۵۰۰۹۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اسکان اضطراری ۸۵ حادثه‌ دیده طوفان بوشهر

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۵ استان متاثر گفت: روز گذشته ۵۲۸ تن از هموطنان در استان های ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس و کرمانشاه از خدمات امدادی بهره مند شده‌اند.

خبرگزاری ایلنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۵ استان متاثر گفت: روز گذشته ۵۲۸ تن از هموطنان در استان های ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس و کرمانشاه از خدمات امدادی بهره مند شده‌اند.

شاهین فتحی؛ معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در سطح کشور در روز ۲۹ اسفندماه افزود: ۵ استان ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس و کرمانشاه تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: بر این اساس ۵۲۸ تن از هموطنان در استان از خدمات امدادی بهره مند شده و ۱۱ تن نیز نجات یافته اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مفقود شدن ۶ نفر در سیل استان بوشهر در شهرستان دیر اشاره و تاکید کرد: ۱۹ تیم عملیاتی متشکل از ۱۲۲ امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی به هموطنان در این استان ها اقدام کردند.

به گفته وی، امدادگران علاوه بر تخلیه آب از ۷۹ واحد مسکونی با به کارگیری ۱۲ دستگاه پمپ و لجن کش، به ۱۷ تن خدمات سرپایی ارائه داده و ۸۵ نفر را نیز اسکان اضطراری دادند. همچنین ۴۴ خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و ۲۱ دستگاه چادر، ۳۵۳ پتو و ۱۱۲ تخته موکت نیز میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

امدادرسانی در جهرم (فارس)، ایوان غرب (ایلام)، لالی (خوزستان) و سنقر (کرمانشاه) و عملیات جست و جوی مفقودین در دیر (بوشهر) ادامه دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین به عملیات برف و کولاک روز گذشته نیز اشاره کرد و افزود: ۶ استان آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین و کردستان روز گذشته متاثر از برف و کولاک بودند که در ۱۱ محورامدادرسانی صورت گرفته و ۶۹۵ تن نیز خدمات امدادی دریافت کردند.

فتحی با اشاره به اسکان اضطراری ۳۹ نفر و رهاسازی ۱۵۳ خودرو از برف، گفت: این عملیات با مشارکت ۱۶ تیم امدادگر شامل ۵۸ امدادگر و نجاتگر انجام شده و امدادرسانی در کردستان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج