جاباما
۴۹۹۸۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اولین دیدار ترامپ و مرکل در کاخ سفید

رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان برای اولین بار پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر با یکدیگر در کاخ سفید دیدار کردند.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری ایالات متحده امروز - جمعه- برای اولین بار پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر میزبان آنگلا مرکل صدراعظم جمهوری فدرال آلمان در کاخ سفید بود.

این دیدار در حالی انجام می‌شود که برلین پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ انتقادهای زیادی به سخنان وی در مورد آلمان و اتحادیه اروپا صورت داده بود.
اولین دیدار ترامپ و مرکل در کاخ سفید

منابع خبری حاضر در این دیدار اعلام کرده‌اند بحث حمایت از ناتو و بررسی بودجه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی و همچنین نحوه برخورد با روسیه از موضوعاتی است که در این دیدار به بحث و گفت‌وگو گذاشته شده است.

موضوعات دیگری از جمله چگونگی و نحوه تعاملات اتحادیه اروپا و آمریکا بعلاوه پیمان‌های بین‌المللی مبارزه با تغییرات آب و هوایی از محورهای دیگر دیدار مرکل و ترامپ بوده است.

این در حالیست که ترامپ در کمپین تبلیغاتی خود کاهش حمایت از ناتو را مطرح کرده بود و قراردادهای بین‌المللی در خصوص تغیرات آب و هوا را کاملاً مردود دانسته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج