جاباما
۵۰۱۲۰۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشکسوت فوتبال قطر: مساوی برای ایران برد است

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر می‌گوید تیم ایران برای کسب یک امتیاز به دوحه رفته و در صورتی که بازی دو تیم مساوی شود، این نتیجه برای ایران یک پیروزی است.

خبرگزاری مهر: «عبد الله جاسم» که سابقه بازی در تیم ملی قطر را دارد و در حال حاضر یکی از مدیران باشگاه الاهلی است، در آستانه بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر راهکارهایی را برای پیروزی عنابی ها در این دیدار ارائه کرد.

ارزیابی شما از بازی ایران و قطر چیست؟

- اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم، چیزی جز برد به کارمان نمی آید. پیش بینی نتیجه چنین مسابقه ای دشوار است ولی بهترین نتیجه برای ما برد است.

آیا قطر می تواند مقابل ایران به برتری برسد؟

- بله قطر می تواند. این مسابقه می تواند آغاز بازگشت عنابی ها به رقابت برای صعود به جام جهانی باشد چرا که ایران ۱۱ امتیازی است و در صورت شکست این تیم، قطر ۷ امتیازی می شود و اختلافات دو تیم کاهش می یابد. لازم است که در سه مسابقه مقابل کره جنوبی، چین و ایران ۹ امتیاز بگیریم و مقابل سوریه و ازبکستان هم پیروز شویم.

با این حال قطر در دور رفت فقط ۴ امتیاز گرفته است. چطور چنین چیزی ممکن است که در دور برگشت اینطور عمل کند؟

-درست است ولی باید این موضوع از تمام جوانب مورد ارزیابی قرار بگیرد. منافع شخصی باید در میان بازیکنان از بین برود. بازیکنان نباید به مسائلی مثل سقوط در لیگ ستارگان و یا قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ فکر کنند بلکه باید هدف آنها پیروزی مقابل ایران و سپس برابر ازبکستان باشد. آنها باید با تمام قوا و تمرکز و فقط برای پیروزی در تیم ملی به میدان بروند.

چه چیزی می تواند برای قطر در بازی برابر ایران مشکل ساز شود؟

- خستگی تنها چیزی است که ما نگران آن هستیم چرا که بازیکنان لخویا و الریان تا هفته گذشته در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده اند و برای همین سرمربی تیم ملی کار سختی دارد.

قطر برای پیروزی به چه چیزی نیاز دارد؟

- نیاز است که «فوساتی» سرمربی تیم ملی ترکیب درست و عالی را انتخاب کند چرا که چیزی جز برد به کار ما نمی آید.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را چطور می بینید؟

- تیم ما مجموعه ای از بازیکنان شاخص و متمایز را دارد که می توانند تفاوت را ایجاد کنند. هرچند بازیکنانی مثل مجمد جمعه و علی قادری هم می توانستند به تیم ملی دعوت شوند ولی الان باید از این تیم حمایت کرد.

از ایران در این مسابقه چه انتظاری می رود؟

- ایران برای کسب تساوی بازی خواهد کرد و به یک امتیاز نیاز دارد. اگر ایران به این هدف خود برسد، برایش پیروزی به حساب می آید. موضوع مهم برای ما این است که نباید در بردن عجله کنیم. بازیکنان باید با احتیاط بازی کنند که حاصل آن یک گل خواهد بود.

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر روز پنجشنبه این هفته در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • milad

      چ خوش اشتها!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج