جاباما
۴۹۹۷۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اشکانی: مردم این عیدی را از ما قبول کنند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه در مجموع از عملکرد شاگردانش در جام جهانی رضایت دارد گفت:امیدوارم مردم ایران عنوان سومی در جام جهانی را به عنوان عیدی از ما قبول کنند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه در مجموع از عملکرد شاگردانش در جام جهانی رضایت دارد گفت:امیدوارم مردم ایران عنوان سومی در جام جهانی را به عنوان عیدی از ما قبول کنند.

علی اشکانی درباره پیروزی تیم ملی کشتی فرنگی مقابل ترکیه و کسب عنوان سومی ایران در این رقابت ها اظهار کرد:خوشبختانه کشتی گیران ما در این دیدار بسیار خوب کشتی گرفتند و توانستند تیم پر مهره ترکیه که از عنوان داران جهان و المپیک بهره می برد را شکست دهند.نتیجه نسبتا خوبی گرفتیم هر چند که استحقاق بیشتری داشتیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: از همه کشتی گیران راضی هستم و معتقدم این رقابت ها نقش بسیار زیادی در هرچه یکدست شدن تیم ملی و شناخت نفرات تیم ملی شد.حق ما حضور در فینال بود اما ناداوری باعث شد مقابل روسیه بازنده شویم و به فینال نرسیم.

وی با بیان اینکه امیدوار است فرنگی کاران ایران توانسته باشند باعث خوشحالی مردم شوند گفت:هر چند ما هدفی جز قهرمانی در جام جهانی نداشتیم اما امیدوارم با کسب عنوان سومی عیدی خوبی به مردم بدهیم و آن ها نیز این عیدی را از ما قبول کنند.

اشکانی درباره علت حاضرنشدن حسین نوری در دیدار مقابل ترکیه گفت:او دقایقی پیش از حضور بر روی تشک در حالیکه مشغول گرم کردن بود پایش پیچ خورد و متاسفانه از ناحیه پا دچار شکستگی شد که به همین دلیل ما مجبور شدیم فلاح را جایگزینش کنیم.

وی درباره برنامه های پیش روی تیم ملی گفت:انشالله بعد از تعطیلات عید با قدرت هر چه بیشتر تمرینات را برای حضور موفق در بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی از سر می گیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج