جاباما
۵۰۱۱۰۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

افزایش ۳ درصدی تردد جاده ای در کشور

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش سه درصدی تردد جاده‌ای در کشور خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش سه درصدی تردد جاده‌ای در کشور خبرداد.

سردار اسکندر مومنی امروز با حضور در محل عوارضی آزاد راه چالوس تهران در چالوس در بازدید از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چالوس، از جاده کندوان به عنوانی یکی از پر ترددترین جاده‌های کشور در این ایام یاد کرد و گفت: در طول تعطیلات نوروز تمامی عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر اعم از فرمانداری ها، راهداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، راهور، آتش نشانی، اورژانس، امداد خودرو و... در آماده باش کامل هستند تا مسافران و هم وطنان در آرامش به سفر خود بپردازند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاران در ستاد خدمات سفر توفیق خدمت رسانی را در این ایام که همه در کنار خانواده‌های خود بسر می‌برند دارند، تصریح کرد: کمتر کشوری است همانند ایران در چنین ایامی همچون نوروز همه به سفر بروند و حداقل یک سفر را چه دور و چه نزدیک تجربه می‌کنند.

مومنی از افزایش سه درصدی تردد جاده ای از زمان آغاز تعطیلات در روزهای پایانی اسفند تاکنون نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این امر در تقویم ایرانیان شکل گرفته و ما باید زمینه این سفرها را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر آماده باش کامل اعضای ستاد و نیروهای انتظامی در کل کشور، خاطرنشان کرد: تفاوت سفرهای امسال نسبت به گذشته دراین است که نوروز امسال با بارش باران و برف بیشتری همراه است که ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند که باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.

جانشین فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر را اعم از پلیس، پلیس مرزبانی، پیشگیری، پلیس آگاهی، راهنمایی رانندگی را بسیج کرده و آماده هستند تا امنیت را از صفر مرز تا دل شهرها و جاده ها فراهم کنند.

مومنی بیان کرد: بزرگترین حجم عملیات انتظامی در سفرهای نوروزی صورت می گیرد و برای بزرگترین عملیات باید تمهیدات خاص پیش بینی شود.

وی اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد بیشترین حجم سفرها به شمال کشور، مشهد، قم، اصفهان، فارس، جنوب کشور و خوزستان است و در این استان ها بیشترین تردد نوروزی صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده ناجا از جاده کندوان به عنوان یکی از پرتردد ترین جاده های کشور یاد کرد و گفت: روزانه ۴۰ هزار خودرو از این جاده تردد می‌کنند و مدیریت و تمهیدات این ترددها در این ایام کار دشواری است.

مومنی با اشاره به آماده باش کامل دستگاه ها در این ایام، اظهار کرد: مردم و رانندگان نیز باید به نکاتی که توسط نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی داده می‌شود توجه کنند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ریشه بسیاری از تخلفات در شتاب و عجله است، ابراز کرد: با صبر و حوصله و گذشت در رانندگی می‌توان سفری ایمن را برای همه رقم زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج