۵۰۱۶۷۲
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

جزییات ۶ تصادف خونین در جاده های مازندران

۶ حادثه تصادف ۲۴ ساعت گذشته در مازندران ۳۹ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: ۶ حادثه تصادف ۲۴ ساعت گذشته در مازندران ۳۹ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ، با بیان اینکه ۹۶ تیم فوریتهای پزشکی این مرکز از اول فروردین به ۳۹ مصدوم تصادفی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند، گفت: بیشتر این تصادفات در محور هراز و مسیر آمل به محمودآباد اتفاق افتاد.
وی افزود: در تصادف اول که ساعت ۷:۳۲ اول فروردین در محور هراز منطقه بایجان بر اثر برخورد خودروهای mvm, پژو ۴۰۵ و پژو پارس اتفاق افتاد، ۶ نفر مصدوم شدند و به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه دومین تصادف ساعت ۱۴:۲۹ در محور هراز روبروی معدن شهیدی بر اثر برخورد خودروهای پراید و تویوتا اتفاق افتاد، گفت: در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند که با کمک تیم های اورژانس ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۲ نفر به بیمارستان۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
اشکپور افزود: در سومین تصادف که ساعت ۱۵:۲۷ در محور آمل محمودآباد منطقه کلاصفا بر اثر انحراف پراید اتفاق افتاد، ۶ نفر مصدوم و به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
وی با بیان اینکه چهارمین تصادف ساعت ۱۵:۲۷ در محور ساری کیاسر در منطقه پل گرماب بین دو خودروی پراید اتفاق افتاد، گفت: در این حادثه ۷ نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران پنجمین حادثه تصادف را ساعت ۲۳:۳۳ در منطقه تلیکسر جاده آمل به محمودآباد میان دو خودروی نیسان و پراید اعلام کرد که از ۶ مصدوم این حادثه، یک نفر سرپایی مداوا شد و ۵ نفر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

اشکپور گفت: ششمین تصادف ساعت ۱:۴۱ بامداد امروز در محور هراز در منطقه نارنجستان بین خودروهای نیسان و پژو اتفاق افتاد که ۷ نفر مصدوم و با کمک تیمهای اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند./

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازنین

      متاسفم، ولی بازم شکر که فوتی نداشت

    • منوچهر

      بیشتر مردم در عید نوروز حوصله مهمان نوازی این چیزهارو دیگردراین ایام ندارندبه همین جهت مسافرت رو بهانه خودشان قرارمیدندوحال وهوایی هم عوض کنندبه همین جهت آماررفت وآمد درجاده ها دراین ایام سال به سال بیشترمیشود وآمارتصادفات هم بیشتر!!عقلا به فکرجانمان نیستیم به فکرجان خانواده خودمان ودیگران که ماشین نشسته اندباشیم تاازتصادفات پیشگیری کنیم .جای شکرش باقیست که فوتی نداشت واینبار بخیرگذشت اما داستان دیگری ادامه دارد...!

    • مجی

      وافعا کسی رعایت نمیکنه ، بیشتر مسافرا هم توی شمال مست هستن ماشینهای مدل بالا هم لایی میکشن ... پلاک های خراسان هم که دیگه رانندگیشون هیییچ حرفی رو باقی نمیزاره

    • بدون نام

      متاسفانه تو جامعه ایران صبر وحوصله مردم تموم شده طرف حاظر هست بمیره اما سبقت خودش رو بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج