۵۰۱۶۱۴
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

کشف یک تن حشیش و هروئین در اسلامشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ و کشف یک تن و ۲۳۶ کیلوگرم حشیش و هروئین در "اسلامشهر" خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ و کشف یک تن و ۲۳۶ کیلوگرم حشیش و هروئین در "اسلامشهر" خبر داد.
سردار محسن خانچرلی، گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و تهران بزرگ، سرنخی از فعالیت یکی از قاچاقچیان شاخص موادمخدر به نام " بهرام" که در تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران فعالیت داشت، به دست آمد، با پیگیری ها و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس، مشخص شد قاچاقچی موادمخدر به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه و به منزلی در "شهرک واوان اسلامشهر" منتقل کرده است تا در فرصت مناسب، موادمخدر را توزیع کند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسائی محل نگهداری موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهرستان اسلامشهر در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در قالب سه تیم عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی ، با ورود به منزلی در اسلامشهر موفق به دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر شدند.

سردار خانچرلی با اشاره به عملیات ویژه پلیس در روز اول سال جدید بیان داشت: در بازرسی از منزل قاچاقچیان، مقدار یک تن و۱۶۰کیلوگرم حشیش و ۷۶ کیلو و۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه، ماموران انتظامی در دو عملیات دیگر موفق به دستگیری سر دسته این باند قاچاق موادمخدر به نام " بهرام" در اسلامشهر و همچنین دو تن از اعضای دیگر این باند شدند.

به گفته سردار خانچرلی در این عملیات ها، سه دستگاه خودرو هیوندا ای ایکس ۵۵ ، پراید و پژو ۴۰۵ از قاچاقچیان توقیف و به همراه قاچاقچیان و موادمخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال داده شدند و در این راستا پرونده قضائی تشکیل شده و تحت بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افتخار وقردوست

      این قاچاقچیان اشغال را عوض اعدام وسط دریا بیاندازید ممنون.

    • بدون نام

      یا خدا

    • بهار ف

      باید اعدام شوند تا درس عبرتی باشد برای دیگران

    • بدون نام

      یک تن حشیش. یا پیغمبر!!!

    • بدون نام

      یاابوالفضل یک تن و دویست کیلو هشیش ؟؟؟اعدام کنیداین کثافتهای نامرد را انگل جامعه هستند ،درود ب نیروی انتظامی درود اجرتان باخداوند متعال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج