جاباما
۵۰۰۱۶۳
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

سفر روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر به عراق

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ازدحام در مرزهای چذابه، شلمچه و مهران به منظور سفر مردم به عتبات بسیار بالاست به گونه ای که روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار ایرانی وارد عراق می شوند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ازدحام در مرزهای چذابه، شلمچه و مهران به منظور سفر مردم به عتبات بسیار بالاست به گونه ای که روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار ایرانی وارد عراق می شوند.

سردار حسین اشتری صبح امروز با حضور در مرز بین المللی شلمچه اظهار کرد: وضعیت راه های منتهی به یادمان های دفاع مقدس خوب است و همکاران در اقصی نقاط کشور فعالیت دارند. به صورت کلی در این ایام بیش از ۳۰۰ هزار نفر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی بیان کرد: خیلی از محورها با افزایش تردد و ترافیک سنگین مواجه شدند که همکاران توصیه های لازم را به رانندگان و مردمی که در حال تردد به شهرهای مختلف زیارتی ـ سیاحتی هستند، ارائه کردند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امیدوارم که مردم این توصیه ها را جدی بگیرند و هر کجا که همراهی و هماهنگی بیشتری بین پلیس، مردم و خصوصا رانندگان بوده کمترین خسارت، تلفات و تصادفات را داشته ایم. امیدواریم با رعایت قوانین و ضوابط در کنار همکاری با پلیس شاهد تعطیلاتی کم خطر و کم حادثه باشیم که برای همه مردم لحظات خوشی را در پی داشته باشد.

سردار اشتری تصریح کرد: بازدیدی از این مرز داشتیم و در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خدمات رسانی به صورت مستمر و منظم در حال انجام است. تعداد زیادی از مردم کشور عازم عتبات هستند که مرزهای شلمچه، چذابه و مهران تقریبا تراکم ورود و خروج را داریم.

وی افزود: هم عراقی ها برای زیارت وارد کشور شدند و هم مردم ایران عازم عتبات هستند. به نظر می رسد که تقریبا روزانه حدود ۲۰ تا۳۰ هزار نفر ورود و همین میزان خروج را داشتیم و در روزهای آینده نیز امکان افزایش تردد البته در همین سه مرز وجود دارد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در مرزهای هوایی نیز به صورت ۲۴ ساعته همه همکاران برای ورود مردم ایرانی و اتباع خارجی و بالعکس این آمادگی را دارند. امیدوارم بدون مشکل و دغدغه ای انشاالله کارها را انجام دهیم.

سردار اشتری توصیه کرد: رانندگان در حین رانندگی به نکات ایمنی عمل کرده و طول مسیر سفر را هم جزو سفر دانسته و برای رسیدن به مقصد عجله نکنند تا خدایی نکرده بر اثر خواب آلودگی و یا خستگی شاهد اتفاقاتی که باعث تلخی این ایام می شود، نباشیم.

امنیت در مرزها خوب است

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با وضعیت امنیتی مرزهای کشور گفت: وضعیت امنیتی در مرزهای سراسر کشور و به ویژه در خوزستان بسیار عالی و هیچ مشکلی نداریم. با حضور کاروان های راهیان نور این حضور باعث امنیت و نشاط بیشتراست و مردم از این ذخیره و منبع معنوی بزرگ بدون هیچ مشکلی در حال بهره مندی هستند.

وی با تأکید بر اینکه زائران در این ایام و هم مردم در طول سال باید از این ذخیره معنوی استفاده کنند، افزود: برای آزادسازی وجب به وجب این مناطق شهدای زیادی را تقدیم کردیم که مظلومانه به شهادت رسیدند ولی برای استقلال کشور، پیروزی ملت و آزادسازی خاک جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: باید قدر این شهدا و جانفشانی های آنها را بدانیم و از اتفاقات گذشته آگاهی پیدا کنیم که چه وقایعی رخ داده تا امروز همه افراد آزادانه و با امنیت کامل در حال گذران زندگی هستند. این برکت خون شهدا، هدایت های مقام معظم رهبری و منویات امام راحل بوده و انشاالله همه از این گنجینه معنوی پاسداری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا

      عربستان کم بود عراق هم اضافه شد بابا تا کی اخه هی پول تون رو بریزید تو دست عرب ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بکش پول واسه دیدار اباعبدلله الحسین ارزشی نداره تازه جونمون هم ارزشی نداره ضمنا عراق رو با عربستان وهابی مقایسه نکن عراق دوست و همسایه ماست

    • مهاجر

      پول ایران مگه چقدر ارزش بذار بره توجیب عربها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج