۴۹۹۳۵۹
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

ورود سومین ایرباس به ایران در ابتدای هفته آینده

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته انتظار داریم در روزهای ابتدایی هفته آینده سومین ایرباس به ایران‌ایر تحویل شود.

خبرگزاری ایسنا: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته انتظار داریم در روزهای ابتدایی هفته آینده سومین ایرباس به ایران‌ایر تحویل شود.

عباس آخوندی با بیان این مطلب، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده تمام امکانات موجود برای سفرهای نوروزی مردم را فراهم کند و برای بهبود شرایط ناوگان هوایی و استفاده از هواپیماهای جدید نیز جزیی از این برنامه خواهد بود.

وی با بیان این‌که در عرصه هوایی برنامه‌ریزی شده تا حدود سه میلیون و ۷۵۰ مسافر جابه‌جا شوند، گفت: این رقم در قیاس با سال گذشته که حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را شامل می‌شد افزایشی ۵۰۰ هزار نفری را به وجود بیاورد و امیدواریم باعث بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در این بخش و رسیدگی به تمام تقاضاهای موجود باشد.

وزیر راه و شهرسازی درباره‌ی وضعیت ناوگان جاده‌ای در ایام نوروز، عنوان کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته ما در ناوگان عمومی حدود ۵۰ میلیون صندلی داریم که در بخش‌های مختلف این عرصه فعالیت می‌کنند. در کنار آن وزارت راه و شهرسازی با فعال‌کردن حدود ۱۲ هزار راهدار در ایام نوروز فرآیند جابه‌جایی مسافران را مورد نظارت قرار داده و به منظور کنترل سرعت خودروها نیز حدود ۶۰۰ دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های کشور فعال خواهند بود.

آخوندی درباره وضعیت عرصه ریلی نیز در سفرهای نوروزی، اظهار کرد: در نوروز پیش‌رو حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار صندلی برای جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته شده که بنده به منظور پیگیری دقیق‌تر شرایط این عرصه از ایستگاه راه‌آهن بازدید خواهم کرد تا آخرین وضعیت خدمات‌دهی به مسافران نوروزی به‌طور دقیق‌تر مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گفته وی، در عرصه دریایی نیز حدود ۹ میلیون ظرفیت برای جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته شده و تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا به نیازهای متقاضیان سفر در ایام نوروز پاسخ داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به مردم چه ربطی داره اقایون برای سفرهای خارجی خودشون این هواپیماهارو میخرن

    • بدون نام

      ما که راضی نیستیم.این هواپیماها برای آقاهاوآقازاده هاو افرادی مثل اوناست.اگر نه که ما مردم عادی کی رنگ اون هواپیماهارو میبینیم.اگه هم میخرن به خاطر خودشونه نه مردم.

    • بدون نام

      من گرسنه ام بیکارم راستی خلبان نمیخواید خیلی مهارت دارم بجان دار و دسته های آقای روحانی خخخخخ

      پاسخ ها

      • محمد

        خوب یارانه رو خرج کن تا گشنه نباشی . چند سال پیش دوستی ادعا میکرد با دادن یارنه ها دیگه ایران تنها کشوری تو دنیاست که هیچ گشنه ای نداره

    • بدون نام

      ماشالله ... موفقیت خیلی بزرگیه

    • بدون نام

      آره خیلی بزرگه محکم نگهدار در نره خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج