۵۰۱۰۶۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گلایه آخر سالی کارشناس مشهور داوری

علی خسروی داور بازنشسته فوتبال ایران با یادداشتی گلایه آمیز در پایان سال از آنچه بی مهری به داوران بازنشسته و کارشناسی داوری می داند، انتقاد کرده است.

ورزش سه: علی خسروی داور بازنشسته فوتبال ایران با یادداشتی گلایه آمیز در پایان سال از آنچه بی مهری به داوران بازنشسته و کارشناسی داوری می داند، انتقاد کرده است.

در پی اظهارنظری از عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال 120 درباره داوری خسروی که در نوشتن یدطولایی دارد، دست به قلم شده و یادداشتی را به ورزش سه ارسال کرده است.

آنچه که خسروی در این مطلب به آن تاکید می کند توجه کردن به موضوع کارشناس داوری به عنوان مقوله تخصصی است، مساله ای که البته مخالفانی هم دارد.
یادداشت خسروی را بخوانید:
بصورت اتفاقی جمعه شب تکرار فوتبال صدوبیست شبکه ورزش را در آخرین جمعه شب سال میدیدم که اتفاقی جالب اما عجیب افتاد.جناب فردوسی پور که تهیه کننده این برنامه هستند میهمان برنامه بود ند و خیلی عالی بازی پاری سن...و بارسا را کارشناسی داوری کردند که الحق همه صحنه ها را هم درست تشخیص دادند.از طرفی جناب میثاقی که از نظر بنده یک پدیده برای رسانه های ورزشی است صراحتا اعلام نمودند که در شبکه های اروپایی اصلا کارشناس داوری دعوت نشده و حتی از مربیان و بازیکنان میهمان میخواهند که کارشناسی داوری کنند که در این لحظه جناب فردوسی پور ضمن تایید میثاق با طنزی تلخ گفتند که :خودم کردم که .............؟؟؟!!!!براستی این راز پنهان در این برنامه بنوعی افشا شد که دیگردر برنامه های پرببینده نیازی برای کارشناسی داوری نمیبیند و الان متوجه میشویم که چرا محسن ترکی در برنامه نود دو شنبه شب با توپی پر از مجری تهیه کننده خواست که با این همه پولی که در میاورند خب تجهیزات خود را توسعه دهند که به داوری کمک کرده نه اینکه تخریب کنند.و حتی ترکی در قسمت دوم حضور خود در این برنامه خیلی رک به مجری گفت شما حتی جای نشستن و پذیرایی از کارشناس داوری در برنامه ندارید؟؟!!!! درسته که هرچی تازه اش خوبه اما رفیق کهنه اش....اما با این متن و این برنامه مشخص شد که نه تنها داوران شریف لاستیک پنجم در فوتبال متصور میشوند بلکه کارشناسان شریف داوری این برنامه که هم با هزینه خودشان از شهرستان و تهران به این برنامه بصورت رایگان میروند چقدر مظلومانه به سخره گرفته میشوند که دوستان خود را لعنت میکنند که چرا اصلا از ابتدا کارشناسی داوری را در شبکه سوم راه انداختند......؟؟؟!!!!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها داوران وکارشناسان داوری حلفه به گوش میخواهند بخصوص فردوسبپور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج