۴۹۹۲۸۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

راز پیام تند و ساختارشکنانه وزیر ورزش!

مسعود سلطانی‌فر در پیامی اینستاگرامی به مدیران دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس هشدار داد که این هشدار اینستاگرامی ، ساختارشکنانه بود.

خبرآنلاین: مسعود سلطانی‌فر در پیامی اینستاگرامی به مدیران دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس هشدار داد که این هشدار اینستاگرامی ، ساختارشکنانه بود. یک تهدید جدی اما غیر رسمی. شاید چنین جنسی از واکنش را تا به حال در ورزش مان ندیده بودیم. وزرا یا روسای قبلی عادت داشتند. یا برکنار می کردند یا در رسانه های رسمی با تندترین ادبیات علیه مدیران سخن می گفتند و بعد هم خیلی سریع اخراج شان می کردند. نمونه آخرش همین ماجرای گودرزی و بهران افشارزاده بود. دو نفری که هر دو دیگر نقشی در مدیریت ورزش کشور ندارند.

مسعود سلطانی فر اما بعد از دو هفته چالش بار در باشگاه های استقلال و پرسپولیس ، برای هواداران دو تیم پیامی غیر رسمی از طریق اینستاگرام فرستاد. محتوای پیام این بود. چالش در دو تیم مهار شده و به خاطیان هم هشدار های لازم داده شده است. در هر دو تیم به رغم اینکه مردم برای شان میلیاردها تومان هزینه کرده اند ، بحران مالی وجود دارد. این بحران مالی از کجاست؟ چیزی ست که بزودی دستگاه های نظارتی وزارت ورزش و سازمان های مسئول دیگر به ریز آن رسیدگی می کنند تا مشخص شود آیا همه سهم این دو تیم از پولی که مردم برای شان ریختند ، پرداخت شده است یا نه. در صورت ورود این پول ها ، چقدر پول وارد این چرخه شده است و آیا دو تیم بیشتر از سقفی که ادعا کردند ، بدهی بالا آورده اند؟

در کنار این ، اتفاقی که داشت می افتاد، دلسردی و ناامید کردن هواداران میلیونی دو تیم بود . در آستانه نوروز دعواها ، مصاحبه ها و طلب کمک کردن از هواداران که خیلی از منتقدان اسمش را گدایی گذاشته بودند ، درحالی داشت اتفاق می افتاد که حال این دو تیم نباید این چنین می بود.

وزیر با سعه صدر ابتدا به اعضا هشدار داد و سعی کرد بحران را در حوزه مدیریتی مهار کند و حالا به دو گروه مدیریتی تذکر جدی داده است. دوباره جنجال سازی یعنی برکناری. او دارد مدارا می کند اما مدارا هم حدی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگیای گدا گشنه

    • بدون نام

      نه اینکه کیسهها میلیاردر هستن؟ از طلبکاراتون چه خبر اس اس؟

    • سحر

      شما پرونده رویانیان و سیاسی و فتح الله زاده رو بررسی کنی همه بدبختی های مالی دو تا باشگاه مشخص میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج