جاباما
۴۹۹۳۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تولید تراشه‌های A۱۲ اپل توسط سامسونگ

علی‌رغم آن که در طی سال های اخیر، شاهد دعواهای حقوقی زیادی میان دو شرکت بزرگ اپل و سامسونگ بوده ایم، اما همواره رابطه نزدیکی میان این دو غول دنیای تکنولوژی برقرار بوده است.

وب سایت تک شات: علی‌رغم آن که در طی سال های اخیر، شاهد دعواهای حقوقی زیادی میان دو شرکت بزرگ اپل و سامسونگ بوده ایم، اما همواره رابطه نزدیکی میان این دو غول دنیای تکنولوژی برقرار بوده است.

تولید تراشه‌های A12 اپل توسط سامسونگ

گواه این ادعا نیز، استفاده از تراشه ها و قطعات یکدیگر در محصولات خود است. چند سالی بود که سامسونگ، تولید تراشه های سری A اپل را در دست داشت و به عنوان تنها تامین کننده این چیپست به شمار می رفت.اما اخیراً مدیران شرکت اپل، کمپانی TSMC را بر سامسونگ ترجیح دادند و مسئولیت تولید تراشه های A۱۱ خود را که در گوشی های آیفون ۷ جای خواهند گرفت به این شرکت تایوانی واگذار کردند.

اما این روزها شنیده های برآمده از فضای وب، حاکی از این است که شرکت اپل، باری دیگر دست به دامان سامسونگ خواهد شد و تولید پردازنده های A۱۲ خود را به دست مهندسان این شرکت کره ای خواهد سپرد.

این گزارش در حالی مطرح شد که به نظر اپل، قصد دل کندن از فناوری ساخت ۱۰ نانومتری و حرکت به سمت تکنولوژی جدید و البته پیشرفته ۷ نانومتری را دارد و از آن جایی که شرکت سامسونگ، یکی از پیشگامان این عرصه محسوب می شود، سفارش تراشه های A۱۲ از سامسونگ دور از ذهن نخواهد بود.

اما در این بین، برخی تحلیلگران نیز ادعا کرده اند که اپل نسبت به ارائه این درخواست، کمی تردید دارد و علت این امر نیز، رقابت شدید میان این دو شرکت در تصاحب سهم حداکثری از بازار گوشی های هوشمند است.

اما از آن جایی که اپل به ناچار می بایست از تکنولوژی پیشرفته ۷ نانومتری در ساخت تراشه های خود استفاده کند، به نظر می رسد که گزینه ای بهتر و ایده‌آل تر از سامسونگ پیش روی مدیران این شرکت نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج