جاباما
۵۰۰۳۸۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

درباره بیانیه کی‌روش؛ بیم و امید، شب و روز!

کارلوس کی روش در جدیدترین بیانیه اش در صفحه ی فیس بوک خود آخرین نظراتش را درباره شرایط پیرامون تیم ملی بیان کرد.

ورزش سه: کارلوس کی روش در جدیدترین بیانیه اش در صفحه ی فیس بوک خود آخرین نظراتش را درباره شرایط پیرامون تیم ملی بیان کرد.

پس از 6 سال حضور در فوتبال ایران،کارلوس کی روش پر حاشیه ترین روزهای خود در فوتبال ایران را تجربه می کند. با وجود اینکه تیم کی روش از نظر فوتبالی شرایط فوق العاده ای را پشت سر می گذارد و در صدر جدول مرحله انتخابی جام جهانی قرار دارد اما حواشی خودساخته و گاه خارج از کنترل تیم او را در شرایط ویژه ای قرار داده است.
خروج مربیان ایرانی تیم ملی ، بحث استعفا و حضور در تیم های آفریقایی و درگیری های فرسایشی با برانکو که مقدار زیادی از طرفداران پرسپولیسی تیم ملی را نیز از کی روش دور کرد، حواشی است که پیرامون تیم ملی را فراگرفته و به شرایط متلاطمی را برای آن بوجود آورده است.
اما سرمربی تیم ملی در جدیدترین بیانیه خود علیرغم آنکه مانند همیشه منتقدانش را با کنایه های بسیار هدف قرار داده است و از شرایط موجود تیم ملی اظهار نارضایتی کرده است، صحبت های امیدوار کننده ای هم در خصوص تمرکزش روی تیم ملی و انگیزه و جدیت اش برای صعود به جام جهانی سخن گفته است.
کی روش با عکسی از دیدار خاطره انگیز ایران و کره جنوبی و مشت های گره کرده، نشان می دهد که هرگز انگیزه و تمرکزش در خصوص موفقیت تیم ملی کاسته نشده است. نکته ای که در روزها و هفته های گذشته هواداران تیم ملی را حسابی نگران کرده بود.
کی روش در قسمت پایانی بیانیه اش عنوان داشته: "در این مرحله، هدف ما نگه داشتن تیم ملی در صدر گروهش در مرحله مقدماتی جام جهانی است. پسرها، برویم ماموریت مان را انجام بدهیم."

علیرغم تمام اتفاقات پیش آمده تیم ملی نیاز مبرم به پیروزی در دو دیدار آینده ی خود دارد و مطمئنا در صورت کسب این مهم کی روش می تواند محبوبیت از دست رفته ی خود را دوباره به دست آورد و در بحث های پیش آمده، دست بالاتر را در اختیار داشته باشد.
دو دیدار آینده ی تیم ملی برابر قطر و چین از حائز اهمیت ترین مسابقات فوتبال ایران در سال های اخیر خواهد بود. چه برای آقای C.Q و اعتبارش و چه برای فوتبال ایران و صعود به جام جهانی و آینده ی آن. و البته امیدواریم به پسرهای کی روش ، که ماموریتشان را مانند اکثر روزهای حضور مرد بداخلاق پرتغالی در فوتبالمان با موفقیت به پایان برسانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      انشاءالله تیم ملی فوتبال ایران باسرمربی محترم آقای کیروش موفق میشود چشم حسود،

    • بدون نام

      کیروش بد اخلاق نیست. اما ما حرف حق را بداخلاقی می بینیم. کیروش مرد ومردونه وایستاده ووظیفش رو با بهترین شکل وکمترین امکانات انجام میده.

    • بدون نام

      باید قبول کرد فوتبال امروز ما با تمام جوونای با انگیزش در تیم های (پرسپولیس؛استقلال؛اس خوزستان؛ذوب اهن و...) و لژیونرها مدیون کیروشه که فعل خواستن رو براشون صرف کرده.کیروش واقعا یه مدیر خوبه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج