۵۰۱۰۴۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

بیکاری و رکود از معضلات اصلی مردم

رئیس کمیسیون آموزش مجلس بر ضرورت تلاش دولت و مجلس در سال جدید به منظور نیل به خودکفایی درونی و برون‌گرایی اقتصادی با هدف توسعه صادرات تاکید کرد و گفت:‌ سال ۹۶ باید نقطه عطفی در زمینه اشتغال‌زایی در کشور باشد.

خبرگزاری فارس: محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۶ به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» گفت: آرزو داریم سال جاری سال رسیدن به خودکفایی و اشتغال در کشور باشد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به روی کار آمدن دولتی جهادی و با روحیه‌ای بسیجی در انتخابات اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ خاطرنشان کرد: امیدواریم قطار انقلاب در دولت یازدهم بر روی مسیر اصلی خود که همان گفتمان امام و رهبری است، به حرکت دربیاید.

زاهدی با یادآوری عنوان سال گذشته ـ اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ـ گفت: نام‌گذاری سال جدید در تداوم نام‌گذاری سال گذشته است با این تفاوت که به صورت جزئی‌تر بر روی موضوعات بسیار مهم اشتغال و تولید تاکید شده است.

وی بیکاری و رکود را از بحران‌های اصلی جامعه امروز خواند و با تاکید بر اینکه اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی جزو دغدغه‌های نظام و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: خروج از رکود موجب برون‌زایی صنعت کشور خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تلاش دولت و مجلس در سال جدید به منظور نیل به خودکفایی درونی و برون‌گرایی با هدف توسعه صادرات تاکید کرد و گفت:‌همه با هم باید دست به دست هم دهیم و نشان دهیم که سال ۹۶ نقطه عطفی برای موضوع اشتغال در کشور خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیکاری ک همه از دولت حسن کلیدساز شروع شد

    • بدون نام

      ک هیچوقتم تموم نمیشه

    • منوچهر شمسی

      اقا من موقع انقلاب ۲۷ سالم بود. جمعیت کشور ۳۶ میلیون بود من حالا تو ۶۶ سال هستم جمعیت ۸۰ میلیون .منم هنوز مشکل بیکاری دارم شما هم پرتقال فروش را پیدا کنید

    • بدون نام

      خدا را شکر مسئولان و اقا زاده ها کار دارن و امثال ما را چی به این خواسته ها ما افریده شدیم که رنج فقر را به دوش بکشیم و تقصیر پدرانمان هست که مسئول نیستن الان فکرم می کنم ایران سرای ما نیست انحصاری مرفه هاست و برای ما فقرا جایی نداره یارانه مون را که قطع کردن به خاطر یه پراید اون هم رفت

    • Hamid

      تا وقتی این دزدیها واختلاسها جم نشه هیچی حل نمیشه مشکلات مردم همچنان باقیست این اختلاسها ودزدیها به مردم هم سرایت کرده همه از هم دیگه می دزدن خودتون خسته نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج