جاباما
۵۰۱۱۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اطلاع‌ رسانی از وضعیت راه‌ها به ۵ میلیون نفر

از ابتدای طرح نوروزی سال ۹۶ تاکنون تعداد ۳۲۸ هزار و ۶۲۵ نفر از طریق تماس تلفنی، ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر از طریق سایت و اپلیکیشن از وضعیت راه‌های کشور کسب اطلاع کرده اند.

خبرگزاری مهر: از ابتدای طرح نوروزی سال ۹۶ تاکنون تعداد ۳۲۸ هزار و ۶۲۵ نفر از طریق تماس تلفنی، ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر از طریق سایت و اپلیکیشن از وضعیت راه‌های کشور کسب اطلاع کرده اند.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی چگونگی عملکرد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در کنترل وضعیت راه‌های کشور از سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور واقع در ساختمان راهبران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بازدید کرد.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور بیشترین آمار سفر از ابتدای طرح نوروزی تا کنون مربوط به ۲۶ اسفندماه بوده و پیش‌بینی می‌شود این آمار در روزهای آینده با توجه به موج بازگشت سفرهای نوروزی به چهارم فروردین ماه اختصاص یابد.

با توجه به آمار به دست آمده پیک سفرهای نوروزی امسال بین ساعات ۷ تا ۸ صبح اعلام شده که نشان‌دهنده تغییر رفتار ترافیکی و زمان‌بندی مسافران نسبت به سال‌های گذشته است.

طبق آمار گزارش شده از ابتدای طرح نوروزی سال ۹۶ تاکنون تعداد ۳۲۸ هزار و ۶۲۵ نفر از طریق تماس تلفنی، ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر از طریق سایت و اپلیکیشن و همچنین ۷۰ هزار و ۵۴۴ نفر از طریق پیامک جهت آگهی از وضعیت راه‌های کشور به این مرکز مراجعه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج