۴۹۹۲۵۶
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

بازار بی‌ رمق خودرو در آستانه سال نو

همان‌طور که فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کردند، بازار شب عید خودرو امسال نیز همچون سال‌های گذشته از رونق برخوردار نبود.

خبرآنلاین: همان‌طور که فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کردند، بازار شب عید خودرو امسال نیز همچون سال‌های گذشته از رونق برخوردار نبود.

گزارش‌ها از وضعیت بازار خودرو حاکی از ادامه رکود در این بازار است. نمایشگاه‌داران معتقدند که این بازار همچون سال‌های گذشته کم‌رمق است و تقاضا برای خرید خودرو در حداقل ممکن قرار دارند.

این در حالی است که تا پیش از ایجاد رکود در بازار، به طور معمول در شب عید، خرید و فروش خودرو افزایش می‌یافت؛ به نحوی که متقاضیان بازار خودرو در این ایام یا به‌دنبال تعویض خودروهای خود بودند و یا این‌که مدل‌های جدید خودرو را خریداری می‌کردند.

پیش از این غلامحسین قاسمیان، نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل درباره بازار شب عید خودرو گفته بود: «به طور قطع بازار باید تکان بخورد، اما فعلا که هیچ تغییری در بازار نمی‌بینیم.»

به این ترتیب، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که هم‌اکنون در بازار خودروهای سفر، پراید SE۱۳۱ با قیمت ۲۰ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان، پراید SE۱۱۱ با قیمت ۲۰ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان، پراید SE۱۳۲ با قیمت ۲۰ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین پژوپارس LX ۴۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، پژوپارس دوگانه‌سوز ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲ حدود ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ SLX حدود ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ GLX ۳۰ میلیون تومان است.

تیبا صندوقدار نیز هم‌اکنون ۲۴ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان و تیبا هاچ‌بک ۲۷ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان قیمت دارد. همچنین قیمت دنا ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و رانا LX ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودرو های شرکت ایران خودرو و سایپا کیفیت ندارند..هر کسی هم میخره از مجبوری میخره چون پول خودرو خارجی نداره....

    • مجتبی

      مردم خودرو پارسال یا دو،سه سال پیش خریدند.هر سال که خودرو عوض نمیکنند مگر اینکه خودرو کیفیت پایین باشد و فقط یک سال کار کند که هر سال بازار خودرو رونق پیدا کند.

    • علی جمال

      مدیران ایران خودرو و سایپا محصول تولیدی خودشون رو سوار نمیشن ملت کیلویی چنده؟

    • بدون نام

      بهترین راه وارد کردن انواع خودرو خارجی با قیمت‌های متفاوت و متنوع همانند کالاهای لوکس نه کالای سرمایه ا ی وبستن این دو کارخانه سایپا و ایرانخودرو

    • nima

      مردم پول ندارند با خرید یه لباس ساده دل بچه هاشونو شاد کنند ، احمقانس با این اوضاع اقتصادی فکر کنیم مردم شب عید تنها مشکلشون عوض کردن مدل ماشینشون باشه

    • محمود

      وقتی این همه ماشین بی کیفیت باتسهیلات ارائه میشود مشخص است که بازاری بی رونقی خواهیم داشت

    • بدون نام

      همه بازارا خوابیده..ماشین که جای خودش

    • اسد

      ملت عزیز ایران نخرید نخرید نخریدتا بیان التماس کنن وکیفیت محصولاتشان را ببرن بالا .

    • فضؤلباشی

      نگران نباشیدرانتی بزرگترازرانت چندسال قبل برای خودروسازان درراه است کاش اینقدرمرام داشتیدکه بیکاران رابه بهانه ای درجایی جمع کنید وبه زندگی ننگینشان خاتمه دهیدتاازخجالت خانوادهذاشان راحت شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج