۵۰۱۲۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: الان در یونایتد آقای آرام هستم

سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد او در حال‌ حاضر در یونایتد آقای "آرام " است.

خبرگزاری ایسنا: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در نخستین فصل حضورش در این تیم توانست نتایج خوبی را کسب کند و تاکنون دو جام برای این تیم کسب کرده است.

او هم‌چنین امیدوار است که بتواند در لیگ برتر نتایج خوبی را با منچستریونایتد کسب کند و در لیگ اروپا نیز بتواند تیمش را به قهرمانی برساند.

ژوزه مورینیو که پیش‌تر به آقای "خاص" معروف شده بود، عنوان کرد: اکنون بهتر است او را آقای "آرام" بدانند.

او در این باره موضوع ، گفت‌: همه این انتظار را دارند که من یک مشکل ایجاد کنم، ولی تنها مشکلی که در این فصل من ایجاد کردم لگد زدن به بطری آب در کنار زمین در بازی برابر وستهام بود و به خاطر همان نیز جریمه شدم. وقتی من کمی ناراحت شوم به بطری لگد می‌زنم. این تنها مشکلی بوده که من در هشت ماه گذشته در منچستریونایتد داشتم. پس من به آقای "آرام" تبدیل شده‌ام.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ ، اظهار کرد که توانسته است آرامش را به تیمش تزریق کند و هم چنان جاه‌طلبی خودش را حفظ کند.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در این باره گفت‌: من مربی هستم که ۲۴ ساعته در شبانه روز به تیمم فکر می‌کنم. در حال‌ حاضر فکر می‌کنم که به اندازه کافی بالغ شده‌ام و از شرایط خوبی نیز برخوردارم. من معتقدم که می‌توانم این آرامش را به بازیکنانم منتقل کنم و بتوانم باعث شوم آن‌ها شرایط بهتری پیدا کنند.

منچستریونایتد پیش‌تر با سر الکس فرگوسن توانست در ۲۱ فصل ۱۳ قهرمانی در لیگ برتر را کسب کند. سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در ادامه‌ صحبت‌هایش درباره تکرار این موفقیت‌ها گفت‌: در انگلیس باشگاه‌ها از لحاظ اقتصادی قوی هستند، در حال‌ حاضر این طور نیست که فقط منچستریونایتد در بازار نقل‌ و انتقالات قوی باشد،‌ بلکه در آلمان، بایرن مونیخ بهترین بازیکنان را بدون این که محدودیتی وجود داشته باشد خریداری می‌کند. شما می‌دانید که آن‌ها هر سال چطور قهرمان می‌شوند. در همان تابستان و در فصل نقل‌ و انتقالات قهرمانی بایرن مونیخ قطعی می‌شود. من به باشگاهی آمده‌ام که تاریخ بزرگی دارد، اما مدتی است که از این تاریخ عقب افتاده است. در حال‌ حاضر تیم‌های بزرگی در انگلیس حضور دارند و ما هم تلاش می‌کنیم تا به موفقیت‌های قبل برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج