۵۰۰۶۲۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کشف جسد نخستین مفقودی طغیان دریا در دیر

فرماندار شهرستان دیر گفت: با تلاش غواصان هلال احمر جسد نخستین مفقودی طغیان آب دریا در سواحل بندر دیر که فردی ۴۰ ساله دیری است کشف شد.

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان دیر گفت: با تلاش غواصان هلال احمر جسد نخستین مفقودی طغیان آب دریا در سواحل بندر دیر که فردی ۴۰ ساله دیری است کشف شد.

حمزه اعتماد با اشاره به اینکه ساعت ۸:۱۰ صبح امروز شاهد طغیان آب دریا در دیر بودیم اظهار داشت: در پی این بحران ۱۸ نفر مصدوم شدند که برخی سرپایی مداوا و برخی هم در بیمارستان کنگان بستری شدند.

وی با اشاره به مفقود شدن ۵ نفر در این بحران افزود: در بحران طغیان آب دریا در دیر ۵ نفر مفقود شدند که برای یافتن مفقودان تیم‌های مختلف امدادگر از جمله غواص اعزام شده است.

فرماندار دیر از کشف جسد یکی از مفقودان خبرداد و افزود: با تلاش غواصان هلال احمر بوشهر جسد نخستین مفقودی طغیان آب دریا در سواحل بندر دیر که فردی ۴۰ ساله دیری است کشف شد.

اعتماد بااشاره به اینکه تلاش برای پیدا کردن پنج مفقود این حادثه ادامه دارد بیان کرد: چهار عضو یک خانواده که در آلاچیق کنار دریا اسکان داشتند به گفته افراد در منطقه و از نزدیکان این خانواده، ناپدید شده‌اند و از آلاچیق هم اثری نیست.

وی تاکید کرد: پسربچه هشت ساله‌ای نیز به گفته پدرش ناپدید شده که تلاش برای یافتن آن ادامه دارد.

فرماندار دیر از استفاده از شناور صیادی برای یافتن اجساد احتمالی در دریا خبرداد و گفت: علاوه بر امکانات کنونی از یک فروند شناور صیادی برای یافتن اجساد این حادثه استفاده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم ما مسافرت نمیرن، عازم جنگ میشن. من نمیدونم آخه وقتی جا و مکان نداری چرا مسافرت میری، مسولین محترم هم که کلا خوابن، هیچ تمهیدی برای ایام تعطیلات ندارن. بعد تعطیلاتم میان میگن آمار کشته ها کم شده یا زیاد، انگار فقط وظیفه مردم به فکر خودشون باشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج