جاباما
۵۰۱۰۳۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

۳۰ هزار ایرانی در لحظه سال تحویل در کربلا

سرکنسول ایران در کربلا گفت: پیروزی نیروهای عراقی در نینوا ملت ایران را شاد می‌کند و این پیروزی‌ها امنیت ایران را بیشتر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سرکنسول ایران در کربلا گفت: پیروزی نیروهای عراقی در نینوا ملت ایران را شاد می‌کند و این پیروزی‌ها امنیت ایران را بیشتر می‌کند.

میرمسعود حسینیان سرکنسول ایران در کربلا در گفت‌وگو با نون‌الاخباریه ضمن تشکر از مدیریت حرم امام حسین(ع) به خاطر ارائه خدمات به زائرین گفت: نزدیک به ۳۰ هزار زائر ایرانی به کربلا آمدند و دعا ونماز مخصوص عید نوروز را خواندند.

وی افزود: در روزهای آینده نیز شاهد آمدن زائران بیشتری خواهیم بود؛ زیرا قرار است طی ۱۵۱ روز آینده تعداد زائران به ۲۵۰ هزار نفر برسد.

وی ضمن تبریک پیروزی نیروهای عراقی بر گروهک تروریستی داعش گفت: پیروزی نیروهای عراقی ملت ایران را شاد و امنیت ایران را بیشتر می‌کند و امنیت تمام کشورهای همسایه وابسته به یکدیگر است.

نون الاخباریه در ادامه نوشت:میرمسعود حسینیان در جشن عید نوروز که در صحن امام حسین (ع)برگزار شد شرکت کرد وبا زائران ایرانی دیدار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زابر

      اگرامنیت مرز خسروی قصرشیرین برقرار می‌شد بهترین راه و نزدیک‌ترین وامنترین مسیر بسوی عتبات عالیات و سرور آزادگان جهان حسین ابن علی (ع) بود به امید آنروز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج