۵۰۱۷۹
۲ نظر
۵۳۱۸
۲ نظر
۵۳۱۸
پ

بهترین اسباب بازی برای کودک ۲ ساله

کودک ۲ ساله تقریبا قادر است بیشتر کارهای ساده را به تنهایی انجام دهد. دویدن و پریدن و ورجه وورجه‌های بسیار از فعالیت‌های روزمره او هستند. هماهنگی دست‌ها و انگشتانش دیگر در اختیار خودش هستند و قادر است به خوبی از آن‌ها استفاده کند.

بهترین اسباب بازی برای کودک 2 ساله

شهرزاد: کودک 2 ساله تقریبا قادر است بیشتر کارهای ساده را به تنهایی انجام دهد. دویدن و پریدن و ورجه وورجه‌های بسیار از فعالیت‌های روزمره او هستند. هماهنگی دست‌ها و انگشتانش دیگر در اختیار خودش هستند و قادر است به خوبی از آن‌ها استفاده کند. می‌تواند به راحتی اسباب‌بازی‌های مشابه را از نظر رنگ، شکل و اندازه دسته‌بندی کند. حالا قادر است با دستانش اجسام را به خوبی شکل دهد و مهارت حل مسائل ساده را هم کسب کرده. هنوز هم بیشتر ترجیح می‌دهد به تنهایی بازی کند اما اگر کنار کودک دیگری قرار بگیرد هم می‌تواند سازگاری داشته باشد و تا زمانی‌که منافعش تهدید نشده با او بازی کند.

اسباب‌بازی‌های حرکتی

کودک به قدر کافی بزرگ شده و دوست دارد کار‌هایش را خودش انجام دهد تا مانند والدینش دیده شود و از این کار لذت می‌برد. ماشین‌های شارژی و سه‌چرخه‌ها از اسباب‌بازی‌های سرگرم‌کننده این سن هستند که هم حس استقلال او را تقویت می‌کنند و هم سرگرم‌کننده هستند. هولاهوپ مخصوص کودکان از دیگر گزینه‌های خرید اسباب‌بازی برای این سن است. کودک 2 ساله شما با هولاهوپ می‌تواند بازی‌های زیادی خلق کند. فقط کافی است آن را در اختیار کودک بگذارید تا ببینید چطور خودش را با آن سرگرم می‌کند.

بهترین اسباب بازی برای کودک 2 ساله
حدود قیمت: ۷۵ هزار تومان

این اسباب‌بازی چند کاربرد دارد. یکی این‌که چرخ دارد و روی زمین حرکت می‌کند. اما ویژگی مهم‌تر آن این است که کودک شما می‌تواند اشکال هندسی را درست مثل یک پازل از حفره‌های مشابه به درون کامیون بیندازد. در واقع این کامیون مثل یک پازل عمل می‌کند و باعث افزایش هوش کودک شما می‌شود.

اسباب‌بازی‌های خلاق

عروسک‌های حیوانات و بچه‌های‌شان یا عروسک‌های هم شکل در سایزهای مختلف برای کودکان ۲ تا ۳ ساله از اسباب‌بازی‌های مفید به حساب می‌آیند. با این عروسک‌ها او می‌تواند مفاهیم زیادی را حین بازی یاد بگیرد. از آنجا که کودک دیگر استفاده از دست‌هایش را به خوبی یاد گرفته بازی با یک تکه خمیر یا گل بازی هم می‌تواند چیزهای زیادی به او یاد داده و در عین حال خلاقیتش را شکوفا کند. تخته وایت برد یا تخته گچی هم از علائق کودکان در این سن هستند. دومینوی اشکال و کارت‌های حافظه هم علاوه بر این‌که کودک را سرگرم می‌کنند باعث می‌شوند او با دقت بیشتری نگاه کند و تمرکز بیشتری بر آنچه می‌بیند و انجام می‌دهد، داشته باشد.

بهترین اسباب بازی برای کودک 2 ساله
حدود قیمت: ۱۰ هزار تومان



همه بچه‌ها از خمیربازی خوش‌شان می‌آید. شما می‌توانید خمیر را از 2 سالگی به بعد در اختیار فرزندتان بگذارید. فقط فراموش نکنید که خمیر باید استاندارد باشد. بعد از بازی حتما دست‌های کودک‌تان را بشویید تا آن‌ها را به دهان نبرد. مگر این‌که بدانید خمیر خطری ندارد.

اسباب‌بازی‌های ساختنی

پازل‌های مختلف هنوز هم برای کودک جذابیت دارند. او حالا قادر است ۶ تا ۱۲ قطعه را به خوبی کنار هم قرار بدهد. می‌توانید پازل‌های کلاسیک را فراموش کنید و حالا برای او پازل‌هایی تهیه کنید که به صورت آهن‌ربایی طراحی شده‌اند و اجزای مختلفی دارند مثلا عروسکی که کودک با لباس‌های مختلف او را تزئین کند یا صورتک‌های آهن‌‌ربایی که حالات مختلف چهره را روی آن‌ها به صورت پازل بگذارد. دست او را باز بگذارید تا هر شکلی که دوست دارد، با این پازل‌ها بسازد، اگر با یک لباس تابستانی چکمه به پای عروسک کرد یا برای لب‌های خندان صورتک، چشمانی از حدقه درآمده جایگذاری کرد، جلویش را نگیرید، او در حال کشف حالات مختلف است تا رابطه‌ای بین آن‌ها پیدا کند. نخ و مهره‌ها هم از اسباب‌بازی‌های آموزنده و سرگرم کننده در این سن هستند و با نخ کردن مهره‌ها، هم توانایی تمرکز کودک تقویت می‌شود و هم هماهنگی بین انگشتان و چشمانش افزایش می‌یابد.

بهترین اسباب بازی برای کودک 2 ساله
حدود قیمت: ۲۳۰ هزار تومان



کودک شما با این مجموعه مفصل 150 قطعه‌ای لگو می‌تواند چیزهای مختلفی بسازد. از تاب و سرسره بگیرید تا درخت و چیزهای دیگر. این کار باعث می‌شود خلاقیت کودک افزایش پیدا کند. شکل‌های مشخص این مجموعه کودک شما را در ساخت یاری می‌کند.

بهترین اسباب بازی برای کودک 2 ساله
حدود قیمت: ۳۰۰ هزار تومان



دختر بچه‌ها در این سن خوش‌شان می‌آید خودشان لباس عروسک را درآورند و باز به تنش بپوشانند. این عروسک علاوه بر این‌که موقع فشار دادن دستش می‌خندد یا با تکان دست حرف می‌زند، یک کریر دارد که به 4 شکل مختلف درمی‌آید. هم کریر می‌شود، هم صندلی هم کوله پشتی و هم کیف دستی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خردادي

      اون ماشينه قيمتش 9500 تومنه 75000چه خبره مگه واقعيه آخه ؟

    • م

      سلام خمیر بازییو واسه خرید میام چه جوری باید ارسال کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج