۴۹۹۵۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

میرشاد ماجدی:

استعفای افتخاری به صلاح استقلال نیست

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان در حال حاضر شرایط خوبی دارند، گفت: استعفای افتخاری به صلاح نیست و او باید به کارش ادامه دهد.

خبرگزاری مهر: مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان در حال حاضر شرایط خوبی دارند، گفت: استعفای افتخاری به صلاح نیست و او باید به کارش ادامه دهد.

میرشاد ماجدی با ابراز رضایت از عملکرد آبی‌پوشان برابر لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم، استقلال در یک شب به یاد ماندنی پیروزی شیرینی را به دست آورد و توانست یکی از تیم‌های خوب آسیا را شکست دهد.

وی تأکید کرد: ازبک‌ها همیشه در کشور خود شیر هستند، اما مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشتند؛ البته این صحبت من دلیل بر این نبوده که استقلال ضعیف بوده بلکه عملکرد عالی مقابل تیم لوکوموتیو داشتند و حتی می‌توانستند با چهار گل بازی را به پایان برسانند که در دقایق پایانی دو بار دروازه‌بان لوکوموتیو عملکرد خوبی داشت و اجازه نداد گل‌های استقلال بیشتر شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تیم‌های ایرانی همیشه مقابل حریفان خارجی خود بازی‌های روان و قابل قبولی ارائه می‌دهند؛ البته نباید فراموش کنیم که حمایت هواداران تأثیر بسزایی در موفقیت تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال بدون تمرین و با مشکلات فراوان می‌تواند حریفش را در تهران شکست دهد؟ گفت: این خصیصه بازیکنان ایران است که در بازی‌هایی که حکم ملی را دارد، همه چیز را فراموش می‌کند و تنها به موفقیت تیم فکر می‌کند؛ این بازی هم یکی از همان بازی‌ها بود که استقلال با کوهی از مشکلات توانست حریف قدرتمندش را شکست دهد.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که آیا استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال در این مقطع به صلاح است یا خیر؟ گفت: استعفای افتخاری به صلاح نیست، اصلاً بابت چه چیز باید استعفا دهد؛ نبود پول، نداشتن اختیار تام و یا عدم نتیجه‌گیری. آبی‌پوشان در این روزها عملکرد قابل قبولی دارند، اعضای هیأت مدیره باید از مدیرعامل حمایت کنند تا او هم با تمرکز بتواند مشکلات تیم را مرتفع کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: برخی مشکلات درون‌خانوادگی است و نباید به رسانه‌ها کشیده شود و همه اعضای تیم باید دست به دست یکدیگر دهند تا با وحدت و همدلی، حاشیه‌ها و مشکلات را پشت سر بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج