جاباما
۵۰۱۰۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نوبرانه های سینما در نوروز ۹۶

سینماها در نوروز امسال با ۶ فیلم جدید در سبک های مختلف از طنز گرفته تا جدی و درام شامل«خوب، بد، جلف»، «گشت ارشاد ۲»، «یک روز بخصوص»، «ماجرای نیمروز»، «سه بیگانه» و «آباجان» در ایام نوروز ۹۶ با اکران در سینماهای سراسر کشور میزبان مخاطبان سینما و دوستداران این هنر خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا: سینماها در نوروز امسال با ۶ فیلم جدید در سبک های مختلف از طنز گرفته تا جدی و درام شامل«خوب، بد، جلف»، «گشت ارشاد ۲»، «یک روز بخصوص»، «ماجرای نیمروز»، «سه بیگانه» و «آباجان» در ایام نوروز ۹۶ با اکران در سینماهای سراسر کشور میزبان مخاطبان سینما و دوستداران این هنر خواهند بود.

نکته مهم در زمینه فیلم های سینمایی در نوروز امسال آنکه این فیلم ها از ژانرهای مختلف انتخاب شده اند و می توانند سلیقه دوستداران سینما در سبک های مختلف را تامین کنند.
در ادامه ضمن معرفی عوامل و دست اندرکاران هر یک از این فیلم ها نگاهی مختصر به درونمایه آنان خواهیم داشت.

** خوب، بد، جلف

خوب، بد، جلف فیلمی در سبک کمدی به کارگردانی و نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و تهیه‌ کنندگی «محسن چگینی» و «عبدالله اسکندری» محصول سال ۱۳۹۴ است. فیلمبرداری این اثر در زمستان ۱۳۹۴ انجام شد و اولین بار در بهمن ۱۳۹۵ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

در این فیلم، «حمید فرخ ‌نژاد»، «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی»، «ویشکا آسایش»، «مانی حقیقی»، «حسین پاکدل»، «بهاره رهنما»، «نیوشا ضیغمی»، «آزاده صمدی»، «امیر مهدی ژوله»، «مهراب قاسم‌ خانی»، «نسیم ادبی»، «سپند امیرسلیمانی»، «مجید مظفری» و «رضا رویگری» به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم که از تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده، آمده است: یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده ‌خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش ‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن ‌ها بدترین انتخاب‌ های ممکن هستند، اما اگر می‌ خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن ‌ها را به نقش ‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

** سه بیگانه

سه بیگانه فیلمی به کارگردانی «مهدی مظلومی»، نویسندگی مهدی مظلومی و «امیر برادران» و تهیه ‌کنندگی «مسعود ردایی» و «حبیب اسماعیلی» ساخته سال 1393 است. این فیلم از 18 اسفند 1395 در سینماهای ایران اکران شده است.

«امین حیایی»، «محمدرضا شریفی نیا»، «مجید صالحی»، «لیلا اوتادی»، «برزو ارجمند»، «سحر قریشی»، «حسین محب اهری»، «رابعه اسکویی»، «شیوا خسرومهر»، «علی کاظمی» و «کیانوش گرامی» در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می ‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌ های ویژه ‌ای روبه رو می‌ شوند که برنامه‌ های آنان را به هم می ‌ریزد.

** یک روز بخصوص

یک روز بخصوص فیلمی به کارگردانی و تهیه ‌کنندگی «همایون اسعدیان» و نویسندگی همایون اسعدیان و «مجید قیصری»، محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

«مصطفی زمانی»، «فرهاد اصلانی»، «پریناز ایزدیار»، «محسن کیایی» و «افسانه کمالی» در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.در خلاصه داستان یک روز بخصوص که فیلمی در ژانر اجتماعی است، آمده است: حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.

** ماجرای نیمروز

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» و نویسندگی محمدحسین مهدویان و «ابراهیم امینی» و تهیه ‌کنندگی «سیدمحمود رضوی»، محصول سال ۱۳۹۵ است.
این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین «بهزاد جعفری طادی» برنده سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس برای این فیلم شده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: «مهرداد صدیقیان»، «احمد مهرانفر»، «هادی حجازی‌ فر»، «مهدی زمین ‌پرداز»، «محیا دهقانی»، «لیندا کیانی»، «حسین مهری»، «جواد عزتی» و «مهدی پاکدل»

ماجرای نیمروز که از تاریخ 25 اسفند 1395 در سینماهای ایران اکران شده است، به ترورهای سال 1360 به دست گروه مجاهدین خلق اختصاص دارد.

** گشت ارشاد2
گشت ۲ یا گشت ارشاد ۲ فیلم سینمایی ایرانی ساخته شده در سال ۱۳۹۵ است. این فیلم به کارگردانی سعید سهیلی و تهیه کنندگی سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد و نویسندگی «مهدی محمدنژادیان» در ادامه فیلم گشت ارشاد ساخته شده است.

حمید فرخ‌ نژاد، «پولاد کیمیایی»، «ساعد سهیلی»، «بهاره افشاری»، «ترلان پروانه»، «سارا سهیلی»، «ساناز طاری»، «صفر کشکولی»، «اسدالله یکتا» و «مهدی ماهانی» در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گشت ارشاد جایی تمام می ‌شود که حسن و عباس با بازی ساعد سهیلی و حمید فرخ ‌نژاد به زندان می ‌روند و عطا با بازی پولاد کیمیایی تیرخورده و به کما می ‌رود. داستان گشت ارشاد ۲ چند سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می‌ دهد که حسن و عباس از زندان آزاد می ‌شوند و عطا هم از کما بیرون می‌ آید و گروه قدیمی دوباره تشکیل می ‌شوند. عباس و حسن و عطا مدتی نیز دنبال کار می‌ گردند اما موفق نمی ‌شوند و تصمیم می ‌گیرند مسیر گذشته شان را پیش برند و اتفاقات گشت ارشاد ۲ از همین ‌جا آغاز می‌ شود.

** آباجان

آباجان فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی «هاتف علیمردانی» محصول سال 1395 است. این فیلم در تاریخ 25 اسفند 1395در سینماهای ایران اکران شده است.
این فیلم داستانی اجتماعی دارد داستانی که در دهه شصت می‌ گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ ها را روایت می‌ کند.

«فاطمه معتمد آریا»، «سعید آقاخانی»، «حمیدرضا آذرنگ»، «شبنم مقدمی»، «محمود نظرعلیان»، «محمدرضا غفاری»، «فریبا متخصص»، «حوری امیری» و «ملیسا ذاکری» در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج