۵۰۰۳۶۴
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پرداخت سود سهام عدالت، انتخاباتی نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت سود سهام عدالت توسط دولت انتخاباتی نیست و افرادی که مدعی انتخاباتی بودن سهام به مردم هستند، اقدامات دولت قبل در شب های انتخابات را نیز ببینند.

خبرگزاری ایرنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت سود سهام عدالت توسط دولت انتخاباتی نیست و افرادی که مدعی انتخاباتی بودن سهام به مردم هستند، اقدامات دولت قبل در شب های انتخابات را نیز ببینند.

رمضانعلی سبحانی فر، شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: پرداخت سهام عدالت از محل سود کارخانه ها و بنگاه های دولتی از سال ۱۳۸۵ در دستور کار دولت وقت قرار گرفت، اما به دلیل نبود ساماندهی، جمعیت هدف این طرح مشخص نبود.

وی ادامه داد: حدود یک سال است که دولت طرح ساماندهی و تکمیل اطلاعات افراد را برای پرداخت سود سهام عدالت در دستور کار قرار داده و توانسته با جمع بندی این اطلاعات تا پایان تیرماه امسال میزان سهام پرداختی از سود کارخانه ها و بنگاه های دولتی را نیز مشخص کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس عنوان کرد: پس از مشخص شدن افراد، برنامه ریزی برای پرداخت سود سهام در دستور کار دولت قرار گرفت و با برنامه ریزی دولت ۵۰ درصد از سود سهام افراد پرداخت می شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس مصوبه دولت پس از پایان سال مالی و محاسبه سود شرکت ها و بنگاه های دولتی، افراد از تیرماه سال آینده می توانند سود سهام عدالت خود را برداشت کنند.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم ۴۹ میلیون نفر مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند، گفت: برخی افراد با بی انصافی و سیاه نمایی سعی دارند اقدامات دولت در زمینه پرداخت سهام عدالت را انتخاباتی جلوه دهند.

سبحانی فر افزود: البته این افراد از 6 ماه پیش هر اقدام دولت را انتخاباتی قلمداد می کردند و به همین دلیل با نگاهی غیرواقعی تنگ نظرانه به زحمات دولت نگاه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد فراموش کرده اند که دولت گذشته در شب های انتخابات چه پول ها و هزینه هایی را بدون توجه به وضعیت اقتصادی، رکود و تورم پرداخت می کرد و این در حالی است که این افراد در آن زمان به رفتارهای دولت قبل معترض نبودند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت از رفتارهای این افراد واهمه ای ندارد و نمی توان به دلیل دید منفی، سیاه نمایی و بی انصافی دیگران، چرخ توسعه و پیشرفت کشور را تعطیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم امروز بهترین داور هستند و به خوبی تشخیص می دهند که رفتارهای دولت انتخاباتی نیست، بلکه خدمت صادقانه است.

مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری از غرب مشهد مقدس قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله دقیقاً همین‌طوره که می‌فرمایید!

    • بدون نام

      چه کسی به مردم سهام عدالت داد ان هم بگو چرا دولتهای قبلی ندادن

    • بدون نام

      کار دولت اگر انتخاباتی بوده بر عکس عمل کرده چون همه مردمو ناراحت کرده

    • بدون نام

      بستگی دارد که شما چه کسانی را مردم بدانید چون این دولت دروغگویان دایما از مردم حرف میزند که فکر می کنم همان اطرافیان خودش است .

    • بدون نام

      چرا انتخاباتی نیست؟ اگر به انتخابات ربط نداره چه حکمی داره؟ چرا نزدیک انتخابات بحث پرداخت سود ناعادلانه آن هست؟ چرا این سهام شامل حال نیازمند واقعی نشده؟ اصلا چه کسانی این سهام بهشون تعلق گرفت؟؟

    • بدون نام

      پس چرا دراین چهار سال سهام عدالت ندادند که هیچ خیلی از یارانه هارا هم قطع کردند واینقدربرای قطع یارانه ها (شب پرداخت یارانه ها شب عزای دولت است، بودجه نداریم ، تشویق به قطع یارانه و ،،،،،،،،،،،،،،،،،،) بهانه اوردند

    • سعید

      درست میفرمایند اصلا انتخاباتی نیست یکی اینا راست میگن یکی پینوکیو

    • بدون نام

      کدام سود بعد ده سال باید برای گرفتن سود دو برابر سود ب حساب دولت واریز کنی تا اونا پانصد هزار بهتون سهام نا عدالت بدن همون اول بگین سهای در کار نیس چه کاری پول بدیم.پول بگیریم.

    • بدون نام

      مشخصه

    • اکبر پزشکی

      اگ انتخاباتی نیست پس چرا دقیقا نگه میدارن نزدیک انتخابات

    • بدون نام

      اصلا جنبه انتخاباتی نداره، نه اینکه توی این چهار سال عالی عمل کرده، مردم شرمنده زحمات؟ بی وقفه دولت، خصوصا در قالب تدبیر و امید هستن

    • بدون نام

      شما گوش به حرف مردم نده وناراحت نشو سودسهام عدالت روعادلانه بده هیچکس جیکش درنمیاد

    • بدون نام

      مردم الحمدوا.... متوجه میشند .سرتون را کردید زیر برف و هر کاری دلتون میخواد میکنید .خدا شفاتون بده

    • پری

      عیدی هیچی ب ما ندادن هیچی

    • بدون نام

      سهام عدالت بر اساس چه منطقی؟خب یه کارخونه یه اقتصاد دان بیارید داخل دولت که شغل ایجاد کنه و بتونه بازار غروش پیدا کنه؛خب وقتی کار نباشه هرچی میخوایی پول بده؛البته بیشتر پول میگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج