۵۰۰۲۵۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ترمز تیم کی‌روش در سی‌امین بازی آسیایی کشیده شد

تیم ملی فوتبال ایران بعد از ۱۳۹۹ روز شکست‌ناپذیری در قاره آسیا امروز در دیداری تدارکاتی شکست خورد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران بعد از ۱۳۹۹ روز شکست‌ناپذیری در قاره آسیا امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه‌ آزادی مقابل تیم ملی عراق با یک گل شکست خورد.

آخرین دیداری که تیم ملی فوتبال ایران مقابل یک تیم آسیایی شکست خورد مربوط می‌شود به اول خرداد سال ۱۳۹۲ و در دیدار مقابل عمان.

تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش در اول خردادماه سال ۹۲ در دیداری تدارکاتی مقابل عمان در مسقط ۳ بر یک شکست خورد. از آن زمان به بعد تیم ملی ایران طی ۳ سال و ۱۰ ماه گذشته (به صورت دقیق ۱۳۹۹ روز پیش) در هیچ دیدار دوستانه و رسمی دیگری مقابل تیم‌های آسیایی شکست نخورد تا رکورد شکست‌ناپذیری مقابل تیم‌های قاره کهن در این مدت و تا به امروز همچنان ادامه داشته باشد.

از آن زمان تیم ملی ایران فقط در یک دیدار دیگر آن هم مقابل تیم ملی عراق در یک چهارم نهایی جام ملت‌‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا در ضربات پنالتی شکست خورد که البته شکست در ضربات پنالتی با توجه به قوانین فیفا، شکست محسوب نشده و این دیدار در ۱۲۰ دقیقه نیز برای تیم ملی کشورمان با تساوی به پایان رسیده بود.

تیم ملی ایران همراه با کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی خود طی این ۳ سال و ۱۰ ماه در ۲۹ دیدار رسمی و دوستانه دیگر مقابل تیم‌های آسیایی ۲۳ پیروزی و ۶ تساوی به دست آورده بود و امروز در سی‌امین دیدار آسیایی مقابل حریفان آسیایی سرانجام تن به شکست داد و ترمز تیم کی‌روش در این دیدار کشیده شد!

طی این ۳ سال تیم ملی ایران علاوه بر بازی‌های دوستانه، در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸، مقدماتی جام ملت‌‌های آسیا ۲۰۱۵ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به میدان رفته بود.

در بین ۲۹ بازی برگزار شده ۲ دیدار با ازبکستان، ۳ دیدار با کره‌جنوبی، دیدار با ژاپن، دیدار با چین، ۳ دیدار با قطر و ۲ دیدار با عراق نیز به چشم می‌خورد که ایران در هیچ کدام از این دیدارها شکست نخورد تا به امروز که بعد از ماه‌ها مقابل عراق شکست خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      خوشحالی نکنید بازی تدارکاتی بود، جواب شما منتقدان سرمربی تیم ملی ایران سوم فروردین کمتر ازیک هفته با برد شیرین قطر خواهید دید،، دربازی تدارکی باخت تکنیک هست اگه دیدگاه روشن داشته باشید، در بازی تدارکاتی نتیجه مهم نیست،

    • خاسر

      اینقدر که شمای نویسنده خوشحال شدید قطریها، چینی ها وحتی خودعراقی ها خوشحال نشدند، خدایا خائنین این مرز و بوم راکه با رفتار،گفتار،و نوشتار قصدضربه زدن به مردم ومملکت عزیزمان ایران رادارند بحق این ایام نیست ونابود بگردان (الهی امین)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج