۵۰۱۳۰۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لحظه شماری مشهدالرضا برای میثاق مجدد با ولایت

شمارش معکوس برای دیداری پندآموز با رهبر معظم انقلاب و تعیین خط مشی ملی برای سال نو آغاز شده است، تا ساعتی دیگر در بارگاه منور ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) اجتماع ملی برای استماع سخنان رهبر معظم انقلاب شکل می گیرد.

خبرگزاری ایرنا: شمارش معکوس برای دیداری پندآموز با رهبر معظم انقلاب و تعیین خط مشی ملی برای سال نو آغاز شده است، تا ساعتی دیگر در بارگاه منور ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) اجتماع ملی برای استماع سخنان رهبر معظم انقلاب شکل می گیرد.
امروز قلب ام القرای جهان اسلام در مشهد مقدس می تپد زیرا تا لحظاتی دیگر ولی امر مسلمین در صحن و سرای بارگاه منور رضوی، خط مشی های سال جدید را در بخشهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رقم خواهند زد.
سیاسیون، اقتصاددانان، فرهنگیان، نخبگان، جوانان و همه اقشار به سهم خود مشتاق سخنان رهبر معظم انقلاب در جوار مرقد ثامن الائمه (ع) هستند، فقیه فرزانه ای که نقطه اتکا و امید همه مردم از هر قشر و طبقه است و سخنان وحدت بخش و پندآموز معظم له؛ مسیر راه همه را در سال جدید تعیین می کند.
در سال گذشته حوادث بسیاری بر این کشور گذشت که دل بسیاری را به درد آورد، بزرگانی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی رخ در نقاب خاک کشیدند و سوانحی مانند حادثه پلاسکو داغی بزرگ بر دل مردم نهاد، لذا سخنان امیدبخش رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی برای ملت داغدیده؛ بزرگترین تسلی است.
در سال پیش رو نیز رویدادهای مهمی چون انتخابات بسیاری از سیاسیون را نسبت به شنیدن سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون بزرگترین رویداد سیاسی سال ۹۶ مشتاق تر کرده است؛ خصوصا اینکه فعالان سیاسی در فضای مجازی بارها بر این نکته تاکید کرده اند که سخنان نوروزی رهبری بر مشارکت مردم در انتخابات، جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه و کوتاه کردن دست دشمن از تاثیرگذاری بر این عرصه مهم تعیین کننده خواهد بود.
رهبر معظم انقلاب سال جدید را به نام 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' نامگذاری کردند که نشان از دغدغه معظم له نسبت به وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد داخلی است، از این رو سخنان رهبری در حرم مطهر در باب اقتصاد می تواند تعیین کننده میزان موفقیت دولت و دولتمردان در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی و تبیین چالش ها، مشکلات و ارائه راه حل ها برای برون رفت از آن در سال جدید باشد.
بی تردید سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی نه تنها صدور انقلاب اسلامی به کشورهای جهان و وحدت و انسجام را سرعت می بخشد، بلکه می تواند فصل نوینی را در معادلات بین المللی جهان رقم بزند.
در چند روز اخیر همه مقامات و مسئولان استان خراسان رضوی، مردم را به حضور گسترده در حرم مطهر رضوی و استماع سخنان رهبر فرزانه انقلاب فراخوانده اند.
استاندار خراسان رضوی با دعوت از مردم، در این خصوص گفته بود: سال هاست که طلیعه سال جدید و لحظات سرشار از لطافت آغازین روز بهار، نویدبخش دیدار رهبر معظم انقلاب است که زائران و مجاوران هشتمین امام همام (ع) ضمن شکرگزاری به خاطر این موهبت الهی، برای بهره گیری از بیانات معظم له و گوش سپردن به رهنمودها و چشم‌ انداز یکساله کشور، در بارگاه امام هشتم (ع) گردهم می‌ آیند.
علیرضا رشیدیان افزوده بود: اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگزار تدبیر و امید با تبریک سال جدید و عید نوروز ایرانی که امسال به شمیم مبارک میلاد دخت گرامی پیامبر رحمت، فاطمی هم شده، از تمامی مردم شریف خراسان رضوی، زائران و مجاوران، خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و آحاد مختلف مردم برای شرکت در مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار بارگاه منور رضوی دعوت می کنم.
تاکنون سه و نیم میلیون زائر از نقاط مختلف کشور و کشورهای همجوار به مشهد مقدس آمده و مهمان حرم مطهر رضوی شده اند و از صبح امروز زائران و مجاوران در حال پیشروی به سوی حرم هستند تا بتوانند به موقع در اماکن متبرکه حضور یافته و به استماع سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب بپردازند.
رواق ها و صحن های حرم مطهر امام رضا (ع) با بهترین عطرها؛ معطر شده و همه تمهیدات برای حضور آرام و ایمن مردم در حرم و گوش سپردن به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب از سوی آستان قدس رضوی اندیشیده شده است.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در این باره گفت: ویژه برنامه دیدار با مقام معظم رهبری امروز در ساعت ۱۵ در محل رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر خواهد بود که از ابتدای صبح تاکنون خیلی از مشتاقان برای شنیدن سخنان رهبری در حرم حضور یافته اند.
حجت الاسلام سیدجلال حسینی افزود: برنامه های پیش از سخنرانی رهبر معظم انقلاب شامل قرائت قرآن، قرائت زیارت امین الله، سرود و همخوانی، مدیحه سرایی و سخنرانی مقام معظم رهبری خواهد بود.
وی بیان کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت پخش مستقیم و ترجمه همزمان در برخی اماکن متبرکه به زبان های انگلیسی، عربی و اردو نیز انجام می شود و چندین شبکه صدا و سیما نیز به صورت همزمان سخنان معظم له را پخش می کنند.
وی گفت: پوشش تصویری مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب توسط ۴۹ ایستگاه و ۱۲ دستگاه تلویزیون بزرگ در حرم مطهر رضوی به صورت همزمان انجام می شود.
وی بیان کرد: فردا دوم فروردین ماه کتاب 'بهار در بهار' شامل بیانات مقام معظم رهبری در نوروز به همراه اینفوگرافی ۳۰ سال سخنان معظم له با شمارگان ۱۰ هزار نسخه در حرم مطهر به چهار زبان عربی، انگلیسی، آذری و اردو چاپ و منتشر می شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: در نوروز ۹۶ انتشار بیانات مقام معظم رهبری در شبکه های اجتماعی وابسته به آستان قدس رضوی نیز به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسه، آذری، اردو و بنگالی انجام می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج