کد خبر: ۵۰۰۸۵۶
تاریخ انتشار:
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
در سالی که گذشت مصرف‌کنندگان همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی بودند.
امتیاز خبر: 72 از 100 تعداد رای دهندگان 3150
خبرگزاری ایسنا: در سالی که گذشت مصرف‌کنندگان همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی بودند.

مصرف‌کنندگان همچنان از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو به‌ویژه از کیفیت و هزینه این خدمات، ناراضی هستند.

این وضعیت در حالی است که مصرف‌کنندگان داخلی از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی نیز ناراضی هستند.

اما گذشته از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی و وارداتی، ارزیابی صورت گرفته از خدمات پس از فروش خودرو در سال گذشته نشان داد که نارضایتی مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو همچنان تداوم دارد.

زمستان سال ۹۵ بود که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۵ را منتشر کرد.

براساس این گزارش "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینه‌تراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.

این وضعیت در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز تاکنون چندین بار از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو انتقاد کرده و خواستار ارتقاء و بهبود این خدمات شده است.

در این شرایط باید دید در سال جدید وضعیت خدمات خودرویی تا چه حد متحول خواهد شد و آیا خودروسازان و واردکنندگان خودرو می‌توانند سرانجام مشتریان خود را از خدماتشان راضی کنند یا نه!
برچسب ها:
انتشار یافته: 9
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
08:51 - 1395/12/30
نفرین به دو شرکت خودرو ساز سایپا و ایرانخودرو ماشین غرازه تحویل مردم میدن
یک مرد پیدا نمیشود جوابگو باشد فقط واگذارشان میکنم به قیامت باید جوابگو باشند
Iran, Islamic Republic of
09:10 - 1395/12/30
كيفيت قطعات افتضاحه،هر كي يه كارگاه ساخته داره قطعه ايرانخودرو وسايپا بسته بندي ميكنه ميده بازار ،الان وسايل هيونداي از پژوي ايران ارزونتره، متأسفم براي نمايندگيها كه يه كتاب از نقصانشون بايد نوشت
Iran, Islamic Republic of
09:48 - 1395/12/30
من کاملا از خودروسازها و خدماتشون راضی هستم انشالا خدا توفیقشون بده ،با این اوضاع کار من خیلی سکه شده ،،یه پیشنهاد دارم اینه که اون بادکنک یا همون کیسه هوا رو حذف کنید چون خود ماشینها بادکنک هستن
Iran, Islamic Republic of
10:22 - 1395/12/30
همیشه خدمات خودرویی ضعیف بوده
Oman
12:22 - 1395/12/30
اگه قرار بود به حرف ویا اعتراض مردم گوش بدهند که اوضاعمون هم ازاین بهتر بود
مردم کیلویی چند
خداوکیلی یکی این سوال منو جواب بده
چه شده که تمام نهادها و ارگانها خصوصا راهنمایی رانندگی چشمشون بروی این صنعت بی کیفیت وداغون بستند وجلو تولید این قراضه ها نمیگیرند؟
Iran, Islamic Republic of
17:48 - 1395/12/30
سلام ی دوستی دارم که کارش جلوبندی سازی یا همون اهنگری است ،هروقت پای صحبت هایش می نشینیم واقعا وازصمیم قلب ازسایپا وایران خودرو بسیار راضی است والان هم به لطف سازندگان خودرودرایران صاحب خانه،خودروی شیک وازهمه مهمتربجای یک شاگردچندتا شاگرد داردوعلاوه بردرامدمناسب اشتغالزائی هم داشته که همه اینهاازسرمحبت دوشرکت ایران خودرو وسایپا بوده واصلاهم ازعدم ارائه خدمات این دوشرکت ناراضی نیست وهمیشه خداراشکرمیکند.
Iran, Islamic Republic of
04:47 - 1396/01/01
پول گارانتی رواز قیمت ماشین صفر کم کنید یا دل بخواهیش کنید
Iran, Islamic Republic of
21:57 - 1396/01/03
درس نمیشه خدمات گارانتی هر سال بدتر از سال قبل
یعنی مشتری هیچ حقی نداره اعتراض مساوی با عدم ارایه خدمات .در ضمن خودرویی که گارانتی داره هیچ ارزشی نداره چون هیچ قطعه ای شامل گارانتی نمیشه .یعنی کشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج