۵۰۰۱۷۴
۲ نظر
۵۰۷۱
۲ نظر
۵۰۷۱
پ

فنگ شویی در آسمانخراش های هنگ کنگ

در هنگ کنگ، شهری که یکی از زیباترین خط آسمان ها را دارد، طرح و نقشه یک ساختمان همان قدر توسط معماران و مهندسان تعیین می شود که توسط استادان فنگ شویی.

برترین ها: در هنگ کنگ، شهری که یکی از زیباترین خط آسمان ها را دارد، طرح و نقشه یک ساختمان همان قدر توسط معماران و مهندسان تعیین می شود که توسط استادان فنگ شویی. این فلسفه چین باستان از موقعیت دهی اشیا و ساختمان ها در هماهنگی با طبیعت برای آوردن خوش شانسی و خوش بختی و ثروت، ریشه در فرهنگ هنگ کنگ دارد. اعتقاد بر این است که هرچیزی از جهت ساختمان، شکل ساختمان، موقعیت ورودی و موقعیت مبلمان روی رفاه کار یا خانه تاثیر دارد. از این رو، برای خرید تقریبا هر خانه جدید و طراحی هر دفتر و حتی در پروژه های معماری و مهندسی عظیم با استادان فنگ شویی مشورت می شود. این آشکار نیست اما نمونه های فنگ شویی تقریبا در همه جای هنگ کنگ دیده می شود.
فنگ شویی در چین در انقلاب فرهنگ دهه ۱۹۶۰ سرکوب شد اما در سال های اخیر دوباره احیا شده است. حتی در قسمت مرکزی مدرن که از فنگ شویی به عنوان خرافات یاد می شود، بیشتر توسعه دهندگان هنوز با کارشناسان فنگ شویی مشاوره می کنند. درواقع بسیاری از شرکت ها بخشی از بودجه سالانه خود را برای مشاوره های فنگ شویی کنار می گذارند. برخی پیشنهاداتی که کارشناسان فنگ شویی ارائه می دهند می تواند بسیار ساده باشد مثل جابجایی میز مدیرعامل شرکت یا قرار دادن سکه زیر فرش. برخی پیشنهادات هم می تواند گران قیمت یا تخریب و بازسازی بخش هایی از ساختمان باشد.
رشد هنگ کنگ در سال های اخیر به فنگ شویی خوب نسبت داده شده است. موقعیت جغرافیایی آن که در مقابل کوه و پشت آب قرار گرفته طبق اصول فنگ شویی بسیار عالی است. طبق افسانه ها اژدهاهایی در این کوه ها زندگی می کرده اند که حامل انرژی مثبت و قدرت بوده اند. وقتی این اژدهاها برای نوشیدن آب و استحمام از کوه به دریا می روند در مسیرشان انرژی مثبت خود را به هنگ کنگ می دهند. به همین دلیل است که بسیاری از ساختمان ها که در امتداد خط آب قرار دارند یک حفره در میانشان دارند. این حفره ها مسیری بدون مانع برای عبور اژدها فراهم می کنند، بنابراین بادهای حامل انرژی مثبت در شهر جریان می یابند.
فنگ شویی در آسمانخراش های هنگ کنگ
فنگ شویی در آسمانخراش های هنگ کنگ
فنگ شویی در آسمانخراش های هنگ کنگ
فنگ شویی در آسمانخراش های هنگ کنگ
فنگ شویی در آسمانخراش های هنگ کنگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اژدها که افسانه ست. ولی این حفره ها در میان ساختمانهای بلند اجازه تهویه میدهند و هوا سالمتر میماند . بخصوص در مناطقی مانند هنگ کنگ که رطوبت بالاست

    • آرش

      فنگ‌شویی!؟ حفره!؟ اژدها!؟ بام؟ شیب؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج