جاباما
۴۹۹۳۴۴
۵۰۹۴
۵۰۹۴
پ

دلیل عدم حضور ناتالی پورتمن در فیلم جدید «ثور»

مدتی است که می‌دانیم شخصیت جین فاستر (با بازی ناتالی پورتمن) قرار نیست در قسمت بعدی سری فیلم‌های Thor با نام Thor: Ragnarock حضور داشته باشد. حال به تازگی دلیل این امر مشخص شده است.

وب سایت تک شات: مدتی است که می‌دانیم شخصیت جین فاستر (با بازی ناتالی پورتمن) قرار نیست در قسمت بعدی سری فیلم‌های Thor با نام Thor: Ragnarock حضور داشته باشد. حال به تازگی دلیل این امر مشخص شده است.

دلیل عدم حضور ناتالی پورتمن در فیلم جدید «ثور»

سری فیلم‌های «ثور» همیشه مورد توجه طرفداران بوده‌اند و توانسته‌‌اند با هر اکران، باکس آفیس را به آتش بکشند. ثور فیلمی ابر قهرمانی که توسط مارول ساخته شده و طی این همه سال، طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. نکته قابل توجهی که چند وقت پیش اعلام شد، این بود که جین فاستر قرار نیست در قسمت بعدی فیلم ثور در کنار شخصیت ثور حضور داشته باشد و این امر هم دلیل ساده‌ای دارد.

ادامه این خبر دارای محتوای لو دهنده برای فیلم‌های ثور است

دلیل اصلی عدم حضور پورتمن در فیلم جدید ثور، این است که ثور و جین فاستر رابطه‌شان به هم خورده است. کریس همسوورث می‌گوید:

ثور [در فیلم جدید] در حال کاوش در جهان است و قصد دارد فاسدان را از بین ببرد و اوضاع را کنترل کند. ثور قطعا در این مسیر سرگردان شده است و باید تنهایی [و بدون فاستر] در دنیای بیرون زنده بماند.

گر چه اطلاعات دقیقی از این‌که چرا این‌دو به هم زده‌اند منتشر نشده، اما با این حال مدیر کل استودیوهای مارول گفته است که رابطه آن‌ها ممکن است بعد از فیلم Thor: The Dark World (محصول ۲۰۱۳) به هم خورده باشد. البته به هم خوردن رابطه این دو نمی‌تواند لزوما به این دلیل باشد که ثور قصد دارد با کس دیگری وارد رابطه شود. از طرفی آن طور که مشخص است پورتمن قرار نیست دیگر در این فیلم‌ها حضور داشته باشد؛ چرا که او قبلا در گفت‌و‌گویی با سایت وال‌استریت ژورنال گفته بود که «تا جایی که می‌دانم، کارم با این فیلم‌ها تمام شده است.»

فیلم سینمایی Thor: Ragnarock قرار است در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۳۹۶) در استرالیا، ۲۷ اکتبر (۵ آبان ۱۳۹۶) در بریتانیا و سپس ۳ نوامبر (۱۲ آبان ۱۳۹۶) در ایالات متحده اکران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج