جاباما
۵۰۱۰۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صالح: در ایران نژادپرستی منفی اتفاق می‌افتد

مربی فصل گذشته استتقلال اعتقاد دارد این تیم به ثبات رسیده است و به همین دلیل در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است.

ورزش سه: مربی فصل گذشته استتقلال اعتقاد دارد این تیم به ثبات رسیده است و به همین دلیل در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است.

مجید صالح در مورد مسائل مختلف در فوتبال ایران صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:

شرایط لیگ امسال را شما چطور می بینید؟

ابتدا سال نو را به تمام هموطنانم تبریک می گویم و امیدوارم مردم ایران در سال جدید با خوشی کنار هم زندگی کنند. من فکر می کنم در این فصل تیم های بالای جدولی رقابت فشرده ای با هم دارند و حداقل 7 تیم برای رقابت برای کسب سهمیه آسایی شانس دارند. از طرف دیگر رقابت در رده پایین جدول هم بسیار حساس است. شاید اینطور به نظر برسد که ماشین سازی و سیاه جامگان سقوط کرده اند اما با 2 پیرو زی شرایط کاملا تغییر می کند و با این شرایط باید منتظر رقابت فشرده در انتهای جدول باشیم.

به نظر شما کیفیت لیگ ایران در این دوره بهتر از دوره های قبل شده بود؟

در نیم فصل اول تعطیلی زیادی در لیگ وجود داشت اما در نیم فصل دوم این تعطیلی ها بسیار کمتر شده است. من فکر می کنم جوان های خوبی به لیگ ایران اضافه شده اند و کیفیت لیگ کاملا خوب شده است.

این فصل بسیار به داوری ها اعتراض می شود. نظر شما در این باره چیست؟

من قبول دارم با این شرایط سخت اقتصادی تیم ها هزینه می کنند تا شرایط را تغییر بدهند. باشگاه ها حق دارند بخواهند قضاوت برای همه تیم ها عدلانه باشد. اما از آن طرف من فکر می کنم داوری در ایران در یک مرحله گذر هستند و داوران جوانی به مجموعه فوتبال اضافه شده اند. من فکر می کنم داوران باید در امنیت باشند و اطمینان داشته باشند که به شخصیت و حیثیت آنها آسیبی نمی رسد. باید حق و حقوق داوران داده شود و البته باید کاری انجام شود تا اشتباه های داوری به حداقل برسد. می توان جلساتی بین جامعه داوری با باشگاه ها برگزار شود و البته کمیته داوران باید در چینش داوران حداکثر دقت را کند تا اشتباهات داوری به حداقل برسد.

در مورد مسائل مالی که باشگاه ها با آن درگیر هستند صحبت می کنید؟

امسال مشکلات مالی به اوج خود رسیده است و به جز دو سه تیم همه تیم ها در لیگ برتر و لیگ یک مشکل مالی دارند. اغلب بازیکنان خارجی که در فوتبال ایران کار می کنند بازیکنانی هستند که تاثیر چندانی روی این رشته ورزشی نمی گذارند اما به راحتی از طریق فیفا شکایت می کنند و پول شان را به دلار می گیرند و در واقع تورمی در پولی که دریافت می کنند وجود ندارد. اما من فکر می کنم در ایران نژاد پرستی منفی اتفاق می افتد و بازیکنان و مربیان ایرانی که بیشترین تاثیر و زحمت را روی فوتبال دارند به پول شان نمی رسند و تازه اگر هم دریافت کنند بعد از دو سه سال ارزش پول شان کم شده است. باید نهادی باشد که به بازیکنان و مربیان ایرانی که بیشترین تاثیر را روی فوتبال گذاشته اند، احترام گذاشته شود و آنها بتوانند حق خود را بگیرند.

در مورد شرایط این فصل استقلال صحبت کنید.

من فکر می کنم شرایط جوانگرایی در استقلال از فصل گذشته شروع شد و این فصل با اضافه شدن چند جوان دیگر و چند بازیکن با تجربه شرایط بهتر شده است. من فکر می کنم استقلال تا بازی با استقلال خوزستان در دور برگشت با نوساناتی همراه بود اما از بعد از این بازی به ثبات رسید و شما دیدید حتی این تیم علی رغم این که لیگ قهرمانان آسیا را مطمئن شروع نکرد، موفق شد در پایان دور رفت صدرنشین شود و این نشان می دهد استقلال به ثبات رسیده است.

تیم ملی می تواند به جام جهانی صعود کند؟

من فکر می کنم تیم ملی شرایط خوبی دارد و انشاالله در روزهای اول سال 96 بتواند جواز حضور در جام جهانی را کسب کند چراکه دوبار حضور پشت سرهم در جام جهانی برای ما ایرانی ها افتخار بزرگی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج