۴۹۹۶۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افسوس اسپالتی از حذف رم از لیگ اروپا

سرمربی رمی‌ها از حذف تیمش از رقابت‌های لیگ اروپا اظهار ناراحتی کرد و گفت: ما شایسته صعود به مرحله بعد بودیم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی رمی‌ها از حذف تیمش از رقابت‌های لیگ اروپا اظهار ناراحتی کرد و گفت: ما شایسته صعود به مرحله بعد بودیم.

رم در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در حالی که برای صعود باید دو بر صفر لیون را شکست می‌داد، در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از برد دو بر یک دست نیافت تا رمی‌ها از لیگ اروپا حذف شوند.

لوچیانو اسپالتی بعد از حذف تیمش از لیگ اروپا، گفت‌: متاسفم که این اتفاق رخ داد. شایسته صعود بودیم، ولی متاسفانه اتفاقات علیه ما بود. دقایقی در این مسابقه ما در حد تیم خودمان نبودیم. در اواخر مسابقه یادمان افتاد که باید چطور بازی کنیم. متاسفم که نتوانستیم به مرحله بعد راه یابیم. البته کمی هم بد شانس بودیم.

سرمربی رمی‌ها ادامه‌ داد: نتیجه‌ای که در بازی رفت کسب شد کار ما را برای صعود خیلی سخت کرد. نتوانستیم آن نتیجه‌ را جبران کنیم. شاید اگر در فرانسه نتیجه‌ بهتری را کسب می‌کردیم می‌توانستیم امشب جشن صعود بگیریم. اتفاق ناراحت کننده‌ای برای ماست، اما همه در حال‌ حاضر مقصر هستیم.

یکی از بازیکنانی که مورد انتقاد قرار گرفته است ادین ژکو بوده است که سرمربی رمی‌ها به دفاع از او پرداخت و گفت‌: ژکو به تنهایی مقصر حذف تیم نبوده است. اکثر بازیکنان ضعیف عمل کردند و در آن حدی که انتظار آن را داشتیم بازی نکردند. به‌ هر حال لیگ اروپا برای ما تمام شده است و باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه‌ را در لیگ ایتالیا و جام حذفی کسب کنیم. ما هنوز می‌توانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم اگر در دو جام باقی‌ مانده بازی‌های‌مان را جدی بگیریم و با قدرت بتوانیم پیش برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج