۵۰۱۱۴۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

اکبریان: نتوانستیم «اقتصاد مقاومتی» را محقق کنیم

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با ابراز تاسف نسبت به اینکه سال گذشته نتوانستیم «اقتصاد مقاومتی» را محقق کنیم، گفت: مجلس برای رونق تولید و رفع بیکاری اقدامات موثری انجام خواهد داد.

خبرگزاری فارس: عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به نام‌گذاری مقام معظم رهبری بر روی سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری‌های سال‌های اخیر نشان دادند که بر روی تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و تعابیر مختلف از آن در نام‌گذاری‌های سال‌ها بیانگر همین نکته است.

وی با یادآوری عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» برای سال گذشته اظهار داشت: اقداماتی توسط دولت و مجلس از سال قبل جهت تحقق جدی‌تر اقتصاد مقاومتی آغاز شد اما برازنده کشور نبود.

اکبریان حمایت از تولید ملی را منشاء مؤثری جهت اشتغال جوانان خواند و گفت: تا اشتغال در کشور توسعه نیابد و بازارهای داخلی اشباع نشود و تولید داخل به سمت صادرات نرود نمی‌توانیم در بازارهای خارجی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی به رکود حاکم و میزان بالای قاچاق در کشور اشاره کرد و افزود: با تداوم روند فعلی کشور با آسیب جدی مواجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی نام‌گذاری سال‌ها را تعیین تکلیف برای اولویت بندی خدمت به مردم خواند و گفت: در مجلس به ویژه کمیسیون صنایع خواهیم کوشید سال آینده اقدام مؤثری در جهت رونق تولید ملی و رفع بیکاری در کشور داشته باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر چند که ما از سال گذشته نیز توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی را در مجلس و کمیسیون اقتصاد در دستور داشتیم اما در حد و اندازه لازم نتوانستیم آن را محقق کنیم که مایه شرمندگی در برابر خون‌هایی است که برای پایندگی نظام اسلامی بر زمین ریخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه چیز جدیدی نیست میشه بگید چه چیز مهمی رو واسه مردم محقق کردین

    • بدون نام

      همین که شروع شده ، موفقیت بزرگی است این ، یک کار فرهنگی است از مهد کودک ها باید شروع شود البته مصرف کالای ایرانی باید تولید کننده ی ایرانی را بی رقیبنکند در آن صورت ، هر آشغالی به دست مصرف کننده می رسد من یک آب گرمکن بوتان در چهارسال قبل خریدم که آدابتور آن از کارخانه ایراد داشت تا تهران هم از مشهد زنگ زدم اصلا رسیدگی نکردند که هیچ ، مسخره هم کردند ....،،،،،

    • بدون نام

      وهیچ وقت هم محقق نخواهد شد چون تمام منابع کشور را مسئولین بی کفایت مثل احمدی نژاد به تاراج بردند و هنوز ادامه دارد

    • بدون نام

      اگر جلو قاچاق گرفته شود همه چی درست میشود عجیبه بارها رهبر انقلاب دستور دادن جلو قاچاق گرفته شود ولی در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج