۵۰۰۸۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انریکه: از تماشای بازی‌های مسی لذت ببرم

با وجود پیروزی قاطع بارسلونا برابر والنسیا با دو گل اختلاف، سرمربی این تیم باز هم به اندازه کافی از عملکرد مردانش راضی نبود و اعتقاد داشت که آنها می‌توانستند این بازی را به شیوه‌ای آسان‌تر به سود خود به پایان برسانند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه ۴ بر ۲ میهمانش والنسیا را در هفته بیست و هشتم لالیگا شکست داد و فاصله دو امتیازی‌اش را با رئال مادرید صدرنشین حفظ کرد.

لوئیس انریکه در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: این بازی برای همه ما تماشایی بود چون دو تیم تا دقیقه آخر موقعیت گلزنی داشتند. ما خوب بازی کردیم و والنسیا هم ما را مجبور کرد به خودمان فشار بیاوریم اما همین موضوع سبب شد که موقعیت‌های فراوانی خلق کنیم که اگر از آنها استفاده کرده بودیم، راحت‌تر نتیجه می‌گرفتیم. در هر حال برابر یک حریف سرسخت سه امتیاز گرفتیم.

بارسلونا برای سومین بار در دو بازی اخیر خود از ضربات شروع مجدد گل خورد هرچند انریکه چندان بابت این موضوع نگران نبود.

او تأکید کرد: فوتبال همین است. شما گاهی اوقات در وضعیتی قرار می‌گیرد که ۱۰۰ بازی انجام می‌دهید بدون آنکه از ضربات کرنر گل بخورید و گاهی اوقات مانند الان، در یک مقطع کوتاه سه بار از چنین ضرباتی گل دریافت می‌کنید. گلی که ما در این بازی خوردیم بیشتر به دلیل شایستگی و توانایی حریف بود. البته می‌دانم که بعضی از مردم به جمع‌آوری چنین آمارهایی اعتیاد دارند.

انریکه سپس به درخشش لیونل مسی که دو گل زد اشاره داشت و به تمجید از ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت. او عنوان کرد: مسی تمام رکوردهای را شکسته است و دوباره همان رکورد‌های جدیدش را هم شکسته است. خوشحالم که می‌توانم از تماشای بازی‌هایش لذت ببرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج