهیم، دشوار است. با این حال باید بازی به بازی پیش برویم. ما دو راه برای بازگشت به لیگ قهرمانان در پیش داریم که یکی از آنها از همین لیگ اروپاست، به همین خاطر در بازی فردا نشان خواهیم داد که چقدر برای رسیدن به این هدف‌مان مصمم هستیم.

هافبک بلژیکی سرخپوشان منچستر در یادآوری بازی اخیر تیمش برابر چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس که با شکست یک بر صفر این تیم همراه شد، اظهار داشت: بازی دوشنبه شب بازی سختی بود، آن هم در شرایطی که در حدود یک ساعت با یک بازیکن کمتر بازی کردیم. با این شرایط تمام تلاش خود را به کار بستیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم، اما در نهایت نتیجه را به چلسی واگذار کردیم.

فلینی تصریح کرد: ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و پس از شکست مقابل چلسی حالا بدن‌های خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و برای تقابل با روستوف آماده‌ایم.

هافبک پیشین اورتون با اشاره به کیفیت پایین زمین روستوف در بازی رفت دو تیم گفت: بازی در زمین روستوف خیلی سخت بود. به هر حال ما چاره‌ای جز بازی در آن زمین نداشتیم و به همین دلیل به آنجا رفتیم. می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم، اما به هر حال آن بازی گذشته و حالا فردا بازی بزرگی در پیش داریم.

وی در پایان با اشاره به محرومیت سه جلسه‌ای زلاتان توسط اتحادیه فوتبال انگلیس و در دسترس بودن این بازیکن در این دیدار اروپایی خاطرنشان کرد: حضور زلاتان در این بازی باعث تقویت ما می‌شود، اما قرار نیست به خاطر غیبت بازیکنی گریه کنیم. ما ایبرا را در این بازی در اختیار داریم و در بازی بعدی او در دسترس ما نیست. ما همیشه مثبت اندیش هستیم و وقتی بازیکنی در اختیار نداریم، بازیکنان دیگری هستند که جای او را پر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج