۴۹۹۸۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنی‌تمیم: اصلی‌ترین ضربه را از داوری خوردیم

نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان این که تیم ملی ایران برای قهرمانی در جام جهانی بسته شده بود، گفت: ما اصلی ترین ضربه را از داوری خوردیم.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان این که تیم ملی ایران برای قهرمانی در جام جهانی بسته شده بود، گفت: ما اصلی ترین ضربه را از داوری خوردیم.

حمید بنی تمیم در خصوص عنوان سومی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات از نظر کمی و کیفی از شرایط بالایی برخوردار بود.

وی افزود: تیم ایران خیلی جوان بود و قطعا برای مسابقات ۲۰۲۰ برنامه دارد. این تیم می تواند از ظرفیت های جوانان خود بهره ببرد.

نایب رییس فدراسیون کشتی بیان کرد: تیم روسیه با تمام قوا و کشتی گیران اصلی و المپیکی خود وارد این مسابقات شده بود. در واقع این تیم از لحاظ سن و سال با تجربه تر بود ولی ما تیمی جوان بودیم.

وی گفت: به اعتقاد من کشتی گیران ما خوب ظاهر شدند و آن انتظاری که از آن ها می رفت را برآورده کردند. کشتی گیران ایرانی از جان مایع گذاشتند و در نهایت مقام سومی هم از آن ما شد.

بنی تمیم افزود: نکته حائز اهمیتی که وجود دارد، این است که تیم روسیه با یک تیم قدرتمند که رو به زوال از لحاظ سن و سال است، آمده بود اما تیم ما جوان و با انگیزه بود.

وی بیان کرد: امیدوارم این تیم در المپیک ۲۰۲۰ خود را به جهانیان نشان دهد.

نایب رییس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران برای قهرمانی بسته نشده بود؟ گفت: قطعا این تیم برای قهرمانی بسته شده بود و ما نمی توانیم خلاف واقع چیزی بگوییم. آن چیزی که هست این است که تمام دارایی ما بعد از المپیک همین بود و تیم براساس آن نیز بسته شد.

وی افزود: تیم ایران کمی بدشانسی آورد که ضرب خوردگی امیر قاسمی منجزی و حسین نوری در عملکردمان تاثیرگذار بود. همچنین اصلی ترین ضربه را از داوری خوردیم. به هر حال جوان بودن تیم و همچنین ناداوری هایی که صورت گرفت، همه دست به دست هم داد تا ما نتوانیم به قهرمانی برسیم.

بنی تمیم در پایان مقام سومی ایران را به تمام مردم کشور تبریک گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج