۵۰۱۶۴۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هشدار به مسافران نوروزی؛ بلیت نامعتبر نخرید

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست تا بلیت های خود را از منابع غیر معتبر خریداری نکنند اگرچه امکان اعتبار سنجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت های شرکت های هواپیمایی و انجمن این شرکتها فراهم است.

خبرگزاری ایسنا: با احتساب پروازهای انجام شده در روزهای اول و دوم فروردین، تعداد پروازهای نوروزی ۹۶ به مرز ۶ هزار سورتی پرواز رسید.

طبق اعلام مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از ۲۵ تا ۳۰ اسفند ماه سال۹۵، بیش از ۴۷۳۰ پرواز داخلی و خارجی انجام شده و به ۵۴۵۰ پرواز عبوری سرویس دهی شده است.

رضا جعفرزاده با بیان اینکه از این تعداد ۳۵۱۲ پرواز داخلی و ۱۸۱۰ پرواز خارجی بوده است، گفت: حجم پروازها از ۲۵ اسفندماه به این طرف سیر صعودی داشته به گونه ای که تعداد پروازها از ۸۶۸ پرواز در روز ۲۹ اسفند به ۱۰۷۷ پرواز رسید. طبق براورردهای صورت گرفته با انجام پروازهای اول و دوم فروردین تعداد سورتی‌های پرواز نوروزی به مرز ۶ هزار می‌رسند.

وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی عملکرد شرکت های هواپیمایی در پایان پروازهای نوروزی براساس رضایتمندی مسافران خواهد بود از شرکت های هواپیمایی خواست؛ نسبت به سیستم توزیع بلیت های خود دقت بیشتری داشته تا هر روزنه ای برای سودجویی افراد متخلف بسته و فعالیت های انجام شده خدشه دار نشود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همانطور که قبلا نسبت به بعضی از تخلفات دفاتر و منابع توزیع بلیت هواپیما مبنی بر لغو، تعلیق و جریمه هشدارهایی داده شده، اکنون نیز تاکید می کنیم که نسبت به تک تک شکایات ارسال شده از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری(www.cao.ir) برخورد قاطع صورت گرفته و کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پایان از مسافران خواست تا بلیت های خود را از منابع غیر معتبر خریداری نکنند اگرچه امکان اعتبار سنجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت های شرکت های هواپیمایی و انجمن این شرکتها فراهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      كاش ميگفتن كدومها نامعتبرن؟! ما از كجا بدونيم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج