جاباما
۴۹۹۳۳۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ویستا

ایکروسافت یک ماه دیگر یعنی در تاریخ ۱۱ آوریل پشتیبانی از ویندوز ویستا را متوقف خواهد کرد به این ترتیب تمامی کاربرانی که هم چنان از این سیستم عامل قدیمی استفاده می‌کنند بالاخره باید به فکر بروزرسانی باشند.

وب سایت تک شات: مایکروسافت یک ماه دیگر یعنی در تاریخ ۱۱ آوریل پشتیبانی از ویندوز ویستا را متوقف خواهد کرد به این ترتیب تمامی کاربرانی که هم چنان از این سیستم عامل قدیمی استفاده می‌کنند بالاخره باید به فکر بروزرسانی باشند.

پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ویستا

آن دسته از کاربرانی که پس از این تاریخ هم چنان به استفاده از ویندوز ویستا ادامه دهند، بسیار بیشتر از گذشته از معرض تهدیدهای امنیتی قرار خواهند داشت، به خصوص با توجه به این موضوه که اینترنت اکسپلورر ۹ نیز دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود. از سوی دیگر با توجه به اینکه تولیدکنندگان سخت افزار و نرم افزار هر روز تلاش بیشتری برای ارتقای محصولات خود متناسب با نسخه‌های جدیدتر ویندوز می‌کنند، به این ترتیب احتمالا شاهد عدم پشتیبانی طیف گسترده‌ای از محصولات و اپلیکیشن‌های از ویندوز ویستا خواهیم بود.

آنتی ویروس ویندوز ویستا نیز که Microsoft Security Essentials نام دارد از این پس اثربخشی بسیار محدودی خواهد داشت.

جدیدترین آمار مربوط به سهم بازار نسخه‌های مختلف ویندوز نشان می‌دهد که ویندوز ویستا اکنون تنها روی ۰.۷۸ درصد کامپیوترها در سراسر جهان نصب است. ویندوز ویستا اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان جایگزینی برای ویندوز XP به بازار عرضه شد. با این حال این سیستم عامل نتوانست انتظارات کاربران را برآورده کند و پر از باگ بود. به این ترتیب به جای جایگزین شدن برای ویندوز XP بسیاری از کاربران ترجیح دادند که هم چنان به از نسخه قدیمی تر ویندوز مایکروسافت استفاده کنند. به این ترتیب سهم بازار ویندوز XP هم چنان برای چندین سال بسیار بالا بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج