جاباما
۵۰۱۱۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حضور پررنگ یگان حفاظت منابع طبیعی در نوروز

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن اشاره به همکاری بخش های مختلف با یگان حفاظت به منظور مراقبت از منابع طبیعی در ایام نوروز، گفت:یگان در این ایام اقدامات خود را تشدید کرده است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن اشاره به همکاری بخش های مختلف با یگان حفاظت به منظور مراقبت از منابع طبیعی در ایام نوروز، گفت:یگان در این ایام اقدامات خود را تشدید کرده است.

سرهنگ قاسم سبزعلی با اشاره به اینکه نیروهای گشت یگان حفاظت منابع طبیعی در ایام نوروز افزایش یافته است، گفت: در ایام نوروز به منظور رصد دقیق منابع طبییعی و گشت و مراقبت های شدید از نیروهای مختلف به ویژه نیروی انتظامی کمک گرفته ایم و تعاملات خوبی با این بخش داریم.

وی با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی در ایام نوروز حضور پرررنگی‌ خواهد داشت، اظهار کرد: هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی نیز در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفین در حوزه زمین‌خواری و تصرفات غیر مجاز صورت گرفته و قرار شده این نیروها در زمینه سایر تخلفات حوزه منابع طبیعی کمک‌رسان یگان حفاظت منابع طبیعی باشند.

سرهنگ سبزعلی با تاکید بر اینکه حریق‌های صورت‌گرفته در جنگل‌ها خسارات جانی و مالی به دنبال دارد، گفت: گم شدن در داخل جنگل‌ها نیز از اتفاق‌هایی است که در سال‌های گذشته رخ داده و خسارات بسیاری به دنبال داشته است، بنابراین تقاضا می کنیم شهروندان هنگام گشت و گذار در جنگل ها، از استقرار در بخش‌های عمیق جنگل‌ اجتناب کنند و در فضاهایی مستقر شوند که به جاده‌ها دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایسنا شهروندان ایرانی می توانند گزارش تخلفات زیست محیطی را با شماره تماس ۱۵۰۴ در اختیار مسئولین به منظور رسیدگی فوری قرار دهند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج