جاباما
۴۹۹۳۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خط و نشان مدافع لسترسیتی برای تمام رقیبان

دنی سیمپسون تاکید کرد تیمش هیچ ترسی از رویارویی با تیم های قدرتمند لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، لسترسیتی توانست با حذف سویا یکی از تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد تا یکی از شگفتی‌های این دوره از رقابت‌ها رقم بخورد.

دنی سیمپسون در آستانه قرعه کشی این رقابت‌ها در مرحله یک چهارم نهایی که فردا (جمعه) برگزار می‌شود اظهار کرد: برای ما فرقی ندارد در مرحله بعد با چه تیم هایی روبرو شویم. حتی اگر قرار باشد برابر تیم‌هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز قرار بگیریم، به فکر برد و صعود به مرحله بعد هستیم. تیمی هستیم که معتقدیم با خودباوری می‌توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. به همین خاطر به این فکر نمی‌کنیم قرار است با چه تیمی دیدار کنیم. تمام هفت تیم دیگر این مرحله قدرتمند هستند و می‌توانند خطرساز شوند.

مدافع لسترسیتی درباره کار با کرگ شکسپیر به عنوان سرمربی جدید لسترسیتی ادامه داد: او مربی بسیار خوبی است و سال‌ها اینجا بوده و از فضای کار در لستر باخبر است. به خوبی با تمام بازیکنان ارتباط خوبی دارد و از وقتی هدایت تیم را بر عهده گرفته است، توانسته روحیه تیم را بالا ببرد. عملکرد او در لستر خیلی خوب بوده است و من از بابت این موضوع خوشحالم. دوست داریم او فصل بعد هم هدایت تیم را بر عهده داشته باشد. امسال قبل از اینکه شکسپیر هدایت تیم را بر عهده بگیرد، در هیچ کدام از بازی‌های خارج از خانه به برد نرسیدیم و اکنون خیلی مهم است بعد از حذف سویا، به زمین وستهام برویم و تلاش کنیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. بازی خیلی مهمی در لیگ برتر در پیش داریم و تنها به این موضوع فکر کنیم که گام بعدی را برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج