۵۰۱۸۹۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

وضعیت راه‌های کشور در روز سوم فروردین

: پلیس راهور امروز(پنجشنبه) اعلام کرد، ۱۲ محور جاده ای کشور مسدود یا با محدویت تردد مواجه هستند و در برخی محورها بارش برف و باران داشته است.

خبرگزاری ایرنا: پلیس راهور امروز(پنجشنبه) اعلام کرد، ۱۲ محور جاده ای کشور مسدود یا با محدویت تردد مواجه هستند و در برخی محورها بارش برف و باران داشته است.
براساس آخرین گزارش های دریافتی، در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل(اکثر محورها)، آذربایجان غربی(محورهای شاهین دژ - مایین بلاغ و پیرانشهر)، مرکزی(محور اراک - بروجرد) و ارتفاعات محورهای هراز و کندوان بارش برف اعلام شده است.

همچنین پلیس راهور برای استان های آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه و تهران(اکثر محورها)، مرکزی(محورهای اراک - قم و اراک - توره) بارش باران اعلام کرده است.

بر اساس گزارش پلیس راهور، محورهای شمشک - دیزین در استان تهران و البرز، پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سروآباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، فرعی سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، شیراز - جهرم در استان فارس، فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان - نی ریز در استان فارس، فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان، فردوس - گناباد در استان خراسان جنوبی ، فهنوج - رمشک در استان سیستان و بلوچستان جنوب و کنارک - جاسک در استان سیستان و بلوچستان مسدود یا دارای محدودیت تردد هستند.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
ترافیک سنگین درجاده کرج -چالوس
رئیس مرکز فرماندهی کنترل وترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد که ترافیک درجاده کرج -چالوس ازمیدان امیر کبیر کرج تا تونل شماره پنج این مسیر سنگین شده است.

سروان علی بابازاده افزود: دراین محدوده تردد با کندی صورت می گیرد و در مابقی مسیر ترافیک نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: آزادراه تهران - کرج -قزوین براثر بارش باران لغزنده است لیکن ترافیک در ۲ لاین شمالی و جنوبی آن روان گزارش شده است .
ترافیک سنگین در بخشی از جاده هراز
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بارش باران و برف در استان های نیمه شمالی کشور و ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی از محورهای این منطقه خبر داد.
آخرین گزارش ها درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نشان می دهد اکنون ترافیک محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک سنگین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج